Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. IT: Програмісти
  4. Резюме .NET
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Христина Юріївна

Резюме .NET

22 серпня 2021р.

Київська область

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • HTML
  • Англійська мова
  • Німецька мова
  • Російська мова
  • Microsoft Office
  • SMM
  • Документооборот
  • Склад
  • Менеджер
  • Manager
  • Аудит
  • Райтер
  • Таргетинг
  • Ресторан
  • Instagram
  • Фото
  • Начальник
  • Facebook
  • Йога
  • NET

Початковий текст

Христина Юріївна *******.

Контактна інформація: моб. н\т Показати контакти ; gku (mailto:***************)_ (mailto:***************)fss (mailto:***************)@ (mailto:***************)ukr (mailto:***************). (mailto:***************)net (mailto:***************), stepchukkristina (mailto:**************************)@ (mailto:**************************)gmail (mailto:**************************). (mailto:**************************)com (mailto:**************************)

Місто проживання та реєстрації особи : м. Київ;

Кваліфікація:

- спеціаліст у сфері кадрової роботи (досвід ************ роки );

- спеціаліст у сфері державного страхування (досвід роботи - 11 років);

- спеціаліст у сфері інтернет-продажів, SMM, копірайтинг, створення та просування власного бренду (досвід роботи - 1 рік);

- спеціаліст у сфері готельного бізнесу (досвід роботи - близько року).

Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України Міністерства внутрішніх справ України (далі – Департамент) з 05.2019 року по 06.2021 року;

https://www.facebook.com/DSI.police.ukraine/ (https://www.facebook.com/DSI.police.ukraine/)

Посада: головний спеціаліст 3-го відділу (кадрового забезпечення) Обов’язки:

- здійснення відбору кандидатів на зайняття вакантних посад Департаменту та проведення первинних співбесід;

- організація роботи та безпосередня робота з прийняттям кандидатів на вакантну посаду, звільнення з посади, внутрішнє переміщення спеціалістів;

- підготовка наказів на призначення, збір документації та формування особової справи працівника (штатна чисельність працівників 3283 особи, середній рух кадрового переміщення за ************%);

- організація та повне одноосібне ведення, обліку та зберігання особових справ працівників;

- здійснення роботи по передачі особових справ та документів Департаменту до архівних установ;

- організація супровід та оформлення документообороту у відділі;

- видача довідок з місця роботи а також довідок для оформлення виплат, перепусток та дозвільної документації;

- ведення табелю робочого часу працівників Департаменту;

- здійснення інвентаризації документів та матеріалів кадрового підрозділу Департаменту.

Досягнення:

- розробка та імплементація ведення обліку кадрових процесів відділу, їх структуризація шляхом створення єдиної електронної бази;

- впровадження чіткого графіку та правил роботи з особовими справами працівників для спеціалістів кадрового підрозділу.

Фонд соціального страхування України (далі – Фонд) з 11.2008 року по 05.2019 року ;

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index (http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index) .

Посада: начальник відділу страхових виплат та надання матеріального забезпечення, головний спеціаліст відділу страхових виплат та надання матеріального забезпечення, головний спеціаліст контрольно-ревізійного відділу.

Обов’язки:

  • --призначення та виплата допомоги застрахованим особам у відповідності до чинного законодавства України (чисельність застрахованих осіб в управлінні де здійснювалась діяльність - 420 тис. осіб, середній об’єм виплат за місяць складав 22 млн. грн.);

  • --здійснення контролю та проведення перевірок страхувальників та відділень управління щодо цільового витрачання коштів Фонду;

  • --підготовка та здача звітності до центрального апарату Фонду;

  • --надання роз’яснень страхувальникам та застрахованим особам законодавства в частині нарахування та виплати допомоги;

  • --організація та проведення нарад-тренінгів для спеціалістів управління з метою покращення професійних навиків.

Досягнення:

Участь у розробці та реалізація програми для виплати коштів страхувальникам і застрахованим особа в період гострого дефіциту бюджету.

Створення, розвиток та просування власних брендів «Present», «K#E decor», «ZIK shop» з 01.2018 року по 03.2019 року;

https://www.instagram.com/present9191/?utm_medium=copy_link (https://www.instagram.com/present9191/?utm_medium=copy_link)

https://www.instagram.com/kedecor3/?utm_medium=copy_link (https://www.instagram.com/kedecor3/?utm_medium=copy_link)

https://www.instagram.com/zikshopping/?utm_medium=copy_link (https://www.instagram.com/zikshopping/?utm_medium=copy_link)

Посада : Засновник, SMM-manager, копірайтер, клієнт- менеджер.

Обов’язки:

- створення бренду, розробка логотипів, пошук виробників і партнерів та робота з ними;

- адміністрування та ведення сторінок в соціальних мережах;

- просування бренду (розміщення реклами, таргетинг);

- замовлення товару, складання калькуляцій, планування бюджету (дохід-витрати), розрахунок вартості, розрахункові операції;

- робота з наповненням сторінок (фото, формування та наповнення боксів);

- копірайтинг (оцінка аудиторії, написання постів, моніторинг конкурентних «торгових майданчиків»);

- робота з клієнтами (ведення листування, прийом та відправка замовлень).

Готельно-ресторанний комплекс «Лілея» з 02.2006 року по 09.2008 року;

http://hotel-lileya.com/main/5-gotelno-restoranniy-kompleks-lleya.html (http://hotel-lileya.com/main/5-gotelno-restoranniy-kompleks-lleya.html)

Посада : адміністратор.

Обов’язки:

- організація роботи по заселенню готелю та її безпосередня реалізація;

- адміністрування діяльності готельного комплексу;

- ведення розрахунково-касових операцій;

- розробка програми знижок для клієнтів у міжсезонний період;

- розміщення реклами та проведення презентацій в інтересах закладу.

Освіта: Тернопільський національний економічний університет;

спеціальність: магістр – «Банківської справа»; бакалавр – «Економіка і підприємство», період навчання: з 2005 року по 2010 рік.

Додаткова інформація: володіння іноземними мовами – німецька мова рівень В1 (продовжую навчання), англійська мова – рівень А2.1 (продовжую навчання), російська мова – вільне володіння. Знання програм Microsoft Office на рівні впевненого користувача.

Особисті якості: організованість, дисциплінованість, комунікабельність, орієнтованість на результат, уміння приймати самостійні рішення, відповідальність, хороша швидкість опрацювання та сприйняття інформації.

Хобі: читання, йога, створення подарункових боксів «Present»

Present9191 (Instagram).

‹›×
    Рубрика:
    • IT: Програмісти
    Резюме опубліковано:
    22 серпня 2021 (10:06)
    Код резюме:
    539393
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA