Христина Юріївна
Резюме .NET
22 серпня 2021р.Київська область
Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.
- Освіта—
- Досвід роботине має значення
- Тип роботибудь-яка
- Вид зайнятостібудь-який
Професійні навички
- HTML
- Англійська мова
- Німецька мова
- Російська мова
- Microsoft Office
- SMM
- Документооборот
- Склад
- Менеджер
- Manager
- Аудит
- Райтер
- Таргетинг
- Ресторан
- Фото
- Начальник
- Йога
- NET
Початковий текст
Христина Юріївна *******.
Контактна інформація: моб. н\т Показати контакти ; gku (mailto:***************)_ (mailto:***************)fss (mailto:***************)@ (mailto:***************)ukr (mailto:***************). (mailto:***************)net (mailto:***************), stepchukkristina (mailto:**************************)@ (mailto:**************************)gmail (mailto:**************************). (mailto:**************************)com (mailto:**************************)
Місто проживання та реєстрації особи : м. Київ;
Кваліфікація:
- спеціаліст у сфері кадрової роботи (досвід ************ роки );
- спеціаліст у сфері державного страхування (досвід роботи - 11 років);
- спеціаліст у сфері інтернет-продажів, SMM, копірайтинг, створення та просування власного бренду (досвід роботи - 1 рік);
- спеціаліст у сфері готельного бізнесу (досвід роботи - близько року).
Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України Міністерства внутрішніх справ України (далі – Департамент) з 05.2019 року по 06.2021 року;
https://www.facebook.com/DSI.police.ukraine/ (https://www.facebook.com/DSI.police.ukraine/)
Посада: головний спеціаліст 3-го відділу (кадрового забезпечення) Обов’язки:
- здійснення відбору кандидатів на зайняття вакантних посад Департаменту та проведення первинних співбесід;
- організація роботи та безпосередня робота з прийняттям кандидатів на вакантну посаду, звільнення з посади, внутрішнє переміщення спеціалістів;
- підготовка наказів на призначення, збір документації та формування особової справи працівника (штатна чисельність працівників 3283 особи, середній рух кадрового переміщення за ************%);
- організація та повне одноосібне ведення, обліку та зберігання особових справ працівників;
- здійснення роботи по передачі особових справ та документів Департаменту до архівних установ;
- організація супровід та оформлення документообороту у відділі;
- видача довідок з місця роботи а також довідок для оформлення виплат, перепусток та дозвільної документації;
- ведення табелю робочого часу працівників Департаменту;
- здійснення інвентаризації документів та матеріалів кадрового підрозділу Департаменту.
Досягнення:
- розробка та імплементація ведення обліку кадрових процесів відділу, їх структуризація шляхом створення єдиної електронної бази;
- впровадження чіткого графіку та правил роботи з особовими справами працівників для спеціалістів кадрового підрозділу.
Фонд соціального страхування України (далі – Фонд) з 11.2008 року по 05.2019 року ;
http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index (http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index) .
Посада: начальник відділу страхових виплат та надання матеріального забезпечення, головний спеціаліст відділу страхових виплат та надання матеріального забезпечення, головний спеціаліст контрольно-ревізійного відділу.
Обов’язки:
--призначення та виплата допомоги застрахованим особам у відповідності до чинного законодавства України (чисельність застрахованих осіб в управлінні де здійснювалась діяльність - 420 тис. осіб, середній об’єм виплат за місяць складав 22 млн. грн.);
--здійснення контролю та проведення перевірок страхувальників та відділень управління щодо цільового витрачання коштів Фонду;
--підготовка та здача звітності до центрального апарату Фонду;
--надання роз’яснень страхувальникам та застрахованим особам законодавства в частині нарахування та виплати допомоги;
--організація та проведення нарад-тренінгів для спеціалістів управління з метою покращення професійних навиків.
Досягнення:
Участь у розробці та реалізація програми для виплати коштів страхувальникам і застрахованим особа в період гострого дефіциту бюджету.
Створення, розвиток та просування власних брендів «Present», «K#E decor», «ZIK shop» з 01.2018 року по 03.2019 року;
https://www.instagram.com/present9191/?utm_medium=copy_link (https://www.instagram.com/present9191/?utm_medium=copy_link)
https://www.instagram.com/kedecor3/?utm_medium=copy_link (https://www.instagram.com/kedecor3/?utm_medium=copy_link)
https://www.instagram.com/zikshopping/?utm_medium=copy_link (https://www.instagram.com/zikshopping/?utm_medium=copy_link)
Посада : Засновник, SMM-manager, копірайтер, клієнт- менеджер.
Обов’язки:
- створення бренду, розробка логотипів, пошук виробників і партнерів та робота з ними;
- адміністрування та ведення сторінок в соціальних мережах;
- просування бренду (розміщення реклами, таргетинг);
- замовлення товару, складання калькуляцій, планування бюджету (дохід-витрати), розрахунок вартості, розрахункові операції;
- робота з наповненням сторінок (фото, формування та наповнення боксів);
- копірайтинг (оцінка аудиторії, написання постів, моніторинг конкурентних «торгових майданчиків»);
- робота з клієнтами (ведення листування, прийом та відправка замовлень).
Готельно-ресторанний комплекс «Лілея» з 02.2006 року по 09.2008 року;
http://hotel-lileya.com/main/5-gotelno-restoranniy-kompleks-lleya.html (http://hotel-lileya.com/main/5-gotelno-restoranniy-kompleks-lleya.html)
Посада : адміністратор.
Обов’язки:
- організація роботи по заселенню готелю та її безпосередня реалізація;
- адміністрування діяльності готельного комплексу;
- ведення розрахунково-касових операцій;
- розробка програми знижок для клієнтів у міжсезонний період;
- розміщення реклами та проведення презентацій в інтересах закладу.
Освіта: Тернопільський національний економічний університет;
спеціальність: магістр – «Банківської справа»; бакалавр – «Економіка і підприємство», період навчання: з 2005 року по 2010 рік.
Додаткова інформація: володіння іноземними мовами – німецька мова рівень В1 (продовжую навчання), англійська мова – рівень А2.1 (продовжую навчання), російська мова – вільне володіння. Знання програм Microsoft Office на рівні впевненого користувача.
Особисті якості: організованість, дисциплінованість, комунікабельність, орієнтованість на результат, уміння приймати самостійні рішення, відповідальність, хороша швидкість опрацювання та сприйняття інформації.
Хобі: читання, йога, створення подарункових боксів «Present»
Present9191 (Instagram).