Головний бухгалтер

Головний бухгалтер забезпечує організацію бухгалтерського обліку на підприємстві і контроль за раціональним, економним використанням всіх видів ресурсів, збереженням власності, активним впливом на підвищення ефективності господарської діяльності підприємства. Головний бухгалтер по праву вважається другою особою на підприємстві після директора: він наділений широкими повноваженнями і відповідає за весь матеріально-фінансовий блок компанії.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме головного бухгалтера.

  • вища освіта, фінансова або економічна;
  • стаж роботи бухгалтером — не менше 5 років;
  • наявність досвіду на керівних посадах;
  • знання нормативної бази з оподаткування та бухгалтерського обліку (закони, інструкції, положення, рекомендації і т.д.);
  • знання матеріалів по податкової, бухгалтерської, фінансової, управлінської звітності на підприємстві;
  • знання основ цивільного та трудового законодавства;
  • знання статутних документів організації;
  • знання правил трудового розпорядку, прийнятого на підприємстві, інших внутрішніх нормативних актів;
  • знання розпорядчих актів керівництва фірми;
  • досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8.2, знання «Клієнт-Банк»;
  • знання посадової інструкції співробітника.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді головного бухгалтера:

  • акуратність;
  • аналітичний склад розуму;
  • здатність швидко навчатися;
  • уважність;
  • висока концентрація уваги;
  • висока працездатність;
  • старанність;
  • організованість;
  • відповідальність;
  • порядність;
  • стресостійкість;
  • чесність;
  • вміння працювати з великим об'ємом інформації;
  • ретельність.

Зразок резюме головного бухгалтера

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1 
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді головного бухгалтера.

Професійні навички: повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8.2, знання «Клієнт-Банк», впевнене володіння MS Excel, знання бухгалтерського та податкового законодавства України.

Досвід роботи: серпень 2010 року — зараз — головний бухгалтер ТОВ «Зоря», оптова торгівля продуктами харчування.

Функціональні обов'язки:

  • повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С: Підприємство 8.2;
  • робота з первинною документацією;
  • звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;
  • проведення банківських операцій;
  • підготовка і здача звітності в державні фонди;
  • ведення кадрового діловодства;
  • розрахунок і нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва.

Досягнення: зниження податків компанії на 14% за 2015 р.

вересень 2006 року — липень 2010 року — бухгалтер, ТОВ «Космос», оптово-роздрібна торгівля непродовольчими товарами.

Функціональні обов'язки:

  • ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості;
  • складання актів звірок з контрагентами; робота з Клієнт-Банк;
  • складання та надання звітності до податкових органів.

Досягнення: мінімізація податків і витрат.

Освіта: 2005-2010 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Облік і аудит, диплом спеціаліста.

Додаткова освіта:

  • липень 2012, участь в семінарі «Головний бухгалтер» в Moscow Business School, м.Москва.
  • грудень 2011, курси «1С: Бухгалтерія 8.2.»;
  • грудень 2010, курси «1С: Бухгалтерія 7.7.».

Особисті якості: стресостійкість, уважність, відповідальність, організованість, порядність, чесність, акуратність, висока концентрація уваги, організаторські здібності, вміння працювати з великим об'ємом інформації.

Рекомендації будуть надані за вимогою.

Вакансії за спеціальністю «Головний бухгалтер» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.