Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Бухгалтери, економісти, фінанси підприємства
  4. Резюме Бухгалтер
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Людмила Миколаївна

Резюме Бухгалтер

18 червня 2022р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Мета: Провідний бухгалтер (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бухгалтера та головного бухгалтера категорії 19 років, претендую на заміщення вакантної посади заступника бухгалтера, провідного бухгалтера, бухгалтера.

Професійні навички

• Ведення бухгалтерського, податкового та фінансового обліку підприємства з з використанням 1С Бухгалтерії.
• Здача податкової та статистичної звітності (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, валютна декларація, 1-ДФ, ЄСВ, звіт про пільги, Баланс, Звіт єдиного підприємця і т.п.)
• Ведення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
• Організація та керування відділом, сприяння його розвитку.
• Ведення ЗЕД (імпорт товарів, послуг, експорт основних засобів, здача звітності)
• Ведення документообігу на підприємстві, клієнт-банк, валютні операції, нарахування заробітної плати, ведення основних засобів, ТМЦ, розрахунки з підзвітними особами, розрахунки і звірки із постачальниками та клієнтами, ведення відділу кадрів, виписка та реєстрація податкових накладних через MeDok.
• Є досвід проведення податкових перевірок планових та позапланових, та написання відповідей на запити.
  • Excel
  • Англійська мова
  • Microsoft Excel
  • Менеджмент
  • Бухгалтерия
  • Склад
  • Microsoft Word
  • Бухгалтер
  • Касир
  • 1С Бухгалтерия
  • Виробництво
  • Педагог
  • Технолог
  • Спорт
  • Психолог
  • SOFT
  • UI
  • Me.Doc
  • NET

Досвід роботи

  • 07.2016 – 06.2022

    ТОВ Бекстейдж Менеджмент

    Єдиний бухгалтер. Ведення всіх ділянок бухоліку на підприємстві, здача всіх звітів, кадровий облік.

Освіта

  • 2006 – 2008
    Європейський університет

    Спеціаліст з фінансів.

  • 1994 – 1998
    Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

    Практичний психолог.

Початковий текст

******* Людмила Миколаївна

Пр..Перемоги, буд.128/2 ● м. Київ ● 03151 ● тел. Показати контакти ●

e-mail: ************************** (mailto:**************************)

Мета

Провідний бухгалтер (з дипломом спеціаліста) та повною вищою освітою відповідного напряму підготовки та підвищення кваліфікації. Стаж роботи за професією бухгалтера та головного бухгалтера категорії 12 років, претендую на заміщення вакантної посади заступника бухгалтера, головного бухгалтера, провідного бухгалтера, бухгалтера.

Особисті дані

  • .Д.н. **************р.

  • .Одружена

Професійні навички

  • .Ведення бухгалтерського, податкового та фінансового обліку підприємства з з використанням 1С Бухгалтерії.

  • .Здача податкової та статистичної звітності (декларація з податку на прибуток, декларація з ПДВ, валютна декларація, 1-ДФ, ЄСВ, звіт про пільги, Баланс, Звіт єдиного підприємця і т.п.)

  • .Ведення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.

  • .Організація та керування відділом, сприяння його розвитку.

  • .Ведення ЗЕД (імпорт товарів, послуг, експорт основних засобів, здача звітності)

  • .Ведення документообігу на підприємстві, клієнт-банк, валютні операції, нарахування заробітної плати, ведення основних засобів, ТМЦ, розрахунки з підзвітними особами, розрахунки і звірки із постачальниками та клієнтами, ведення відділу кадрів, виписка та реєстрація податкових накладних через MeDok.

  • . Є досвід проведення податкових перевірок планових та позапланових, та написання відповідей на запити.

Досвід роботи

*************.06.2022

ТОВ «Бекстейдж Менеджмент» - рекламне агенство

Посада : єдиний бухгалтер

Посадові обов'язки:.

• Організація бухгалтерського і податкового обліку компанії

• Забезпечення бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;

• Організація коректної роботи всіх ділянок обліку (податковий, бухгалтерський, податки, банк, каса, дебіторська і кредиторська заборгованості, заробітна плата, облік ТМЦ, ОЗ, НА, реалізація товарів і послуг, контрагенти, інвентаризація, первинна документація та інше); зовнішньо-економічна діяльність.

• Організація ведення документообігу та розрахунків з постачальниками і клієнтами, проведення звірок;

• Кадровий облік і організація розрахунків по співробітниках;

• Проведення платежів в системі Клієнт-Банк;

• Складання управлінської звітності для керівництва та забезпечення своєчасної подачі достовірної інформації про фінансовий стан компанії керівництву;

• Ведення платіжного календаря та управління витратами компанії;

• Формування звіту про рух грошових потоків (планування, контроль, корекція);

• Аналіз грошових потоків компанії, підготовка пропозицій про оптимізацію процесів;;

• Організація ведення декількох підприємств одночасно

********** р. – **********

ТОВ „Альтура” (надання в оренду будівельного обладнання)

Посада: головний бухгалтер

2005-2012 рр.

  1. 1.Забезпечення ведення бухгалтерського обліку, організація роботи бухгалтерської

служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку

всіх господарських операцій.

  1. 2.Забезпечення складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової та

податкової звітності підприємства, підписання її та подання в установлені строки

користувачам.

  1. 3.Здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації

про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів а також складання

управлінської звітності підприємства.

  1. 4.За погодженням з власником підприємства забезпечення перерахування податків

та зборів, передбачених законодавством, проведення розрахунків з іншими

кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.

  1. 5.Здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним

використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.

  1. 6.Проведення інвентаризаційної роботи на підприємстві, оформленні матеріалів,

пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування

активів підприємства.

  1. 7.Забезпечення перевірки стану бухгалтерського обліку у відокремлених підрозділах.

  2. 8.Організація роботу з підготовки пропозицій для власника (керівника) підприємства щодо:

    • o.визначення облікової політики підприємства, внесення змін до обраної

облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням

діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;

    • o.розроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку

та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного

обліку, звітності і контролю господарських операцій;

    • o.визначення прав працівників на підписання первинних та зведених облікових

документів;

    • o.вибору оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її

працівників, підвищення професійного рівня бухгалтерів, забезпечення їх

довідковими матеріалами;

    • o.поліпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів

проходження обробленої інформації до виконавців

ТОВ «Харско Інфрастракче Україна» (надання в оренду будівельного обладнання)

Посада: бухгалтер

Посадові обов’язки: Робота із банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Ведення складського обліку ,ведення кредиторської та дебіторської заборгованості

2005р.

АКБ «ТАС-Комерцбанк»

Посада: касир

Виконання касових операцій, приймання комунальних платежів, приймання

та видача готівки.

2003-2005 рр.

ТОВ „Лелека-Колор” (виробництво лаків, фарб)

Посада: бухгалтер (заступник головного бухгалтера)

Посадові обов'язки: Нарахування та облік заробітної плати. Розрахунки з дебіторами і кредиторами. Складання підзвітних, матеріалів. Ведення журналів ордерів, головна книга. Складання бухгалтерської та податкової звітності. Складання внутрішньої звітності.

Освіта

1994-1998 рр.

Національний педагогічний університет ім.Драгоманова – м. Київ
Кваліфікація: Практичний психолог


2006-2008

Європейський університет – м.Київ

Кваліфікація – спеціаліст з фінансів

Додаткова освіта

Додаткові відомості

  • .Англійська мова – рівень Pre - Intermediate

  • .ПК – досвідчений користувач : Программа 1С Бухгалтерия, УТП, ВАF. BAS; програми «Банк-Кліент» ; - Бест-звіт; - Ліга-закон. Me.doc, Арт-звіт, електронний кабінет, LibreOffice, Microsoft Excel, Microsoft Word.

  • .Маю права водія кат. В

  • .Відповідальна, пунктуальна, без шкідливих звичок, здатна до швидкого навчання, посидюча, люблю працювати.

‹›×
    Рубрика:
    • Бухгалтери, економісти, фінанси підприємства
    • ,
    • Бухгалтер
    Резюме опубліковано:
    18 червня 2022 (12:01)
    Код резюме:
    541799
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA