Маркетолог
Професія «маркетолог» або «менеджер з маркетингу» полягає в управлінні цінністю товару для споживачів з метою зростання продажів і прибутку. Найчастіше обов'язки маркетолога зводять до роботи з рекламною. Однак реклама, по суті, є частиною маркетингу. Якщо маркетолог провів правильну рекламну компанію, попередньо вивчивши попит і потреби потенційних покупців, то це призведе до зростання продажів.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме маркетолога.
- володіння методиками оцінки ринку (ємності, темпів зростання, сегментації і прогнозу ринків);
- знання графічних пакетів;
- базові знання HTML;
- вміння працювати з соціальними мережами, блогами, форумами, інтернет спільнотами;
- знання сучасних моделей розвитку і управління брендом компанії;
- знання сучасних технік і методів продажів;
- навички роботи з великим об'ємом інформації;
- навички створення рекламних матеріалів;
- навички проведення маркетингових досліджень;
- навички оцінки ефективності рекламних заходів;
- навички роботи з комп'ютерними програмами;
- навички розробки нових продуктів і виведення їх на ринок;
- знання іноземних мов;
- знання основ реклами, PR, Direct Marketing;
- вміння глибокого аналізу інформації;
- вміння аналізувати динаміку продажів і управляти прогнозом продажів
- вміння управляти рекламним бюджетом і розраховувати ефективність вкладень
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді маркетолога:
- Комунікабельність.
- Грамотна російська / українська мова.
- Приємна, акуратна, елегантна зовнішність.
- Старанність.
- Ініціативність.
- Уміння працювати самостійно і в команді.
- Чесність.
- Порядність.
- Стресостійкість.
- Активність і висока працездатність.
- Точність і пунктуальність.
- Легка здатність до навчання.
- Аналітичний склад розуму.
- Знання основ культури мовлення.
Зразок резюме маркетолога
Іванова Анна Іванівна
Адреса: г. Харьков, ул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи ведучого маркетолога.
Професійні навички:
- вільне володіння комп'ютером, сучасною оргтехнікою. Гнучкість у навчанні роботи з новим ПО;
- аналіз ринку продукції, аналітичні дослідження в області маркетингу;
- проведення якісних і кількісних маркетингових досліджень;
- оцінка ринку;
- моніторинг відкритих джерел інформації;
- написання текстів, що «продають».
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз —маркетолог, копірайтер, ТОВ «4Р», сфера діяльності: туризм.
Функціональні обов'язки:
- Розробка маркетингового плану (SWOT-аналіз, STEP-аналіз, сегментація споживачів, позиціонування послуг компанії);
- Участь в ціноутворенні;
- Розробка нової структури сайту;
- Розробка рекомендацій щодо поліпшення юзабіліті сайту;
- Написання контенту для сайту компанії;
- Підготовка та організація участі компанії в тематичних виставках;
- Розробка рекламних матеріалів (рекламні листівки, ліфлети, буклети, візитки, банери та ін);
- Підготовка інформаційних матеріалів про компанію;
- Google Analytics, Яндекс.Метрика — аналіз, висновки, рекомендації;
- Робота з контекстною рекламою (Яндекс.Директ, Google AdWords);
- SEO-просування: складання та аналіз семантичного ядра, робота з підрядниками;
- Внесення пропозицій по формуванню фірмового стилю компанії і рекламних сайтів компанії;
- Копірайтинг (тексти буклетів, статті та новини для сайтів компанії).
Досягнення: за час роботи домоглася збільшення відвідуваності сайту, збільшення числа роздрібних і оптових замовлень.
Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом магістра.
Додаткова освіта: липень-серпень 2016 р Курс «Комплексний інтернет маркетинг»
Особисті якості: відповідальність, організованість, цілеспрямованість, працьовитість, комунікабельність, пунктуальність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, системність, аналітичний склад розуму.
Вакансії за спеціальністю «Маркетолог» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.