Училище розміщене в північно-західній частині столиці, оточене з двох сторін лісовими масивами, поруч проходить південно-західна залізниця, зі сходу до училища примикають корпуси галузевих інститутів Академії наук України.
Займає площу 4,7 га.
Училище готує робітничі кадри з наступних професій:
столяр (будівельний); паркетник; верстатник деревообробних верстатів.
столяр будівельний; монтажник гіпсокартонних конструкцій.
муляр; монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій; електрозварник ручного зварювання.
штукатур; лицювальник-плиточник; маляр.
радіомеханік з обслуговування і ремонту радіотелевізійної апаратури.
Учні, які навчаються на базі базової загальної середньої освіти, після 3-х років навчання одержують атестат про повну середню освіту та диплом кваліфікованого робітника.
В училищі створені всі умови як для одержання професій, так і для набуття якісних знань із загальноосвітньої підготовки
Для цього в училищі функціонують 23 аудиторії, 9-ть майстерень, 1 лабораторія, 5 приміщень для проведення гурткової роботи, бібліотека з читальним залом, спортивний зал, стадіон.
Учні нашого училища постійно займають призові місця в конкурсах профмайстерності, в міських олімпіадах із загальноосвітніх предметів.
На І курсі учні набувають професійних навичок у навчальних майстернях.
Учні ІІ курсу проходять виробниче навчання на підприємствах.
Зароблені кошти в кількості 50% виплачуються учням.
Училище має гуртожиток на 420 місць, в якому проживають іногородні.
Працюють гуртки технічної творчості, спортивні секції.
Концепція діяльності училища грунтується на положеннях Закону України “Про професійно-технічну освіту”, “Про професійно-технічний навчальний заклад”, “Про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах і направлена на виконання таких завдань:
Підготовка професійно-грамотних робітничих кадрів та молодших
спеціалістів для будівельної промисловості України, кількість і якість яких повинна підпорядковуватись державному замовленню, виходячи з потреб ринкової економіки.
Виховання соціально-активних членів суспільства, формування в них
наукового світогляду, творчого мислення, високих людських якостей, національної свідомості, гордості за Свою Державу, поєднання в діяльності училища національної та інтернаціональної культури.
Забезпечення загальноосвітньою підготовкою фахівців, виходячи з
концепції загальноосвітньої підготовки, спрямованої на гуманізацію та гуманітаризацію, що передбачають зміцнення органічного зв”язку навчання в ньому з витоками національної культури гуманітарними традиціями людства, подолання розриву між наукою, культурою і освітою.
Основними задачами для реалізації підготовки професійно-грамотних робітників на сучасному рівні є:
Створення комплексно-методичного забезпечення
Втілення в навчальний процес сучасних обладнань, технологій та матеріалів з будівництва.
Підготовка кадрів, які могли б забезпечити процес навчання в умовах ринку.
Бути готовими до зміни спеціальностей або запроваджувати інтегровані професії в залежності від потреб суспільства.
Визначення дієвого механізму узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду.