Не можу увійти до облікового запису — неправильний логін або пароль

Переконайтеся, що ви правильно вводите електронну пошту і пароль вашого облікового запису на Talent.Ua. Перевірте мову введення та чи увімкнена клавіша Caps Lock — паролі TALENT, Talent і talent — це три різних пароля (до речі, такі прості краще не використовувати :)).

Спробуйте очистити Cookies вашого браузера.

Google Chrome

  1. Натисніть клавіші Ctrl + Shift + Del.
  2. У вікні Очистити історію визначте період, яким браузер має обмежитися при видаленні даних.
  3. Переконайтеся, що увімкнена тільки опція Файли cookie, а також інші дані із сайтів і плагінів.
  4. Натисніть кнопку Очистити історію.

Google Chrome

Mozilla Firefox

  1. Натисніть клавіші Ctrl + Shift + Del.
  2. У вікні Видалення недавньої історії визначте період, яким браузер має обмежитися при видаленні даних.
  3. Розкрийте список Подробиці і переконайтеся, що увімкнена тільки опція Кукі
  4. Натисніть кнопку Видалити зараз.

Mozilla Firefox

Opera

  1. Натисніть клавіші Ctrl + Shift + Del.
  2. У вікні Очистити історію відвідувань визначте період, яким браузер має обмежитися при видаленні даних.
  3. Переконайтеся, що увімкнена тільки опція Файли cookie та інші дані із сайтів.
  4. Натисніть кнопку Очистити історію відвідувань.

Opera

Safari

  1. У меню браузера виберіть пункт Safari → Установки → Конфіденційність.
  2. Натисніть кнопку Видалити всі дані веб-сайтів і підтвердіть видалення.

Якщо проблема не вирішиться, увійдіть з іншого браузера або напишіть нам info@talent.ua.