Менеджер із закупівель

Менеджер з закупівель (постачання) — фахівець, який займається постачанням організації необхідним товаром (сировина, продукти), аналізує ринок, проводить перевірку і вибір постачальників і вирішує транспортно-митні питання.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме менеджера із закупівель.

  • навички ведення переговорів;
  • знання азів економіки;
  • знання роботи транспортної, логістичної і митної системи;
  • знання англійської та інших мов (в залежності від специфіки діяльності компанії);
  • вміння обробляти великі обсяги інформації;
  • стресостійкість і здатність швидко приймати ефективні рішення;
  • знання поставок і контрактних умов;
  • навик ефективного планування діяльності та розстановки пріоритетів;
  • володіння основами роботи в корпоративних інформаційних системах;
  • вміння вести переговори, володіння навичками ефективної комунікації;
  • навички пошуку нових надійних постачальників;
  • навички роботи з запереченнями;
  • навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
  • знання офісних програм: MS Word, Excel;
  • знання 1С;
  • здатність переконувати;
  • вміння спілкуватися з людьми;
  • вміння працювати в команді;
  • вміння планувати і організовувати свій робочий день.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді менеджера із закупівель:

  • активна життєва позиція;
  • аналітичний склад розуму;
  • здатність швидко навчатися;
  • висока працездатність;
  • готовність брати відповідальність;
  • грамотна мова;
  • дисциплінованість;
  • бажання працювати і заробляти;
  • життєрадісність;
  • ініціативність;
  • комунікабельність;
  • багатозадачність;
  • наполегливість;
  • спрямованість на результат;
  • оптимізм;
  • організованість;
  • стресостійкість;
  • впевненість в собі;
  • вміння переконувати;
  • добре розвинена інтуїція;
  • цілеспрямованість;
  • енергійність.

Зразок резюме менеджера із закупівель

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: отримання роботи менеджера із закупівель.

Професійні навички:

  • Навички аналітичної роботи.
  • Навички розрахунку оптимального замовлення.
  • Знання логістичних ланцюжків.
  • Робота з системою 1С.
  • Впевнений користувач офісних програм, 1С.
  • Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
  • Навички проведення переговорів з постачальниками.
  • Володіння мовами: російська мова вільно; англійська - базова (розмовна).

Досвід роботи:

серпень 2015 року — зараз — менеджер із закупівель, ТОВ «4Р», сфера діяльності: дистрибуція продуктів харчування.

Функціональні обов'язки:

  • аналіз ринку постачальників продукції;
  • пошук нових постачальників продукції;
  • укладення договорів поставки;
  • обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції;
  • претензійна робота з постачальниками / транспортними компаніями;
  • ведення первинної бухгалтерії;
  • контроль взаєморозрахунків.

Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом спеціаліста.

Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, наполегливість, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Вакансії за спеціальністю «Менеджер з закупівель» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.