Львовский колледж транспортной инфраструктуры

     Саме у технікумі в період німецької окупації німці також розміщували штаб поліції. Після повернення радянської влади, приміщення було значно пошкоджене  зсередини та пограбоване. Розграбованими залишилися кабінети, лабораторії, архіви і бібліотека. Загальні збитки оцінили в 2 млн. рублів. Станом на 1 листопада 1944 р. вже було набрано 230 учнів-слухачів.

       З другої половини 1940-х років приміщення фактично розділяється на два навчальних заклади. В центральній частині будівлі із колишнього залізничного училища виникає технікум залізничного транспорту, а бічне крило (з боку вул. Севери) займає училище прикладного мистецтва, яке 1956 р. отримує ім’я видатного художника І.Труша.

    Від 1950-х років і аж по сьогодення навчальний заклад підготував десятки тисяч висококваліфікованих спеціалістів на різноманітні напрями виробництва залізничної галузі західноукраїнського регіону і не тільки.

    Запорукою успіху була належна матеріально-технічна база. Для успішного поєднання теоретичних знань і практичних навиків створювалися і обладнувалися спеціалізовані кабінети і лабораторії.

       Зокрема, кабінет, де вивчають електрорухомий склад залізниць, обладнаний діючим тренажером високовольтної камери електровоза ВЛ-11м. Майбутні керівники середньої ланки локомотивних депо, вивчаючи тепловози та дизель-поїзди, мають змогу ознайомитися з паливною апаратурою високого тиску, елементами електричних машин тощо, які розміщені на стендах. Крім того, в кабінеті змонтовано діючі високовольтні камери тепловозів М62 і ЧМЕ-3. які  дають змогу вивчати роботу апаратів і схем.

     Займаючись у кабінеті «Основи автоматики і дискретні пристрої СЦБ», студенти вивчають роботу реле і трансмітерів, на макетах досліджують принципи дії рейкових кіл. Також кабінет обладнано стендами з пристроями для зняття часових і електричних характеристик реле постійного і змінного струму, що максимально наближено до реальних умов праці.

     Лабораторія з керуванням рухом поїздів створена у 2002 році за підтримки Львівської залізниці. Шість робочих місць чергового по станції (ДСП) обладнані комп’ютерами, які зв‘язані між собою загальною мережею передачі команд управління технічним оснащенням кожної станції, а також всіх видів інформації в електронному вигляді.

    Цікаво проходять практичні заняття на полігоні, що розміщений у дворі технікуму. Тут майбутні залізничники на натуральному обладнанні локомотивів можуть ознайомитись з конструкцією дизеля 14Д40, візка тепловоза 2М62, розподільчими редукторами, головним вентилятором, струмоприймачем електровоза ВЛ-11. гальмівним компресором КТ6 та іншим обладнанням.    

     Навчальна   майстерня  є  основою і  першим   кроком   у  практичній   підготовці   майбутніх спеціалістів. Тут досконало вивчається слюсарна справа, студенти за шаблоном виготовляють молотки, плоскогубці, вимірювальний інструмент. Знайомляться з роботою токарних, стругальних та інших верстатів, вивчають зварювальні роботи.

    У навчальному закладі акцентується увага не лише на фаховій підготовці, але й на вихованні національно свідомих молодих людей. Прикладом може стати кабінет української мови та літератури, оформлений в українському стилі, містить бібліотеку творів українських та зарубіжних письменників.

      Значну роль в навчальному процесі відіграє комп’ютеризація і мультимедійні технології.

      На замовлення керівництва Львівської  залізниці з 2008 року технікум почав підготовку фахівців зі спеціальності «Технічне обслуговування і ремонт пристроїв електропостачання залізниць»,перший випуск яких відбувся у  2011 році.

    У 2012 р. технікум перейменовано у Львівський коледж транспортної інфраструктури. З 2014 року коледж стає відокремленим структурним підрозділом одного з кращих у Європі навчальних закладів у цій галузі - Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна (ЛКТІ ДНУЗТ). Згідно з вимог чинного законодавства, восени 2015року було оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора коледжу. На розширеному засіданні педагогічної ради коледжу було висунуто кандидатуру Сергія Веніаміновича Гревцова - голову циклової комісії «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті», який відповідно до процедури був обраний Вченою радою Університету 28 грудня 2015 року.  

     Історія Львівського коледжу транспортної інфраструктури є предметом гордості усіх, хто в ньому працює та навчається, даниною глибокої подяки усім, хто збагачував його славу і честь, створював традиції і закладав фундамент на майбутнє. Свою історію варто пам’ятати та збагачувати не лише із ввічливості, а й для неоціненного вкладу у наше сьогодення, яке є результатом десятилітніх традицій, творчої праці кількох поколінь викладачів.

      За час свого існування коледж щорічно удосконалюється, підтримуючи традиції, які передаються із покоління в покоління. Престиж та імідж навчального закладу здобувались завдяки плідній праці його працівників, таким чином, за усі роки було підготовлено понад 35000 молодших спеціалістів для залізничного транспорту. Так, наші випускники займали та займають керівні посади на залізниці: Груник І.С., Піх Б.П., Мостовий М.В., Заньків З.З., Федак Я.А., Дацко М.С., Левицький О.Ф., Вороний В.З., Палюх А,В., Рябець М.І., Яворський Б.О., Залізняк Р.Є., Нодь В.М., Довганюк В.М., Загалюк В.Я., Венгенр Д.І., Джус В.С. та ін. Наші студенти-випускники - це висококваліфіковані фахівці, гордість коледжу.