Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Туризм, готельне господарство
  4. Резюме Менеджер по туризму
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Yuliya

Резюме Менеджер по туризму

25 січня 2020р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Business
  • CIPA
  • CRM
  • English
  • Excel
  • HR
  • Mac OS
  • Outlook
  • QA
  • Russian
  • Sales
  • Support
  • Windows
  • DBA
  • Photography
  • Promo
  • Manager
  • Assistant
  • Microsoft Word
  • Model

Початковий текст

PERSONAL

PROFILE

NAME: ******** YULIYA

BIRTH DATE: ****************

PHONE : +97433319514

E-MAIL: Показати контакти

NATIONALITY: Belarussian

MARRIAGE STATUS:Single

PERSONAL VALUES

Self-motivated, creative, social, diligent, independent, result-oriented with interpersonal communication and focused in any given task. Good negotiation skills. Able to work effectively in a group or individually. Able to travel extensively and work whatever hours required to achieve target. Good Leadership and interpersonal skills. Reserved, with high focus on customer privacy.

EDUCATIONAL BACKGROUND

  1. 1.Bobruisk National College of Rubber Technology ( economy ) (2003-2004)

RELEVANT SKILLS

Languages: English (intermediate)

Russian fluent in all skills (mother tongue).

.

Computing and IT: Microsoft Windows, Mac OS, Microsoft Word,

Excel, Outlook

Cultural: I have 10 years of experience working with people of all different nationalities

REFERENCES

References available upon request

HOBBY

Fitness, Music, Travelling, Photography

PROFESSIONAL EXPERIENCE

1. Cabin Crew, Qatar Airways, Qatar (october 2012 – up to date)

QUALIFICATIONS & SKILLS


• Flight Attendant Training

• Boeing 777 , Airbus A320/319/321, Airbus A330 trained

• Safety and Security training, initial/recurrent CRM course
• First-aid and CPR Certified
• Good hospitality skills for presenting food and drinks
• Excellent know-how of passenger safety protocols of flight emergency procedures
• Proven ability to help people with special needs such as children or disabled passengers

2. Gulf Air, Bahrain ( December ********************)

3. Photographer, StudioClipArt, Bobruisk, Belarus (March 2009 – May 2011)

4. Store Manager, Sahar UK ltd, London, Uk (December 2006 – October 2008)

• Plan and direct the day-to-day operations of the store and specialty departments.

• Maintain a consistent business focus with the goal of meeting or exceeding

financial plans

established for the store.

• Recruit and hire qualified individuals, train and provide feedback, and maintain

a current

staffing succession plan.

• Discuss goals and development plans with Department Supervisors,

Sales Associates and the Operations Manager and follow up on their performance.

• Deliver and ensure staff consistently delivers our customer service commitment by

modelling positive resolution of challenging customer service issues and concerns to the

customer's satisfaction.

• Maintain effective communication with Department Supervisors, Sales Associates

and the Operations Manager both verbally and in writing.

• Foster positive working relationships with all levels in the store.

• Monitor all areas of the sales floor in accordance with store standards.

• Manage store's shoes, bags and accessories; develop action plans where necessary.

• Consistently maintain store merchandise presentation standards

5. Department Supervisors, Sahar UK ltd, London, UK (August ********************)

• Participate in customer service and sales support activities that ensure a

shopping environment that promotes the Company's ability to most effectively meet

sales and profit objectives

• Coach, develop and motivate team to achieve optimum productivity standards,

sales and customer service.

6. Shop Assistant, Sahar UK ltd, London. UK (June 2004 – August 2005)

‹›×
    Рубрика:
    • Туризм, готельне господарство
    Резюме опубліковано:
    25 січня 2020 (18:19)
    Код резюме:
    518611
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA