Державний торговельно-економічний університет

Історія університету бере початок від Київського філіалу Всесоюзного заочного інституту радянської торгівлі, створеного в 1946 р.

Згідно з постановою Ради Міністрів УРСР № 50 від 14.01.59 р. філіал передано у підпорядкування Харківському інституту радянської торгівлі, в тому ж році – Донецькому інституту радянської торгівлі.

Відповідно до постанови Ради Міністрів УРСР № 195 від 04.03.66 р. створено Київський торгово-економічний інститут.

Постановою Кабінету Міністрів України № 542 від 29.08.94 р. перетворений у Київський державний торговельно-економічний університет.

Указом Президента України № 1059/2000 від 11.09.2000 р. надано статус національного.

У 2006 році приєднався до всесвітньо відомої Великої Хартії університетів.

 Основні пріоритети у стратегічному розвитку університету це

    Продовження реалізації сформованого курсу щодо інноваційного розвитку університету, що передбачає розробку і запровадження сучасних форм і методів роботи, забезпечення підготовки висококваліфікованих фахівців, максимально адаптованих до вирішення завдань практичної діяльності.
    Активізація роботи з інтеграції зі світовим і європейським освітнім співтовариством. Проведення роботи щодо забезпечення сумісності та зіставленості організації та змісту освіти в університеті з системами освіти провідних європейських університетів, впровадження кращого досвіду.
    Оптимізація обсягів прийому на навчання до університету, посилення індивідуалізації профорієнтаційної роботи, розширення ступеневої підготовки фахівців.
    Продовження роботи щодо підвищення рівня ефективності підготовки наукових кадрів з метою поліпшення якісного складу професорсько- викладацького персоналу та укомплектування кафедр науково-педагогічними кадрами, академічно та професійно кваліфікованими.
    Забезпечення розвитку наукової діяльності університету з наближенням його до параметрів дослідницького вищого навчального закладу. Це передбачає структурну перебудову наукових досліджень у бік актуалізації тематики досліджень, створення організаційних структур, посилення наукового впливу на соціально-економічний розвиток України.
    Постійний розвиток системи управління якістю (СУЯ), забезпечення участі професорсько-викладацького персоналу, інших категорій співробітників у вдосконаленні діяльності університету.
    Розвиток матеріально-технічної бази з метою забезпечення подальшого поліпшення умов проведення навчального процесу, фізкультурно-спортивної та виховної роботи, підвищення побутової комфортності для працівників і студентів.
    Соціальний розвиток колективу, підвищення мотивації праці, дотримання безпечних умов праці, виконання соціальної та екологічної програм.

22 September 2020y.
500 $

Контент-менеджер

АлександрKiev
Higher  education, work experience 1-2 years.
Work schedule: full day. Job type: constant.

28 July 2020y.
12 000 грн.

Менеджер, помощник логиста

АлексейKiev
Higher  education, work experience without experience.
Work schedule: full day. Job type: constant.

3 December 2019y.
10 000 грн.

Организатор мероприятий

ЕкатеринаKiev
Higher  education, work experience under 1 year.
Work schedule: remote work .

Higher  education, work experience more than 5 years.
Work schedule: full day. Job type: constant.
Организация эффективной работы экономической службы Работа с договорами, тендерной и кредитной документацией Бухгалтерский и налоговый учет, аудит, минимизация …

24 April 2019y.
7 000 грн.

Кассир торгового зала

ЯнаKharkiv (relocation to another city available)
Higher  education, work experience 1-2 years.
Work schedule: full day. Job type: constant.

15 March 2019y.
5 000 $

Офіс-менеджер

ЮліяCherkasy
Higher  education, work experience under 1 year.
Work schedule: full day. Job type: constant.
Впевнений користувач MS Ofice ( Word, Excel, Powerpoint). Навички роботи в crm системі.

21 January 2019y.
3 000 $

IT Project Manager

AndrewKiev Oblast
Higher  education, work experience more than 5 years.
Work schedule: full day. Job type: constant.
Hard Skills: • IT Project Lifecycle - SDLC process, DTAP; • Contracting (Time & Materials, Fixed Capacity, Fixed Price), Budgeting, Reporting, Upsale, Risk Management, People Management, Strategic Planning; • Manage and Administer - JIRA/Confluence, Waterfall. Proficient in Scrum/Kanban; • SWOT …