Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
  4. Резюме Адміністрування
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Анастасія Леонідівна

Резюме Адміністрування – 15 000 грн.

11 січня 2021р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботипостійна
  • Вид зайнятостіповний день

Професійні навички

Работа с ПК (все програмы) в базе CRM. Все виды почты. Создание таблиц.
  • Power Point
  • Володіння ПК
  • Ответы на запросы контролирующих органов
  • Microsoft Word
  • AI
  • Работа с документацией
  • Ответы на звонки

Досвід роботи

  • 06.2015 – 08.2020

    Департамент соц. Защиты

    Главный специалист. Работа с документацией, знания законодательной базы. Знания инструкции с деловодства.ведение переговоров. Ведение корреспонденции, переписок. Подготовка отчётностей.збор информации по указаниям руководитклей.

Освіта

  • 09.2015 – поточного часу
    Харківський інститут банківської справи УБС НБУ

    Финансы и кредит.
    Магистр финансов и кредита.

Підвищення кваліфікації

Курсы компьютерной грамотности ДИЯ

Додаткові відомості

  • Додатково про себе:

    Комуникабельная, нацеленность на результат, стресоустойчивая, быстрообучаемая

Початковий текст

Ім'я Адреса

Номер телефону Email

Стать Національність Сімейний стан

Анастасія ****** Курнатовського, 02125 Київ

Показати контакти

**************************** (mailto:****************************) Жіноча

Україна

не заміжня

головний спеціаліст

Департамент соціального захисту населення, Суми

Опрацювання документів pгідно з вимогами інструкції з діловодства, робота з кориспонденцією надання проектів відповідей на звернення громадян, співпрацювання з різними органами виконавчої влади при виконанні покладених завдань та взаємодія з організаціями, підприємствами, установами, структурними підрозділами, виконання обов’язків з керівництва діяльністю відділу прийняття рішень та вживання необхідних заходів щодо вдосконалення його роботи, здійснення контроль за виконанням роботи працівників, перевірка правильності опрацювання документів, робота з фінансовою звітністю державних установ.

чер ***************

магістр наук

Українська академія банківської справи, Суми

вер ***************

Отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Фінанси і кредит" здобула кваліфікацію "Магістр з фінансів та кредиту", закінчила курс комп'ютерної грамотності "Дія"

Ініціативність, відповідальність, комунікабельність, саморозвиток, стійкість до стресових ситуацій.

Застосування у практиці інструкції з діловодства, вільне володіння ПК: друк, сканування, копіювання документів, вільне володіння інтернет простором, ведення електронної пошти, Microsoft Word, Microsoft Exel,Microsoft Power Point, робота з державними базами.

Дуже добре

‹›×
    Рубрика:
    • Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
    • ,
    • Секретар
    • ,
    • Асистент керівника
    • ,
    • Адміністратор
    Резюме опубліковано:
    11 січня 2021 (13:11)
    Код резюме:
    533991
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA