Профессиональный лицей г. Украинки

«Професійний ліцей м. Українки» є державним професійно-технічним навчальним закладом другого атестаційного рівня, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття професійно-технічної та повної загальної середньої освіти.

       Ліцей має відповідну навчально-матеріальну базу: кабінети загальноосвітніх дисциплін, кабінети професійного спрямування, навчальні майстерні: загальнослюсарну, верстатників широкого профілю, напівавтоматичного зварювання, ручного зварювання, електромеханічну, будівельну, заготівельну дільницю.

       Навчальний заклад має спортивний зал, тренажерний зал, стадіон, бібліотеку, гуртожиток.

       У ліцеї працюють спортивні гуртки, гуртки технічної і народної творчості, предметні гуртки, зразкова вокальна студія «Трипілля», Клуб національної культури «Витоки», організовуються конкурси. Учні ліцею беруть участь у всіх заходах обласного, районного та міського масштабу.__

       ДНЗ «Професійний ліцей м. Українки» знаходиться у місті енергетиків - Українці, що розташоване на Дніпрі, найбільшій і найголовнішій водній артерії України. Місто постійно розбудовується і приваблює красою своїх природних ландшафтів, краєвидами та затишком. Жити та навчатись у м. Українка – зручно та приємно.

       Головними завданнями ліцею є:

    задоволення потреб особистості, суспільства і держави в освітніх послугах з підготовки, перепідготовки та підвищенні кваліфікації різних категорій населення з урахуванням вимог ринку праці;
    забезпечення рівного доступу до якісної первинної професійної освіти;
    формування творчої, духовно багатої особистості з урахуванням її потреб, інтересів і здібностей.

       Пріоритетними напрямками роботи ліцею є:

    забезпечення випереджального характеру професійного навчання;
    широке впровадження в навчально-виробничий процес науково-технічних досягнень та новітніх технологій;
    розвиток ринку освітніх послуг з професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації громадян відповідно до вимог ринку праці;
    поглиблення співпраці з соціальними партнерами (роботодавцями, службою зайнятості, приватними підприємцями та іншими субєктами);
    модернізація інформаційного, науково-методичного та матеріально-технічного забезпечення професійної освіти;
    застосування особистісноорієнтованого підходу у професійному навчанні і вихованні.