Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Бухгалтери, економісти, фінанси підприємства
  4. Резюме Асистентка програми із закупівель
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Оксана Станіславівна

Резюме Асистентка програми із закупівель

25 липня 2022р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Склад
  • Бухгалтер
  • M.E.Doc
  • Спорт
  • Начальник
  • Prozorro
  • Персонал
  • AI
  • Планування
  • Звітність

Початковий текст

РЕЗЮМЕ

****** Оксана Станіславівна

Вік: 40 років

Місто проживання: м. Київ (з квітня 2022 року, через збройну агресію РФ, внутрішньо переміщена особа з Донецької області)

Сімейне положення: заміжня

Контактний телефон: Показати контакти

e-mail: **********************

Посада: асистентка програми із закупівель

Мета

Втілення знань та отриманого досвіду на посаді асистентка програми із закупівель.

Досвід роботи

  • ●●Назва компанії: фінансовий відділ Часовоярської міської ради. Місто Часів Яр, Бахмутського району, Донецької області.

  • ●●Посада: начальник відділу

Період роботи: з грудня 2020 по теперішній час.

Обов’язки:

- розрахунок, прогнозування, складання, публічне представлення бюджету громади, підготовка та публічне представлення звіту про виконання бюджету громади.

- внесення змін до кошторисів головних розпорядників бюджетних коштів.

- затвердження паспортів бюджетних програм головних розпорядників бюджетних коштів.

- участь у розробці програм розвитку громади, галузевих програм.

- фінансування головних розпорядників бюджетних коштів та здійснення контролю за цільовим використанням бюджетних коштів.

- прогнозування, планування та здійснення контролю над надходженнями до бюджету громади.

- розробка та затвердження нормативно-правових актів, що відносяться до компетенції відділу у тому числі регуляторних актів.

- організація та здійснення закупівель фінансового відділу Часовоярської міської ради, уповноважена особа із здійснення державних закупівель.

- загальна організація роботи відділу, кадрова робота, договірна робота.

  • ●●Назва компанії: Часовоярської міська рада. Місто Часів Яр, Бахмутського району, Донецької області.

Посада: начальник відділу обліку та звітності Часовоярської міської ради

Період роботи: січень *******************

Обов’язки:

- складання бюджету, внесення змін до бюджету, звітування про виконання бюджету.

- організація та ведення бухгалтерського обліку, підготовка та складання звітності.

- участь у розробці програм розвитку, галузевих програм розвитку громади.

- організація та проведення закупівель за бюджетні кошти для потреб громади. Раніше член тендерного комітету, а потім з 2016 року уповноважена особа зі здійснення державних закупівель Часовоярської міської ради.

  • ●●Назва компанії: Акціонерний комерційний банк "Трансбанк", м. Київ

Посада: начальник відділу розвитку регіональної мережі

Період роботи: липень ********************

Обов’язки:

- за період роботи в банку пройшла шлях від економіста групи по обслуговуванню корпоративних клієнтів відділення банку до начальника відділу розвитку регіональної мережі головного офісу банку.

Освіта

  • ●●Навчальний заклад: Донбаська державна машинобудівна академія

Ступінь: спеціаліст з економічної кібернетики

Назва спеціальності: економічна кібернетика

Період навчання: 1999-2004

Вміння та навики

  • ●●З 2011 року і по теперішній час являють діючим членом виконавчого комітету Часовоярської міської ради. За період роботи здобула знання та практичний досвід не тільки в галузі економіки та фінансів, а ще й в галузях освіти, культури, соціального захисту населення, охорони здоров'я, житлово-комунального господарства та інших, що відносяться до повноважень виконавчих органів місцевих рад.

  • ●●Після завершення процесу децентралізації самостійно створила, організувала роботу Фінансового відділу міської ради.

  • ●●Комп'ютерні навички - впевнений користувач. Додатково працюю в програмах M.E.Doc; АІС Місцеві бюджети; АІС Logika; СДО Клієнт-Казначейство-Клієнт, Є Звітність; на платформі Prozorro.

Додаткова інформація

  • ●●Уміння працювати в команді на досягнення результату.

  • ●●Уміння ефективно організувати свою роботу та роботу персоналу.

  • ●●Комунікабельна, амбіційна в досягненні мети.

**********

‹›×
    Рубрика:
    • Бухгалтери, економісти, фінанси підприємства
    Резюме опубліковано:
    25 липня 2022 (15:11)
    Код резюме:
    542035
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA