Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
  4. Резюме Администратор, офис менеджер
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Ольга Іванівна

Резюме Администратор, офис менеджер

24 травня 2020р.

Вінниця

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Photoshop
  • Англійська мова
  • Склад
  • Менеджер
  • Бухгалтер
  • Референт
  • Інженер
  • Спорт
  • Психолог
  • 1 C
  • Володіння ПК
  • AI

Початковий текст

РЕЗЮМЕ

********* Ольга Іванівна

Адреса: м.Вінниця, в*****************

Телефон: Показати контакти

Електронна пошта: ********************* (mailto:*********************)

Дата народження: **********

Сімейний стан: не одружена

Мета: Отримання цікавої та перспективної роботи з гідною оплатою праці і можливістю реалізувати отримані навички для досягнення максимального результату

Освіта:

1986 закінчила середню школу № 2 м.Вінниці

1986 – 1990 - Навчання в Вінницькому будівельному технікумі. Факультет «Будівництво водозахисних споруд»

2004 - бухгалтерські курси

Трудова діяльність:

1990 -1996 - Будівельне управління № 4 тресту «Вінницяпромбуд» - інженер виробничого відділу групи постачання (Виконання прорахунків об'єктів будівництва на предмет матеріалів, складання калькуляцій по доставці будматеріалів, а так само робота з управліннями комплектації).

1996 -1997 Вінницький регіональний Чорнобильський диспансер - секретар- референт.

1997-1998 Оператор АСУ Експертної комісії (Занесення даних загальноукраїнського реєстру, робота з архівом, розгляд вхідної та вихідної документації та розподіл її по службах).

1998 - 2014 ТОВ «Вінницябуд» - завідуюча канцелярією та кадровою роботою (Реєстрація вхідної та вихідної документації, робота з клієнтами на предмет продажу нерухомості, формування архіву, підбір і опрацювання матеріалів по постачальникам, ведення кадрової документації)

●менеджер з продажу нерухомостi

Додаткова інформація:

  • --Володіння ПК, впевнений користувач, Word, Exel, Page Maker, Photoshop, інтернет, комп’ютерний набір. 1 C бухгалтерiя

  • --Володіння оргтехнікою, володіння українською мовою – рідна, російською мовою – вільно, англійська мова – зі словником;

Захоплення та інтереси:

Читання книг, заняття спортом, танцями, кулінарія, історія, психологія, організація свят.

Особисті якості:

Відповідальна, дисциплінована, цілеспрямована, комунікабельна, пунктуальна, стресостійка, володію культурою ділового спілкування. Вмію та люблю працювати з людьми.

Професійні якості:

Здатність в найкоротші терміни засвоювати новий матеріал, бажання працювати в команді професіоналів, націленість на результат.

‹›×
    Рубрика:
    • Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
    Резюме опубліковано:
    24 травня 2020 (07:39)
    Код резюме:
    524134
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA