Сьогодні в Академії здійснюється підготовка фахівців за ступенями бакалавр і магістр на денній та заочній формах навчання зі спеціальностей/ напрямів підготовки бакалавра: «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» («Документознавство та інформаційна діяльність»), «Фізична терапія, ерготерапія», «Середня освіта (Фізична культура)» («Здоров’я людини»), «Туризм», «Право» («Правознавство»), «Соціальна робота», «Фінанси, банківська справа та страхування» («Фінанси і кредит»); спеціальностей магістратури: «Фізична терапія, ерготерапія», «Фізична культура і спорт», «Освітні, педагогічні науки».Наукова діяльність навчального закладу є одним із головних та пріоритетних напрямків, метою якої є формування наукового світогляду, сприяння молодим дослідникам, опанування методології та методів наукового пошуку, реалізації інтелектуального потенціалу професорсько-викладацького складу та студентів щодо підвищення творчої ініціативи з метою поліпшення підготовки кадрів.
Для навчання студентів створено всi умови: потужна матеріально- технічна база, навчальні та спеціалізовані аудиторії (фізичної реабілітації та функціональної діагностики, інформаційно-аналітичної діяльності), комп’ютерні класи з доступом до мережi Internet, сучасна наукова бібліотека, юридична клініка, спортивні зали, тренажерні зали, їдальня, реабілітаційний центр, база відпочинку.
Також активно використовуються інформаційно-комунікативні системи дистанційних технологій навчання, що дозволяє оптимізувати процес
передання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності студентів, завдяки опосередкованій взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі. Дані технології характеризуються широким використанням компʼютерних навчальних програм та електронних підручників, доступних студентові за допомогою глобальної компʼютерної мережі Інтернет. Студенти мають можливість працювати з навчальними матеріалами у такому режимі та обсягах, які підходять для них індивідуально. Послідовне виконання
контрольно-діагностичних завдань і підсумкової роботи, а також підтримка в усіх питаннях з боку викладача-координатора забезпечує планомірне засвоєнняпрограми дисципліни. Усі навчальні матеріали розміщені на сервері на базі платформи MOODLЕ та доступні для самостійного вивчення (http://artip-books.in.ua). Через Інтернет є можливість звʼязатися з викладачем, пройти проміжні та підсумкові тести.
Такі заходи дають студентам Академії унікальну можливість отримувати знання не виїжджаючи за межі своєї країни, області, міста.
Для поліпшення умов навчання для студентів з особливими потребами впроваджуються сучасні технології навчання: створюються мультимедійні підручники на електронних носіях; використовується мультимедійна техніка та сенсорний поліекран; впроваджуються інтерактивні методи навчання; під час проведення навчальних занять враховуються індивідуальні рекомендації щодо потреб окремих студентів у супроводі навчання.
Академія рекреаційних технологій і права постійно впроваджує новітні технології навчання та реалізовує їх в освітньому процесі вищої школи.