Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
  4. Резюме Секретар, офис-менеджер, администратор
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Ганна Вадимівна

Резюме Секретар, офис-менеджер, администратор – 9 000 $

10 березня 2020р.

Київська область

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Референт
  • Адміністратор
  • Психолог
  • Excel
  • MS Office
  • Outlook
  • Пунктуальність
  • Робота з документами
  • Склад
  • Педагог
  • Сканер
  • AI

Початковий текст

background image

*********** Ганна Вадимівна

(Braun-Botte Ganna)

Дата народження: **********
Місто: Київ
Моб. телефон: Показати контакти
E-mail: ********************

Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника.

Освіта:
вересень 1999 р. – червень 2001 р., Київський національний університет імені Тараса
Шевченка, факультет «Економіка», спеціальність «Соціальна робота», диплом магістра
(денна форма навчання).

вересень 1996 р. – червень 1999 р., Педагогічний коледж Головного управління освіти
держадміністрації м. Києва при Київському університеті ім.. Тараса Шевченка, спеціальність
«Педагогіка. Соціальна педагогіка», диплом бакалавра з відзнакою.

Додаткова освіта:
вересень 1999 р. – травень 2000 р. — Курси Практичної психології та психології катастроф,
м. Київ.

Досвід роботи:

Секретар-референт
жовтень 1993 р. – квітень 1996 р. ПФ «АЛАЙ», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— робота з кореспонденцією;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис
керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.

Секретар-референт
серпень 1996 р. – січень 1997 р. ТОВ «Олександра та Олександр», м. Київ.

Вожатий в дитячих таборах «Тімуровец» та «Піонер» червень-липень 1997, 1998

Психолог
серпень 2000 р. – лютий 2001 р. Спеціалізована середня загальноосвітня школа №159, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— індивідуальне ведення особливих підлітків;
— робота з дитячими колективами а також з сім'ями учнів;

Провідний спеціаліст відділу реалізації соціальних програм 
березень 2001 р. – жовтень 2001 р. Український державний центр соціальних служб для 
молоді 
Функціональні обов’язки: 
— організація семінарів та тренінгів для спеціалістів соціальних служб; 
— розробка планів та контроль виконання для регіональних підрозділів; 
— підготовка та відпрацювання методичних рекомендацій. 

background image

Офіс-адміністратор 
жовтень 2018 р. – вересень 2019 р. ТОВ «Іскар Україна», м. Київ. 
Функціональні обов’язки: 
— виконання особистих дорученнь керівника; 
— робота з оргтехнікою, міні АТС; 
— робота з кур’єрською службою; 
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; 
— прийом заявок по телефону; 
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; 
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції; 
— складання договорів по шаблонах; 
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності 
офісу; 
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників; 
— контроль чистоти і порядку в офісі. 

Професійні навички: 
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, Outlook); 
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер); 
— грамотна усна і письмова мова; 
— знання основ діловодства та документообігу; 
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів; 
— Досвід підготовки та організація відряджень; 
— навички забезпечення життєдіяльності офісу; 
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — 
початковий рівень. 

Особисті якості: 
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору. 

Додаткова інформація: 
Сімейний стан: одружена. 
Діти: син та дочка, 14 та 17 років. 
Шкідливих звичок немає. 

‹›×
    Рубрика:
    • Офіс-менеджери, секретарі, адміністратори
    Резюме опубліковано:
    10 березня 2020 (20:17)
    Код резюме:
    521105
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA