Олексій
Резюме Директор з маркетингу (CMO)
27 ноябряКиевская область
Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работыпостоянная
- Вид занятостиполный день
Цель: Керувати маркетинговою функцією компанії, будуючи сильну команду, впроваджуючи інноваційні рішення та забезпечуючи виконання стратегічних бізнес-цілей.
Профессиональные навыки
Опыт работы
- –
Морський дім, Київ (FMCG, HoReCa, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво)
Директор з маркетингу. ● Сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM, трейд-маркетинг, бренд-менеджмент, події, управління асортиментом), забезпечивши зростання ефективності команди.
● Створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам, ринку і маркетингу.
● Запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси, основи для бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ), що забезпечили +12% приросту виручки в цілому по компанії і +28% по бренду Katana.
● Відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua, Google Business, YouTube та LinkedIn.
● Оптимізував портфель категорії через ABC/XYZ аналіз — скорочено 18% SKU, підвищено маржу на +4,5 п.п.
● Впровадив трейд-маркетингове планування та ROMI-оцінку промоактивностей.
● Забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо, Ашан, Novus, METRO, Fozzy).
● Систематизував трейд-маркетинг: побудував MML. - –
Деліція, Буча (FMCG)
Начальник відділу маркетингу . ● Налаштував роботу SMM напрямку.
● Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів.
● всі позиції знаходяться в активному продажу.
● Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з благодійним фондом.
● Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
● Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
● Сформував план маркетингу та бюджет на 2023. - –
Володимир-Волинська птахофабрика, Володимир (FMCG, Сільське господарство)
Директор з маркетингу . ● Запустив на ринок бренд курятини без антибіотиків «Епікур»: премія +20% до лідера, знання 45%, лояльність 80%, №2 у кошику сучасного ритейлу; представлення у всіх національних мережах; частка в продажах 13%, у валовому прибутку понад 25%.
● Створив і керував маркетинговим управлінням із 51 спеціаліста.
● Впровадив систему клієнтського сервісу «Адвокат покупця» на базі Bitrix24: омніканальний кол-центр, управління рекламаціями, оцінка ризиків і якості продукції, налагоджені бізнес-процеси між підрозділами.
● Як Product Owner каналу HoReCa забезпечив зростання частки до 10% продажів бренду «Епікур».
● Сформував підрозділ R&D та виконував роль Product Owner.
● Першим у компанії впровадив управління командами за методологією SCRUM.
● Створив HALAL-бренд «Delika» для експорту (МENA, Азія, Африка) з часткою 2% у доході. - –
Озерянка, крупозавод , Житомир (FMCG, Виробництво)
Директор з маркетингу та продажів . ● Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
● Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта» і «Озеряночка», керував розробкою дизайну, закупівлею сировини й матеріалів, забезпечував виробництво та продаж.
● Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
● Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет». . - –
Луцьк Фудз , Луцьк (FMCG)
Директор з маркетингу . ● Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі, соєві соуси, кетчуп в унікальному пакованні під брендом «Руна», економ сегмент томатних соусів, пасти і оцтів ТМ «Просто», дитячі соуси ТМ «Томатіно», натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці під ТМ «Runa premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.
● Підвищив маржу для ТМ «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту з 21% до 34%.
● Збільшив маржу з 26% до 40% в цілому по асортименту підприємства. - –
Карпатські мінеральні води, Київ (FMCG, Виробництво напоїв)
Директор з маркетингу. ● Забезпечив 13-те місце серед 500 виробників БАН (вода, напої, соки, квас).
● Забезпечив 7-е місце серед 640 виробників упакованої води (10-е в 2008 р), досягнуто за рахунок: розвитку активної клієнтської бази + 88%, активної маркетингової підтримки продажів, зміни дизайну етикетки (Соковинка, Фруктова джерельна).
● Отримав зростання частки ринку КМВ в 2009 р: вода + 1%, при падінні ринку -18% до 2008 р., напої + 3%, при падінні ринку -25% до 2008 р.
● Запровадив керування відділом маркетнигу за KPI.
. - –
Голден Лайн, Одеса (FMCG, Алкоголь)
Національний трейд маркетолог. • Впровадив національну програму з розвитку дистрибуції для 5000 роздрібних торгових точок, 90% учасників розмістили на полицях продукцію відповідно до Стандарту представленості.
• Провів національні акції для кінцевого споживача для ключових клієнтів в 10 містах. (3 btl-активності для 2 ТМ).
• Провів локальні акції на збільшення продажів +30%.
• Провів локальні акції на розширення якісної дистрибуції, досягнуто зростання з 25% до 40%.
• Реорганізував відділ торгового маркетингу в рамках Торгового дому (8 осіб в підпорядкуванні).
• Розробив торгові презентери, що включали Стандарти мерчандайзингу / викладки, опис асортименту, конкурентні переваги та забезпечив ними торгову команду.
. - –
СолоМія, Київ (FMCG)
Національний трейд маркетолог . • Створено відділ торгового маркетингу (3 особи) вперше в коммпанії.
• Розробив і провів понад 40 різних акцій для торгових каналів, понад 2000 акцій для кінцевого споживача.
• Підготував та провів тренінги з продажу, продукції, спеціальні тренінги для торгової командию.
• Керував розробкою та впровадженням програми по відстежуванню рівня дистрибуції в роздробі.
• Розробив Стандарти мерчандайзингу - перший документ такого роду в компанії.
Образование
- –
Магістр з управління та адміністрування.
Маркетинг та поведінкова економіка, Диплом з відзнакою. - –
Спеціаліст зі зв'язків з громадскістю.
Післядиплопної освіти, Свідоцтво. - –
Інженер з організації управління виробництвом.
Інженерно-менеджерський, Диплом.
Повышение квалификации
Категорійний менеджмент в рітейлі | 2025 | КиївЛідерство й управління персоналом | 2021 | Київ
Ціноутворення для бізнесу | 2020 | Київ
Branding by Banding | 2020 | Нідерланди, Bandall,
Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU | 2020 | Нідерланди, Vaessen-Schoemaker,
Основи Lean в бізнесі | 2019 | Київ
Agile - трансформація команди | 2018 | Київ
Тренінг для тренерів | 2010 | Луцьк
Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції | 2007 | Київ
Дополнительные сведения
Знание языков:
украинский (родной), русский (родной), английский (продвинутый).
Автомобиль:
так
Права категории:
B
Командировки:
готов(-а) к командировкам.
Дополнительно о себе:
Одружений, маю 2 дітей (син та донька)
Захоплення та інтереси: Сім'я, туризм, книжки, історія, конструюванняРекомендации:
Надаю за запитом
Исходный текст
Олексій *****
Директор з маркетингу (Chief Marketing Officer)
КОНТАКТИ
Тел: +380 (50) 355
-59-79
Telegram: (https://t.me/OleksiiRogov)
OleksiiRogov (https://t.me/OleksiiRogov)
E-mail: (mailto: Показать контакты )
Показать контакты (mailto: Показать контакты )
Linkedin (https://www.linkedin.com/in/oleksii-rogov-kyiv/)
, (https://www.linkedin.com/in/oleksii-rogov-kyiv/)
Facebook (https://www.facebook.com/oleksiirogov/)
Київ
25 років поспіль керую маркетингом та продажами у FMCG, HoReCa та харчовому виробництві. Маю понад
30 років загального досвіду в маркетингу та успішний досвід запуску і масштабування брендів, зокрема
національного кейсу «Епікур». Спеціалізуюся на розробці маркетингових стратегій, створенні продуктових
лінійок, формуванні бюджетів і впровадженні комплексних маркетингових програм. Як ефективний
керівник вибудовую сильні маркетингові команди, застосовую чесність і прозорість в управлінні та
використовую гнучкі
методології (Scrum, Kanban) для керування проєктами й операційною діяльністю.
Забезпечую зростання продажів, маржинальності та конкурентоздатності брендів за рахунок системного
підходу, аналітики та стратегічного бачення.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
●
стратегічний маркетинг та брендинг
●
запуски нових продуктів
●
категорійна стратегія та управління портфелем
●
аналіз продажів, ABC/XYZ, P&L управління
●
ціноутворення та промо
-
планування
●
асортиментна оптимізація та розвиток SKU
●
маркетингові та PR
-
кампанії
●
перемовини
з національними рітейлерами
●
трейд
-
маркетинг та оцінка ROMI
●
управління проєктами та командами
●
кросфункціональне лідерство: маркетинг, продажі, supply chain
,
●
управління маркетингом
●
аналіз і планування
,
бюджетування
●
побудова відносин с партнерами
КЛЮЧОВІ ПРОЄКТИ
Маю понад 20 реалізованих продуктових проєктів, з яких найцікавіші:
●
Лінійка соусів в саше «
Katana
»
●
Digital
еко
-
система
«Морський Дім»
●
Мережа рамен
-
барів
в Києві
●
Створення нового бренду курячого м'яса «Епікур»
●
Перезапуск бренду «Чебатурочка»
●
Система управління споживчим сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24
●
Натуральний оцет в скляній пляшці «Руна»
●
Кетчуп в пакованні у вигляді великого томату «Руна»
ДОСВІД
Листопад
2021
–
вересень 2025
Директор з маркетингу
Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ | Київ
FMCG, HoReCa
, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво соєвого соусу і готових страв
●
Сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM, трейд
-
маркетинг, бренд
-
менеджмент, події, управління асортиментом), забезпечивши зростання ефективності команди.
●
Створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам, ринку і маркетингу.
●
Запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси, основи для
бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ)
,
що забезпечили +12% приросту
виручки в цілому по компанії
і +28% по бренду
Katana.
●
Відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua, Google Business,
YouTube та LinkedIn.
●
Оптимізував портфель категорії через ABC/XYZ аналіз —
скорочено 18% SKU, підвищено маржу на +4,5
п.п.
●
Впровадив трейд
-
маркетингове планування та ROMI
-
оцінку
промоактивностей
.
●
Забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо, Ашан, Novus, METRO,
Fozzy).
●
Систематизував трейд
-
маркетинг: побудував MML (Must Minimum List) по ключових мережах і
запровадив ROMI
-
оцінку промо
,
що підвищило продажі на +22%.
●
Провів понад 20 кулінарних і освітніх подій для шеф
-
кухарів і партнерів HoReCa;
●
Підготував до запуску проєкт закладів власної HoReCa.
Вересень 2022 –
березень 2023
Начальник відділу маркетингу
| Деліція, ПП | Буча
FMCG
●
Налаштував роботу SMM напрямку.
●
Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів
.
●
всі позиції знаходяться в активному продажу.
●
Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з
благодійним фондом.
●
Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
●
Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
●
Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.
Квітень 2014
-
серпень 2021
Директор з маркетингу
| Володимир
-
Волинська птахофабрика | Володимир
FMCG, Сільське господарство
●
Забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без антибіотиків «Епікур», а
саме
:
цінове позиціонування + 20% до лідера ринку, рівень знання бренду 45%, лояльність
- 80%
споживачів залишились після першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний
роздріб; продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в продажах компанії
13%, у валовому прибутку понад 25%.
●
Створив та керував управлінням маркетингу, що складалося з
51 спеціаліста.
●
Впровадив проєкт управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24:
організував роботу з рекламаціями, кол
-
центру в багатоканальному режимі; впровадив методики
оцінки ризиків від виробництва неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на
підставі різних органолептичних показників; впровадив бізнес
-
процеси взаємодії підрозділів компанії
в CRM Бітрікс 24.
●
Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей час частка каналу
досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під брендом «Епікур».
●
Сформував підрозділ R&D на підприємстві, виконував роль Власника продукту.
●
Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією у фреймворку SCRUM.
●
Створив новий бренд «Delika»
-
заморожена курятина HALAL для експорту з часткою 2% в доході
компанії, асортимент
-
відкалібрована й упакована в індивідуальний пакет заморожена тушка
бройлера для експорту в країни Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у
пакеті.
Серпень 2013
-
лютий 2014
Директор з маркетингу та продажів
Озерянка, крупозавод | Житомир
FMCG, Виробництво круп
●
Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське
представництво, загальна кількість підлеглих 22.
●
Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп
«Зерновіта» і «Озеряночка», керував
розробкою дизайну, закупівлею сировини й матеріалів, забезпечував виробництво та продаж.
●
Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
●
Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».
Січень 2010
-
липень 2013
Директор по маркетингу
| Луцьк Фудз | Луцьк
FMCG, Виробництво соусів і приправ
●
Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі
,
соєві соуси,
кетчуп
в унікальному пакованні під брендом «Руна», економ сегмент томатних
соусів, пасти і
оцтів ТМ
«Просто», дитячі соуси ТМ «Томатіно»
,
натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці під ТМ «Runa
premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.
●
Підвищив маржу для ТМ «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту
з
21% до 34%.
●
Збільшив
маржу
з 26% до 40% в цілому по асортименту підприємства.
Січень 2007
-
грудень 2010
Директор з маркетингу
| Карпатські мінеральні води | Київ
FMCG, Виробництво напоїв
●
Забезпечив 13
-
те місце серед 500 виробників БАН (вода, напої, соки, квас).
●
Забезпечив 7
-
е місце серед 640 виробників упакованої води (10
-
е в 2008 р), досягнуто за рахунок:
розвитку активної клієнтської бази + 88%, активної маркетингової підтримки продажів, зміни дизайну
етикетки (Соковинка, Фруктова джерельна).
●
Отримав зростання частки ринку КМВ в 2009 р: вода + 1%, при падінні ринку
-
18% до 2008 р., напої +
3%, при падінні ринку
-
25% до 2008 р.
●
Запровадив керування відділом по KPI.
Червень 2006
-
січень 2007
Національний трейд маркетолог
| Голден Лайн
(
алкоголь)
| Одеса
Травень 2003
-
травень 2006
Національний трейд маркетолог
|
СолоМія
(чай, кава)
| Київ
Червень 2002
-
квітень 2003
Регіональний менеджер з продажу
|
СолоМія
(чай, кава)
| Харків
Грудень 2001
-
травень 2002
Менеджер з реклами
|
РІА Міст | Харків
Листопад 2000
-
червень 2001
Інженер з маркетингу
|
ІК Технології | Зміїв
Червень 1990 –
серпень 2000
Спеціаліст з маркетингу та реклами
|
ФОП Круліковський І.Л. | Зміїв
ОСВІТА
Університет економіки і права «КРОК»
| Київ
Магістр з управління та адміністрування
вересень 2023
-
січень 2025
Харківський інститут управління
| Харків
Фахівець з організації зв'язків з громадськістю
червень 2001 р.
-
серпень 2001 р.
Національний аерокосмічний університет «ХАІ»
| Харків
Інженер з організації управління виробництвом
вересень 1993 р.
-
березень
1999 р.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
●
Англійська (B2) поглиблена
●
Українська рідна
●
Російська рідна
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
●
QlikSens / Power BI
●
ChatGPT / Gimini / Claude
●
Miro
●
Nielsen
●
MS Office
●
Adobe Photoshop / Illustrator
●
1С / Bitrix 24
●
JIRA, Trello, Confluence
●
Effie
●
Google Analytics
●
HTML / CSS
●
Nemind
●
MS Project
ДОДАТКОВА ОСВІТА
Категорійний менеджмент в рітейлі
| 2025
| Київ
Курси Laba
Лідерство й управління персоналом
| 2021 | Київ
Тренінг, Training For Business
Ціноутворення для бізнесу
| 2020 | Київ
Курси Laba
Branding by Banding
| 2020 | Нідерланди, Bandall,
Тренінг з виду паковання бендлінг
Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU
| 2020 | Нідерланди, Vaessen
-
Schoemaker,
Тренінг з видів упакування м'яса
Основи Lean в бізнесі
| 2019 | Київ
Курс, Lean Інститут в Україні;
Agile -
трансформація команди
| 2018 | Київ
Тренінг AgileDrive, SCRUM
Лідерство в дії
| 2018 | Київ
Тренінг, Брік Консалтинг
Експрес
-
менеджмент
| 2018| Київ
Тренінг, Брік Консалтинг
Тренінг для тренерів
| 2010 | Луцьк
Тренінг, Якість росту
Трейд
-
маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції
| 2007 | Київ
Тренінг, КІМО
Управління організацією
| 2006 | Київ
Тренінг, МаЛес
