Адміністратор торгового залу
Адміністратор торгового залу відноситься до керівного складу персоналу. Саме тому організаторські здібності — один з критеріїв підбору кандидатури для даної посади. При складанні резюме на посаду адміністратора торгового залу варто відзначити попередній досвід роботи в торгівлі, бажано у великих торгових мережах. Відповідальність полягає в тому, що на адміністратора покладається відкриття і закриття торгового павільйону / магазину.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме адміністратора торгового залу.
- Впевнений користувач ПК та офісних програм;
- Навички управління людьми; Організаторські здібності;
- Управління товарними запасами і асортиментом;
- Навички складання графіків роботи співробітників торгового залу;
- Володіння іноземними мовами;
- Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
- Уміння мотивувати персонал;
- Навички роботи з постачальниками, торговими представниками;
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
- Навички спілкування з клієнтами;
- Навички роботи в програмі 1С.
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаду адміністратора торгового залу:
- відповідальність;
- висока працездатність;
- комунікабельність;
- стресостійкість;
- енергійність;
- не конфліктність;
- організованість;
- самостійність;
- організаторські здібності;
- здатність швидко навчатися;
- уважність;
- ініціативність;
- чесність;
- вміння працювати на результат,
- вміння працювати в команді та індивідуально,
- пунктуальність.
Зразок резюме адміністратора торгового залу
Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи адміністратора торгового залу.
Професійні навички:
- Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, 1С-підприємство.
- Грамотна мова.
- Українська, російська — вільно, англійська — базова.
- Уміння створювати і вести роботу «з нуля» з клієнтськими базами та базами товарів.
- Уміння вирішувати конфліктні ситуації
Досвід роботи:
серпень 2015 г. — зараз — адміністратор торгового залу, ТОВ «4Р», продаж елітної дитячого одягу.Функціональні обов'язки:
- керівництво персоналом торгового залу;
- складання графіків роботи співробітників торгового залу;
- навчання персоналу торгового залу;
- управління товарними запасами і асортиментом;
- аналіз продажів;
- організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);
- контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.
Досягнення:
- Розробка тренінгу для продавців-консультантів «Ефективний продавець» з метою освоєння технології продажів і якісного обслуговування відвідувачів.
- Розробка і впровадження технології оптимізації видаткової частини бюджету магазина, що знизило витрати на 10%.
Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, факультет економіки і підприємництва, диплом спеціаліста.
Додаткова освіта: липень-серпень 2016 р курси бухгалтерського обліку 1С 8.2.
Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися
Вакансії за спеціальністю «Адміністратор торгового залу» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.