Менеджер із закупівель
Менеджер з закупівель (постачання) — фахівець, який займається постачанням організації необхідним товаром (сировина, продукти), аналізує ринок, проводить перевірку і вибір постачальників і вирішує транспортно-митні питання.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме менеджера із закупівель.
- навички ведення переговорів;
- знання азів економіки;
- знання роботи транспортної, логістичної і митної системи;
- знання англійської та інших мов (в залежності від специфіки діяльності компанії);
- вміння обробляти великі обсяги інформації;
- стресостійкість і здатність швидко приймати ефективні рішення;
- знання поставок і контрактних умов;
- навик ефективного планування діяльності та розстановки пріоритетів;
- володіння основами роботи в корпоративних інформаційних системах;
- вміння вести переговори, володіння навичками ефективної комунікації;
- навички пошуку нових надійних постачальників;
- навички роботи з запереченнями;
- навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
- знання офісних програм: MS Word, Excel;
- знання 1С;
- здатність переконувати;
- вміння спілкуватися з людьми;
- вміння працювати в команді;
- вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді менеджера із закупівель:
- активна життєва позиція;
- аналітичний склад розуму;
- здатність швидко навчатися;
- висока працездатність;
- готовність брати відповідальність;
- грамотна мова;
- дисциплінованість;
- бажання працювати і заробляти;
- життєрадісність;
- ініціативність;
- комунікабельність;
- багатозадачність;
- наполегливість;
- спрямованість на результат;
- оптимізм;
- організованість;
- стресостійкість;
- впевненість в собі;
- вміння переконувати;
- добре розвинена інтуїція;
- цілеспрямованість;
- енергійність.
Зразок резюме менеджера із закупівель
Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи менеджера із закупівель.
Професійні навички:
- Навички аналітичної роботи.
- Навички розрахунку оптимального замовлення.
- Знання логістичних ланцюжків.
- Робота з системою 1С.
- Впевнений користувач офісних програм, 1С.
- Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
- Навички проведення переговорів з постачальниками.
- Володіння мовами: російська мова вільно; англійська - базова (розмовна).
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз — менеджер із закупівель, ТОВ «4Р», сфера діяльності: дистрибуція продуктів харчування.
Функціональні обов'язки:
- аналіз ринку постачальників продукції;
- пошук нових постачальників продукції;
- укладення договорів поставки;
- обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції;
- претензійна робота з постачальниками / транспортними компаніями;
- ведення первинної бухгалтерії;
- контроль взаєморозрахунків.
Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом спеціаліста.
Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, наполегливість, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.
Вакансії за спеціальністю «Менеджер з закупівель» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.