Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Office managers, secretaries, administrators
  4. Resume Менеджер
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Станіслава Іванівна

Resume Менеджер

17 November 2021y.

Odessa

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • 1С
  • Водійські права
  • Microsoft Office
  • Маркетинг
  • Менеджмент
  • Менеджер
  • Проведення переговорів
  • Лаборант
  • Кафе
  • Директор
  • Персонал
  • Водій
  • SOFT
  • Ведення переговорів
  • AI
  • Аналіз

Original text

******** Станіслава Іванівна

__________________________________________________________________

Телефон: Show contacts

Електрона пошта: oleynik (mailto:****************************). (mailto:****************************)stanislava (mailto:****************************)@ (mailto:****************************)gmail (mailto:****************************). (mailto:****************************)com (mailto:****************************)

Мета: шукаю цікаву роботу для застосування набутих професійних навиків та розвитку в нових напрямках.

Додаткова інформація

Рік народження: **********р.

Сімейний стан: заміжня

Діти: син

Освіта: повна вища за спеціальністю «Менеджмент організацій»

2003-2008 – Міжрегіональна Академія управління персоналом

2005 – отримала водійські права категорії «В»

Досвід роботи

  • 2005-2008 – Одеський Національний Політехнічний Університет – лаборант на кафедрі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Функціональні обов’язки: діловодство, робота у приймальній комісії, проведення інструктажів з охорони праці

  • 2009-2011 – ООО «ЗІЗ-Групп» - менеджер з продажу

Функціональні обов’язки: Пошук клієнтів, проведення переговорів, ведення документації в 1С, укладення договорів та інше.

  • 2001-2013 – ООО «ЗІЗ-групп» - Керівник Одеського філіалу.

Функціональні обов’язки: Організація та управління філіалом. Розробка та впровадження документів промислово - господарської та фінансово - економічної діяльності. Підбір кваліфікованих кадрів, навчання персоналу. Створення комунікаційних схем, схем взаємодій для координацій всіх етапів виробничо - комерційного процесу, учасників, як з внутрішніми так із зовнішніми командами. Розробка та впровадження гнучкої мотиваційної системи. Досягнення порозуміння між усіма учасниками задіяних на різних етапах реалізації проектів, виконання стратегічних цілей компанії, так і цілей окремо кожного підрозділу по окремо кожному проекту.

Вивчення та аналіз ринку збуту, розробка маркетингової стратегії з встановленням плану продажів філії.

Пошук клієнтів, підготовка та оформлення договорів, контроль термінів і якості отриманого товару від постачальників.

Організація логістичної системи.

Вирішення спірних питань, конфліктів, тощо.

  • Вересень 2014 – грудень 2014 – Управління обласної ради з майнових відносин – головний спеціаліст відділу документального забезпечення, організаційної роботи та кадрової роботи

  • Січень ******************** – Юридичний департамент Одеської міської ради – головний спеціаліст відділу з організації роботи департаменту

Функціональні обов’язки: Організація роботи та виконання доручень директора департаменту, організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників, підготовка документації і матеріалів, необхідних для роботи директора, забезпечення обробки кореспонденції, яка поступає та виходить з департаменту, здійснення контролю за термінами виконання документів та їх правильним оформленням, організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання і передачі до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства та внесення їх у єдину базу, забезпечення друкування та розмножування службових документів.

Додаткова інформація:

  • 2017 – отримала почесну грамоту за сумлінну плідну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, особистий внесок у справу служіння територіальній громаді міста Одеси та з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування

  • Досвідчений користувач комп’ютером. Володію програмами 1С, Microsoft Office: XL, Word.

Особисті якості: Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, порядна, маю гарні організаційні та комунікаційні навички , ініціативна.

‹›×
    Category:
    • Office managers, secretaries, administrators
    Resume published:
    17 November 2021 (16:38)
    Resume code:
    540329
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA