*********** Ганна Вадимівна
(Braun-Botte Ganna)
Дата народження: **********
Місто: Київ
Моб. телефон: Показати контакти
E-mail: ********************
Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника.
Освіта:
вересень 1999 р. – червень 2001 р., Київський національний університет імені Тараса
Шевченка, факультет «Економіка», спеціальність «Соціальна робота», диплом магістра
(денна форма навчання).
вересень 1996 р. – червень 1999 р., Педагогічний коледж Головного управління освіти
держадміністрації м. Києва при Київському університеті ім.. Тараса Шевченка, спеціальність
«Педагогіка. Соціальна педагогіка», диплом бакалавра з відзнакою.
Додаткова освіта:
вересень 1999 р. – травень 2000 р. — Курси Практичної психології та психології катастроф,
м. Київ.
Досвід роботи:
Секретар-референт
жовтень 1993 р. – квітень 1996 р. ПФ «АЛАЙ», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— робота з кореспонденцією;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис
керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.
Секретар-референт
серпень 1996 р. – січень 1997 р. ТОВ «Олександра та Олександр», м. Київ.
Вожатий в дитячих таборах «Тімуровец» та «Піонер» червень-липень 1997, 1998
Психолог
серпень 2000 р. – лютий 2001 р. Спеціалізована середня загальноосвітня школа №159, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— індивідуальне ведення особливих підлітків;
— робота з дитячими колективами а також з сім'ями учнів;
Провідний спеціаліст відділу реалізації соціальних програм
березень 2001 р. – жовтень 2001 р. Український державний центр соціальних служб для
молоді
Функціональні обов’язки:
— організація семінарів та тренінгів для спеціалістів соціальних служб;
— розробка планів та контроль виконання для регіональних підрозділів;
— підготовка та відпрацювання методичних рекомендацій.
Офіс-адміністратор
жовтень 2018 р. – вересень 2019 р. ТОВ «Іскар Україна», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— виконання особистих дорученнь керівника;
— робота з оргтехнікою, міні АТС;
— робота з кур’єрською службою;
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
— прийом заявок по телефону;
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— складання договорів по шаблонах;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності
офісу;
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
— контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, Outlook);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— Досвід підготовки та організація відряджень;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська —
початковий рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син та дочка, 14 та 17 років.
Шкідливих звичок немає.