Менеджер по роботі з клієнтами
Менеджер по роботі з клієнтами — фахівець, в обов'язки якого входить пошук та обслуговування клієнтів, а також вибудовування відносин з ними. Часто фахівець представляє інтереси замовника — стежить за тим, щоб послуги були надані відповідно до очікувань покупця і вимог договору.
Професійні навички
Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме менеджера по роботі з клієнтами.
- навички активних / прямих продажів;
- навички ведення переговорів;
- навички контролю дебіторської заборгованості;
- навички контролю логістики;
- навички планування продажів;
- навички пошуку нових надійних постачальників;
- навички роботи з запереченнями;
- навички розміщення реклами в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках;
- навички розробки маршрутів для торгових представників;
- навички створення дилерської мережі;
- навички складання комерційних пропозицій;
- навички телефонних продажів;
- навички організації та проведення рекламних кампаній;
- навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
- знання офісних програм: MS Word, Excel;
- знання 1С;
- здатність переконувати;
- вміння спілкуватися з людьми;
- вміння працювати в команді;
- вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Особисті і ділові якості
Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді менеджера по роботі з клієнтами:
- активна життєва позиція;
- аналітичний склад розуму;
- здатність швидко навчатися;
- висока працездатність;
- готовність брати відповідальність;
- грамотна мова;
- дисциплінованість;
- бажання працювати і заробляти;
- життєрадісність;
- ініціативність;
- комунікабельність;
- багатозадачність;
- наполегливість;
- спрямованість на результат;
- оптимізм;
- організованість;
- стресостійкість;
- впевненість в собі;
- добре розвинена інтуїція;
- цілеспрямованість;
- енергійність.
Зразок резюме менеджера по роботі з клієнтам
Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.comМета: отримання роботи менеджера по роботі з клієнтами.
Професійні навички:
- Впевнений користувач офісних програм, 1С.
- Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
- Навички роботи з клієнтами.
- Навички пошуку нових клієнтів, укладання договорів.
- Володіння мовами: російська мова вільно; англійська — базова (розмовна).
Досвід роботи:
серпень 2015 року — зараз — менеджер, ТОВ «4Р», сфера діяльності: дистрибуція продуктів харчування.
Функціональні обов'язки:
- Ведення і підтримку поточної бази клієнтів;
- Прийом і обробка заявок на товар;
- Робота з первинною бухгалтерією;
- Консультування клієнтів по телефону;
- Прийом і розгляд рекламацій в найкоротші терміни;
- Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
- Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.
Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом спеціаліста.
Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.
Вакансії за спеціальністю «Менеджер по роботі з клієнтами» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.