Офіс-менеджер
Офіс-менеджер — це співробітник, який забезпечує безперебійну роботу офісу і стежить за всіма процесами, пов'язаними з його функціонуванням. Офіс-менеджер повинен мати грамотну мову, адже за день потрібно робити багато дзвінків, зустрічати відвідувачів, організовувати зустрічі.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме офіс-менеджера.
- Впевнений користувач ПК та офісних програм;
- Грамотна усна і письмова мова;
- Навички проведення заходів;
- Організаторські здібності;
- Знання ділового етикету;
- Володіння іноземними мовами;
- Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
- Уміння мотивувати персонал;
- Навичка ведення переговорів та ділової переписки;
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
- Навички забезпечення життєдіяльності офісу;
- Навички спілкування з клієнтами;
- Навички роботи в програмі 1С.
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді офіс-менеджера:
- відповідальність;
- активна життєва позиція;
- висока працездатність;
- комунікабельність;
- стресостійкість;
- енергійність;
- неконфліктність;
- організованість;
- самостійність;
- організаторські здібності;
- здатність швидко навчатися;
- уважність;
- сумлінність;
- грамотна мова;
- ініціативність;
- чесність;
- пунктуальність.
Зразок резюме офіс-менеджера
Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи офіс-менеджера.
Професійні навички:
- досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point, 1С 8.2.
- Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
- Середній рівень знання англійської мови.
- Навички проведення заходів.
- Навички ведення переговорів і ділового листування.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації.
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз — адміністратор офісу, ТОВ «4Р», торгова компанія чисельністю 45 осіб.
Функціональні обов'язки:
- Організація роботи відділу;
- Контроль і документарний супровід процесів, пов'язаних з відрядженнями співробітників компанії, контроль виконання бюджету при організації відряджень;
- Розробка і реалізація проектів з метою вдосконалення роботи;
- Ведення і контроль графіка відпусток співробітників;
- Підбір персоналу на вакантні посади у відділі;
- Робота з діловою документацією;
- Життєзабезпечення офісу;
- Організація і супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз);
- Робота з кур'єрами.
Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, факультет економіки і підприємництва, диплом спеціаліста.
Додаткова освіта: липень-серпень 2016 р курси бухгалтерського обліку 1С 8.2.
Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися.
Вакансії за спеціальністю «Офіс-менеджер» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.