Заступник директора

Робота заступника директора передбачає управління якимось процесом, відділом або компанією в цілому. Основне завдання заступника керівника — покращення показників діяльності підприємства. По суті, заступник директора — це друга людина в компанії, який може повністю взяти на себе повноваження керівника за його відсутності. Тому підбір кандидатур на цю посаду зазвичай набагато жорсткіше, ніж на інші вакансії.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме заступника директора.

  • Знання іноземних мов;
  • знання комп'ютерних програм;
  • досвід ведення переговорів;
  • досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
  • досвід стратегічного планування;
  • досвід управління людьми;
  • здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
  • здатність згуртувати колектив;
  • вміння делегувати повноваження;
  • вміння контролювати;
  • вміння планувати і прогнозувати;
  • вміння переконувати.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді заступника директора:

  • аналітичні здібності;
  • ініціативність;
  • комунікабельність;
  • креативність;
  • лідерство;
  • логічне мислення;
  • мотивація;
  • наполегливість;
  • винахідливість;
  • оптимізм;
  • організаторські здібності;
  • чуйність;
  • відповідальність;
  • рішучість;
  • сміливість;
  • здатність до ризику;
  • здатність до самостійного прийняття рішень;
  • стратегічне мислення;
  • прагнення до нововведень;
  • прагнення до самореалізації і успіху;
  • стресостійкість;
  • вимогливість;
  • впевненість в собі;
  • цілеспрямованість;
  • енергійність;
  • ерудиція.

Зразок резюмезаступника директора

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді заступника директора.

Професійні навички: знання специфіки роздрібних продажів; навички управління людьми; вміння працювати на результат; середній рівень знання англійської мови.

Досвід роботи:

серпень 2010 року — зараз —заступник директора магазину «Карапуз» (товари для новонароджених). У підпорядкуванні — 15 осіб.

Функціональні обов'язки:

  • заміщення директора магазину під час його відсутності;
  • організація торгового процесу;
  • контроль роботи персоналу магазину;
  • контроль дотримання стандартів мерчендайзингу;
  • підбір та навчання персоналу;
  • контроль приймання товару;
  • робота з контролюючими органами;
  • ведення головної каси.

Досягнення:

  • підвищення лояльності покупців;
  • забезпечення виконання плану продажів.

вересень 2006 року — липень 2010 року — адміністратор відділу магазину «Весна» (жіночий одяг).

Функціональні обов'язки:

  • управління персоналом торгового залу;
  • управління асортиментом і товарним запасом;
  • звітність з продажу;
  • організація мерчендайзингу.

Досягнення:

  • формування ефективної команди, що сприяло збільшенню кількості постійних покупців.

Освіта: 2005-2010 рр., Харківський державний університет харчування і торгівлі, факультет менеджмeнт, диплом спеціаліста.

Додаткова освіта:

  • лютий 2013 року — майстер-клас «Управління командою»;
  • березень 2012 року — тренінг «Психологія спілкування».

Особисті якості: цілеспрямованість, комунікабельність, енергійність, відповідальність, стійкість в стресових ситуаціях, активна життєва позиція, ініціативність, націленість на результат, організаторські здібності.

Рекомендації будуть надані за вимогою.

Вакансії за спеціальністю «Заступник директора» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.