Менеджер з реклами
Менеджер з реклами (рекламний менеджер, директор з рекламі) — це фахівець, який відповідає за рекламну діяльність фірми, тобто за рекламу її товарів і послуг. Те, чим займається менеджер з реклами, залежить від сфери діяльності компанії (торгівля, виробництво, ЗМІ, громадська організація, рекламне агентство або держпідприємство).
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме менеджера з реклами.
- навички ведення переговорів;
- володіння методиками оцінки ринку (ємності, темпів зростання, сегментації і прогнозу ринків);
- знання графічних пакетів;
- базові знання HTML;
- вміння працювати з соціальними мережами, блогами, форумами, інтернет спільнотами;
- знання сучасних моделей розвитку і управління брендом компанії;
- знання сучасних технік і методів продажів;
- навички роботи з великим об'ємом інформації;
- навички створення рекламних матеріалів;
- навички проведення маркетингових досліджень;
- навички оцінки ефективності рекламних заходів;
- навички роботи з комп'ютерними програмами;
- навички розробки нових продуктів і виведення їх на ринок;
- знання іноземних мов;
- знання основ реклами, PR, Direct Marketing;
- вміння глибокого аналізу інформації;
- вміння аналізувати динаміку продажів і управляти прогнозом продажів
- вміння управляти рекламним бюджетом і розраховувати ефективність вкладень
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді менеджера з реклами:
- Комунікабельність.
- Грамотна російська / українська мова.
- Приємна, акуратна, елегантна зовнішність.
- Старанність.
- Ініціативність.
- Уміння працювати самостійно і в команді.
- Чесність.
- Порядність.
- Стресостійкість.
- Активність і висока працездатність.
- Точність і пунктуальність.
- Легка здатність до навчання.
- Аналітичний склад розуму.
- Знання основ культури мовлення.
Зразок резюме менеджера з реклами
Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи менеджера з реклами.
Професійні навички:
- Впевнений користувач офісних програм: MsWord, Excel, MS PowerPoint, добре знання Corel Draw.
- Середній рівень володіння англійською мовою.
- Навички розміщення реклами в ЗМІ.
- Навички телефонних продажів.
- Навички складання презентацій і комерційних пропозицій.
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз — менеджер, ТОВ «4Р», сфера діяльності: дистрибуція продуктів харчування.
Функціональні обов'язки:
- Розробка презентацій нових продуктів;
- Розробка / корегування етикеток, листівок, буклетів, POS-матеріалів, зразків продукції, листівок;
- Написання текстів для Інтернет, листівок, етикеток і т. Д .;
- Зовнішній і внутрішній документообіг (закриття рахунків, укладання договорів, розробка шаблонів договорів, реєстрація торгових знаків, розробка шаблонів брифів, заявок, анкет);
- Склад реклами (прихід товару, списання, контроль видачі рекламної продукції);
- Розрахунок вартості рекламної продукції, співпраця з підрядниками;
- Робота з корпоративним сайтом: адміністрування, наповнення контентом, заповнення каталогу, актуалізація інформації.
Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом спеціаліста.
Особисті якості: товариськість, відповідальність, доброзичливість, цілеспрямованість, старанність, висока працездатність, націленість на результат, організованість.
Вакансії за спеціальністю «Менеджер з реклами» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.