Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
  4. Резюме Адміністратор
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Анна-Вікторія Олександрівна

Резюме Адміністратор

20 січня 2024р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Бармен
  • Склад
  • Менеджер
  • Адміністратор
  • AI

Початковий текст

Р Е З Ю М Е

********** Анна-Вікторія Олександрівна

Інформація про себе

Дата народження: ************** р.

Сімейний стан: не заміжня.

Стать: жіноча

Країна, місто: Україна, Сумська обл.,

Конотопський р-н, м. Кролевець,

в****************************.

Тел.: Показати контакти

e-mail: ******************************** (mailto:********************************)

Освіта

Кролевецька загальноосвітня школа № 2 ім. М. О. Лукаша;

ДНЗ «Київський професійний коледж з підвищеною воєнною та фізичною підготовкою»;

Період навчання

Назва навчального закладу

2010 – 2021 р.

Кролевецька ЗОШ I-III ст. імені М.О.Лукаша.

Період навчання

Назва навчального закладу

Отримана професія

2021 – 2022 р.

ДНЗ «Київський професійний коледж з підвищеною воєнною та фізичною підготовкою»

Офіс-адміністратор

Професійні навички

Забезпечити підготовку офісу до робочого дня. Складати кошториси на матеріально-технічне забезпечення офісу. Оформляти необхідні документи для укладення договорів. Здійснювати контроль за оформленням приміщень, стежити за підготовкою і випуском рекламних і інших інформаційних матеріалів в офісі, призначених для видачі відвідувачам. Здійснювати контроль за правильною експлуатацією оргтехніки і раціональним використанням канцтоварів і видаткових матеріалів в офісі. Встановлювати контакти з експлуатаційними службами, комунальними організаціями для ресурсозабезпечення приміщень офісу, проведення ремонтних і інших робіт. Організовувати діловодство офісу, прийом вхідних дзвінків і керування вихідними дзвінками. Вести облік відвідувачів. Вживати заходи по запобіганню і ліквідації конфліктних ситуацій.

Виконувати окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.Підготовляє офіс до закриття

Досвід роботи

Аніматор на дитячих святах;

Бармен та офіціант;

Менеджер онлайн школи.

Особисті якості

Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, стресостійка, швидко навчаюсь новому.

Додаткові відомості

Мова:українська, російська, англійська (початковий рівень).

‹›×
    Рубрика:
    • Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
    Резюме опубліковано:
    20 січня 2024 (16:34)
    Код резюме:
    544217
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA