Оператор call-центру
Оператор call-центру — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном. Оператор з'ясовує завдання клієнта і або вирішує її самостійно, або переводить дзвінок на компетентного в даній ситуації сотрудніка. Ця посада — відмінна можливість почати кар'єру, для неї зазвичай не потрібні спеціалізовані навички або досвід роботи, а також вона зручна для студентів тим, що передбачає вільний або позмінний графік.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме оператора call-центру.
- грамотна і чітка мова, хороша дикція;
- відмінне знання ПК;
- знання іноземної мови;
- висока швидкість друку;
- навички продажів;
- навички телефонних переговорів;
- вміння працювати з великим об'ємом інформації;
- досвід роботи з запереченнями;
- знання принципів управління бесідою за допомогою питань;
- знання прийомів переконливого впливу.
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді оператора call-центру:
- активна життєва позиція;
- аналітичний склад розуму;
- здатність швидко навчатися;
- висока працездатність;
- грамотна і чітка мова;
- дисциплінованість;
- життєрадісність;
- комунікабельність;
- багатозадачність;
- наполегливість;
- спрямованість на результат;
- оптимізм;
- організованість;
- стресостійкість;
- впевненість в собі;
- емоційна стійкість;
- енергійність.
Зразок резюме оператора call-центру
Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи оператора call-центру.
Професійні навички:
- Знання Microsoft Windows, Office, Internet на рівні просунутого користувача.
- Висока швидкість друку (понад 200 зн./хв.).
- Грамотна мова.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
- Володіння мовами: російська, українська — вільно; англійська — базова (розмовна).
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз — оператор call-центру, ТОВ «4Р».
Функціональні обов'язки:
- Оперативне і якісне обслуговування вхідних дзвінків;
- Продаж послуг по телефону;
- Складання щоденних звітів;
- Консультація клієнтів з усіх існуючих послуг.
Освіта: з 2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, на даний момент навчаюся.
Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.
Вакансії за спеціальністю «Оператор call-центру» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.