Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
  4. Резюме Секретар
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Валентина Володимирівна

Резюме Секретар

19 грудня 2021р.

Хмельницький

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • 1С
  • Excel
  • Power Point
  • Менеджмент
  • Склад
  • Менеджер
  • Юрист
  • Бухгалтер
  • Продавец
  • Проведення переговорів
  • Формування звітів
  • Медицина
  • Консультант
  • Кондитер
  • Ресторан
  • Кафе
  • Вміння працювати в команді
  • Директор
  • Ведення звітності
  • Адміністратор

Початковий текст

Дата народження: ************* (30 років)

Місце народження: Україна, м. Хмельницький

Сімейний стан: одружена

Телефон: Показати контакти

Освіта, курси:

УПК, 2009

Секретар керівника (денна форма навчання)

Україна, м. Хмельницький

ХУЕП, 2009-2014

Менеджмент і адміністрування (заочна форма навчання)

Диплом бакалавра

Україна, м. Хмельницький

МПП «Альтернативна медицина», 2013

Курси лікувального та точечного масажу з основами анатомії, фітотерапії та невідкладної допомоги.

Тренінги: Ефективні продажі, особистісного росту та розвитку, тайм менеджмент (ефективне управління часом), ефективні комунікації.

Досвід роботи:

2009 – продавець-консультант мобільних телефонів та аксесуарів .

пошук нових потенційних клієнтів, планування продаж та контроль, розробка та ведення звітності, укладення та підписання угод.

2010-2012 – ТОВ «Ена-лтд», складальник паперових виробів, експерт з якості товару

2013 – вільий менеджер інтернет торгівлі та реалізації товару, пошук і робота з клієнтами. пошук нових потенційних клієнтів, напрацювання клієнтської бази

2014-2019 – ФОП Гакало В.В., секретар керівника, адміністратор офісу, особистий помічник

  • --прийом і розподіл вхідних телефонних дзвінків, повідомлень, зустріч гостей і клієнтів

  • --прийом і реєстрація вхідної документації, договорів, відправка вихідної кореспонденції

  • --ведення ділової переписки

  • --формування первинної документації в 1С

  • --внесення інформації в Exсel-таблицю

  • --забезпечення життєдіяльності офісу

  • --виконання особистих доручень керівника

  • --організація закордонний. відряджень

  • --взаємодія з кур'єром офісу і кур'єрськими службами

  • --розробка та втілення мотиваціϊ

  1. 2015- виконувала обов'язки, особистого помічника диретора

  • --Планування і контроль місяця- тижня- дня керівника

  • --Особисті доручення, організація необхідних заходів

  • --Співпраця з колективом, технічна та інформаційна підтримка

  • --Співпраця з батьками, заяви від батьків.

  • --Пошук та придбання необхідного для ліцею.

  • --Пошук кадрів.

  • --Наповнення сайту новинами.

  • --Інвентаризація товару, ведення ревізії, облік та списання товару.

  • --Планування бюджету.

  • --Організація свят, заходів та подорожів (організація екскурсій…)

  • --Співпраця з бухгалтерією та юристом для виконання завдань їхньої компетенції.

  • --Відкриття нового проекту – підготовка всіх необхідних документів.

2019-2020 – Адміністратор приватного ліцею Мої обрії, особистий помічник власника та директора по розвитку ТМ Насолода, співвласника ресторанів Кондитерська Лавка, BEEF&CAKE, Ципа, М-кафе- м. Хмельницький, ресторанів Баркас Варенична Победа місто Київ, засновника приватного ліцею Мої обрії .

Проведення переговорів, нарад, підписання угод, контроль організація та контроль роботи відділу, замовлення продукції, ведення документації.

2021 - Оператор складу WITTCHEN - Польща (Варшава) -

- прийом та видача товарів на склад та зі складу відповідно до отриманих документів

- контроль відповідності кількості та якості товарів, що видаються та приймаються з документацією

- комплектація замовлень відповідно до документів

- звірення фактичних складських запасів із документацією

- виставлення товаросупровідних документів для постачання

- участь у процесі інвентаризації

Цілі і очікування:

Вид роботи: Постійна

Графік роботи: Повний робочий день

Цілі: Отримати цікаву перспективну роботу, з можливістю подальшого навчання і кар'єрного росту.

Особисті якості:

- Відповідальність і компетентність;

- Цілеспрямованість;

- Прагнення до розвитку;

- Швидке засвоєння нової інформації;

- Вміння працювати в команді;

- Адаптивність

Навики:

- Вміння працювати з: 1С Підприємство (Формування прибутково-видаткових накладних, формування залишків, переміщення між складами, оприбуткування товарів, введення в базу співробітників, формування звітів..)

- Вміння працювати з Word, Excel, Power point (швидкий друк, форматування тексту, формування таблиць...)

- Знання та вміння користуватись комп'ютерною та цифровою технікою;

- Досвідчений користувач ПК.

- Досвід в організації роботи відділу, ведення звітності

Права водія В

Знання мов: українська, російська – рідні, англійська - базова

‹›×
    Рубрика:
    • Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
    Резюме опубліковано:
    19 грудня 2021 (14:46)
    Код резюме:
    540632
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA