Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
  4. Резюме Менеджер
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Станіслава Іванівна

Резюме Менеджер

17 листопада 2021р.

Одеса

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • 1С
  • Водійські права
  • Microsoft Office
  • Маркетинг
  • Менеджмент
  • Менеджер
  • Проведення переговорів
  • Лаборант
  • Кафе
  • Директор
  • Персонал
  • Водій
  • SOFT
  • Ведення переговорів
  • AI
  • Аналіз

Початковий текст

******** Станіслава Іванівна

__________________________________________________________________

Телефон: Показати контакти

Електрона пошта: oleynik (mailto:****************************). (mailto:****************************)stanislava (mailto:****************************)@ (mailto:****************************)gmail (mailto:****************************). (mailto:****************************)com (mailto:****************************)

Мета: шукаю цікаву роботу для застосування набутих професійних навиків та розвитку в нових напрямках.

Додаткова інформація

Рік народження: **********р.

Сімейний стан: заміжня

Діти: син

Освіта: повна вища за спеціальністю «Менеджмент організацій»

2003-2008 – Міжрегіональна Академія управління персоналом

2005 – отримала водійські права категорії «В»

Досвід роботи

  • 2005-2008 – Одеський Національний Політехнічний Університет – лаборант на кафедрі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Функціональні обов’язки: діловодство, робота у приймальній комісії, проведення інструктажів з охорони праці

  • 2009-2011 – ООО «ЗІЗ-Групп» - менеджер з продажу

Функціональні обов’язки: Пошук клієнтів, проведення переговорів, ведення документації в 1С, укладення договорів та інше.

  • 2001-2013 – ООО «ЗІЗ-групп» - Керівник Одеського філіалу.

Функціональні обов’язки: Організація та управління філіалом. Розробка та впровадження документів промислово - господарської та фінансово - економічної діяльності. Підбір кваліфікованих кадрів, навчання персоналу. Створення комунікаційних схем, схем взаємодій для координацій всіх етапів виробничо - комерційного процесу, учасників, як з внутрішніми так із зовнішніми командами. Розробка та впровадження гнучкої мотиваційної системи. Досягнення порозуміння між усіма учасниками задіяних на різних етапах реалізації проектів, виконання стратегічних цілей компанії, так і цілей окремо кожного підрозділу по окремо кожному проекту.

Вивчення та аналіз ринку збуту, розробка маркетингової стратегії з встановленням плану продажів філії.

Пошук клієнтів, підготовка та оформлення договорів, контроль термінів і якості отриманого товару від постачальників.

Організація логістичної системи.

Вирішення спірних питань, конфліктів, тощо.

  • Вересень 2014 – грудень 2014 – Управління обласної ради з майнових відносин – головний спеціаліст відділу документального забезпечення, організаційної роботи та кадрової роботи

  • Січень ******************** – Юридичний департамент Одеської міської ради – головний спеціаліст відділу з організації роботи департаменту

Функціональні обов’язки: Організація роботи та виконання доручень директора департаменту, організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників, підготовка документації і матеріалів, необхідних для роботи директора, забезпечення обробки кореспонденції, яка поступає та виходить з департаменту, здійснення контролю за термінами виконання документів та їх правильним оформленням, організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання і передачі до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства та внесення їх у єдину базу, забезпечення друкування та розмножування службових документів.

Додаткова інформація:

  • 2017 – отримала почесну грамоту за сумлінну плідну працю, високий професіоналізм, зразкове виконання службових обов’язків, особистий внесок у справу служіння територіальній громаді міста Одеси та з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування

  • Досвідчений користувач комп’ютером. Володію програмами 1С, Microsoft Office: XL, Word.

Особисті якості: Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, порядна, маю гарні організаційні та комунікаційні навички , ініціативна.

‹›×
    Рубрика:
    • Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
    Резюме опубліковано:
    17 листопада 2021 (16:38)
    Код резюме:
    540329
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA