Керівник відділу продажу
Керівник відділу продажів — це фахівець, в завдання якого входить організація продажів послуг або товарів. Він відповідає за роботу відділу в цілому — відстежує строки поставки, забезпечує виконання плану продажів, керує менеджерами і навчає їх, спілкується з партнерами і постачальниками, бере участь у відповідальних переговорах.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме керівника відділу продажів.
- знання офісних програм: MS Word, Excel;
- знання іноземних мов;
- досвід ведення переговорів;
- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
- досвід стратегічного планування;
- досвід управління людьми;
- здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
- здатність згуртувати колектив;
- вміння делегувати повноваження;
- вміння контролювати;
- вміння планувати і прогнозувати;
- вміння переконувати.
- вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді керівника відділу продажів:
- аналітичні здібності;
- ініціативність;
- комунікабельність;
- креативність;
- лідерство;
- логічне мислення;
- мотивація;
- наполегливість;
- винахідливість;
- оптимізм;
- організаторські здібності;
- чуйність;
- відповідальність;
- рішучість;
- сміливість;
- здатність до ризику;
- здатність до самостійного прийняття рішень;
- стратегічне мислення;
- прагнення до нововведень;
- прагнення до самореалізації і успіху;
- стресостійкість;
- вимогливість;
- впевненість в собі;
- цілеспрямованість;
- енергійність;
- ерудиція.
Зразок резюме керівника відділу продажів
Іванов Іван Іванович
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: I.ivanov@gmail.comМета: застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді керівника відділу продажів.
Професійні навички:
- Впевнений користувач офісних програм, 1С.
- Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
- Володіння мовами: українська, російська —вільно; англійська — базова (розмовна).
- Знання техніки та психології продажів.
- Навички проведення ділових переговорів.
- Навички стратегічного планування.
- Навички управління людьми.
Досвід роботи:
серпень 2010 року — зараз — регіональний менеджер, ТОВ «4Р», сфера діяльності: дистрибуція побутової хімії.
Функціональні обов'язки:
- виконання плану продажів по регіону;
- управління розвитком регіону, стратегічне планування;
- моніторинг ринку, конкурентний аналіз;
- проведення переговорів з VIP-клієнтами;
- контроль дебіторської заборгованості;
- розробка, впровадження та аналіз проведення трейд-маркетингових заходів;
- підбір і навчання персоналу.
У підпорядкуванні — 20 осіб.
Досягнення:
- збільшив загальний обсяг продажів продукції в 3 рази за період роботи в компанії;
- розвиток мережі фірмових магазинів з 3 до 8 точок.
жовтень 2007 — серпень 2010 року — менеджер з продажу, ТОВ «Екватор» (дистрибуція продуктів харчування),
Функціональні обов'язки:
- забезпечення виконання планових показників з продажу;
- проведення переговорів з потенційними клієнтами та укладання договорів поставки;
- дотримання стандартів мерчендайзингу в торгових точках;
- контроль дебіторської заборгованості;
- проведення презентацій товару;
- підготовка внутрішньої звітності.
Освіта: 2002-2007 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом спеціаліста.
Додаткова освіта: тренінги «Техніка продажів», «Робота з запереченнями», «Основи управління. Тренінг для керівників усіх рівнів» в навчальному центрі «Промінь».
Особисті якості: ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, націленість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність.
Рекомендації будуть надані на вимогу.
Вакансії за спеціальністю «Керівник відділу продажів» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.