Ольга Григорівна
Резюме Копирайтер
6 грудня 2020р.Маріуполь, Донецька область
Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.
- Освіта—
- Досвід роботине має значення
- Тип роботибудь-яка
- Вид зайнятостібудь-який
Професійні навички
Початковий текст
Резюме
***** Ольга Григорівна
Зайнятість: Повна
Графік роботи: Повний день / неповний день
Готовність до відряджень: так
Бажена заробіта плата: ********* грн.
Телефон: +38 (096) 150 - 78 – 64
Електрона пошта: Показати контакти
Особиста інформація
Громадянство: Україна
Місце проживання: м. Маріуполь
Освіта: Вища. Маріупольський Державний Університет, закінчила у 2009 р.
За фахом: Практичний психолог. Спеціаліст
Дата народження: ************** (37 років)
Пол: Жіночій
Сімейний стан: розлучена
Досвід роботи
Період роботи: листопад 2010 р. – жовтень 2014 р.
Організація: ДПтСУ Маріупольський Слідчий Ізолятор
Посада: Практичний психолог, старший провідній психолог
Ключові знання і навички:
Навик проведення індивідуальних і групових консультацій, як з персоналом так і зі спец контингентом;
Навик проведення тренінгів, як з персоналом так і зі спец контингентом;
Створення психологічних портретів;
Добре володіння психологічними методиками і прийомами;
Досвід в розробці і проведенні тематичних тренінгів;
Гармонізація відносин між людьми певного кола;
Уміння налагоджувати довірчі відносини з людьми;
Ведення державної документації за вимогами ДПтСУ;
Спостережливість, стресостійкість, комунікабельність.
Досягнення:
Розробка методик з професійної мотивації і конфліктології, які успішно були впроваджені на практиці; результат - отримання позитивних результатів від дослідженні певних груп людей;
Вдала робота з засудженими, проблемними підлітками, які опинилися в місцях позбавлення волі, поліпшення їх поведінки і взаємин з однолітками, віхователями та вчителями.
Додаткові відомості:
2010 - 2014 р. входила до складу «Асоціації психологів Донеччини»
2010 – 2017 р. співпрацювала з «Лікарі без кордонів» на посаді позаштатного Практичного психолога.
Період роботи: вересень 2015 р. – вересень 2020 р.
Організація: Салон краси «Модерн» м. Маріуполь
Посада: Адміністратор
Ключові знання і навички:
організація робочого процесу і контроль трудової дисципліни в салоні;
консультація та запис клієнтів (особисто та по телефону);
знання нормативної документації: закон про захист прав споживачів;
досвід з ведення касових, прибутково-видаткових документів;
вміння мотивувати персонал;
навик ведення переговорів та ділової переписки, необхідної документації;
знання стандартів гостинності;
вміння вирішувати конфліктні ситуації;
контроль якості обслуговування клієнтів.
Додаткові відомості:
Комунікабельність, стресостійкість та аналітичний склад розуму дозволяють мені ефективно вирішувати конфліктні ситуації, швидко вникаючи в суть проблеми і пропонуючи оптимальний варіант її вирішення.
Період роботи: вересень 2017 р. – листопад 2020 р.
Посада: Копірайтер / помічник редактора
Ключові знання і навички:
Підготовка та написання новин для сайту і соцмереж;
Написання текстів для лендингів та промо-сайтів;
Написання продаючих текстів;
Написання унікальних інформаційних та комерційних SEO-текстів;
LSI оптимізація текстового контенту сторінок;
Адаптація текстів під семантичне ядро;
Оперативне редагування, коректура текстів;
Усунення лексичних, морфологічних, синтаксичних, орфографічних, пунктуаційних помилок;
Стилістична правка текстів.
Додаткові відомості:
Підготовка текстових новин та прес-релізів;
Складання продаючих текстів-анонсів;
Написання статей, оглядів, прес-релізів, новин, рекламних текстів, постів для соціальних мереж, контенту для електронних та друкованих ЗМІ;
Адміністрування сторінок у соціальних сетях. Підбір медіа контенту для розміщення в соц-мережах (Facebook, Instagram, ВКонтакте), на корпоративних сторінках клієнтів.
Організація та проведення заходів щодо
просування та розвитку сайту на якому працюю.
Іноземні мови: російська – вільно, українська – вільно, англійська - рівень Intermediate.
Комп'ютерні новині: Друк, сканування, копіювання документів, Інтернет, електронна пошта, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, 1С.
Особисті якості: уважність, терпіння, відсутність шкідливих звичок, відповідальність, доброзичливість, оптимізм, стессоустойчівость, посидючість.
