Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Офис-менеджеры, секретари, администраторы
  4. Резюме Администратор, офис менеджер
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Ольга Іванівна

Резюме Администратор, офис менеджер

24 мая 2020 г.

Винница

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Photoshop
  • Англійська мова
  • Склад
  • Менеджер
  • Бухгалтер
  • Референт
  • Інженер
  • Спорт
  • Психолог
  • 1 C
  • Володіння ПК
  • AI

Исходный текст

РЕЗЮМЕ

********* Ольга Іванівна

Адреса: м.Вінниця, в*****************

Телефон: Показать контакты

Електронна пошта: ********************* (mailto:*********************)

Дата народження: **********

Сімейний стан: не одружена

Мета: Отримання цікавої та перспективної роботи з гідною оплатою праці і можливістю реалізувати отримані навички для досягнення максимального результату

Освіта:

1986 закінчила середню школу № 2 м.Вінниці

1986 – 1990 - Навчання в Вінницькому будівельному технікумі. Факультет «Будівництво водозахисних споруд»

2004 - бухгалтерські курси

Трудова діяльність:

1990 -1996 - Будівельне управління № 4 тресту «Вінницяпромбуд» - інженер виробничого відділу групи постачання (Виконання прорахунків об'єктів будівництва на предмет матеріалів, складання калькуляцій по доставці будматеріалів, а так само робота з управліннями комплектації).

1996 -1997 Вінницький регіональний Чорнобильський диспансер - секретар- референт.

1997-1998 Оператор АСУ Експертної комісії (Занесення даних загальноукраїнського реєстру, робота з архівом, розгляд вхідної та вихідної документації та розподіл її по службах).

1998 - 2014 ТОВ «Вінницябуд» - завідуюча канцелярією та кадровою роботою (Реєстрація вхідної та вихідної документації, робота з клієнтами на предмет продажу нерухомості, формування архіву, підбір і опрацювання матеріалів по постачальникам, ведення кадрової документації)

●менеджер з продажу нерухомостi

Додаткова інформація:

  • --Володіння ПК, впевнений користувач, Word, Exel, Page Maker, Photoshop, інтернет, комп’ютерний набір. 1 C бухгалтерiя

  • --Володіння оргтехнікою, володіння українською мовою – рідна, російською мовою – вільно, англійська мова – зі словником;

Захоплення та інтереси:

Читання книг, заняття спортом, танцями, кулінарія, історія, психологія, організація свят.

Особисті якості:

Відповідальна, дисциплінована, цілеспрямована, комунікабельна, пунктуальна, стресостійка, володію культурою ділового спілкування. Вмію та люблю працювати з людьми.

Професійні якості:

Здатність в найкоротші терміни засвоювати новий матеріал, бажання працювати в команді професіоналів, націленість на результат.

‹›×
    Рубрика:
    • Офис-менеджеры, секретари, администраторы
    Резюме опубликовано:
    24 мая 2020 (07:39)
    Код резюме:
    524134
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA