Адміністратор торгового залу

Адміністратор торгового залу відноситься до керівного складу персоналу. Саме тому організаторські здібності — один з критеріїв підбору кандидатури для даної посади. При складанні резюме на посаду адміністратора торгового залу варто відзначити попередній досвід роботи в торгівлі, бажано у великих торгових мережах. Відповідальність полягає в тому, що на адміністратора покладається відкриття і закриття торгового павільйону / магазину.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме адміністратора торгового залу.

  • Впевнений користувач ПК та офісних програм;
  • Навички управління людьми; Організаторські здібності;
  • Управління товарними запасами і асортиментом;
  • Навички складання графіків роботи співробітників торгового залу;
  • Володіння іноземними мовами;
  • Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;
  • Уміння мотивувати персонал;
  • Навички роботи з постачальниками, торговими представниками;
  • Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
  • Навички спілкування з клієнтами;
  • Навички роботи в програмі 1С.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаду адміністратора торгового залу:

  • відповідальність;
  • висока працездатність;
  • комунікабельність;
  • стресостійкість;
  • енергійність;
  • не конфліктність;
  • організованість;
  • самостійність;
  • організаторські здібності;
  • здатність швидко навчатися;
  • уважність;
  • ініціативність;
  • чесність;
  • вміння працювати на результат,
  • вміння працювати в команді та індивідуально,
  • пунктуальність.

Зразок резюме адміністратора торгового залу

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: отримання роботи адміністратора торгового залу.

Професійні навички:

  • Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, 1С-підприємство.
  • Грамотна мова.
  • Українська, російська — вільно, англійська — базова.
  • Уміння створювати і вести роботу «з нуля» з клієнтськими базами та базами товарів.
  • Уміння вирішувати конфліктні ситуації

Досвід роботи:
серпень 2015 г. — зараз — адміністратор торгового залу, ТОВ «4Р», продаж елітної дитячого одягу.

Функціональні обов'язки:

  • керівництво персоналом торгового залу;
  • складання графіків роботи співробітників торгового залу;
  • навчання персоналу торгового залу;
  • управління товарними запасами і асортиментом;
  • аналіз продажів;
  • організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);
  • контроль і забезпечення якісного обслуговування відвідувачів.

Досягнення:

  • Розробка тренінгу для продавців-консультантів «Ефективний продавець» з метою освоєння технології продажів і якісного обслуговування відвідувачів.
  • Розробка і впровадження технології оптимізації видаткової частини бюджету магазина, що знизило витрати на 10%.

Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, факультет економіки і підприємництва, диплом спеціаліста.

Додаткова освіта: липень-серпень 2016 р курси бухгалтерського обліку 1С 8.2.

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися

Вакансії за спеціальністю «Адміністратор торгового залу» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.