Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Руководители, топ-менеджмент
  4. Резюме Директор з маркетингу (CMO)
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Олексій

Резюме Директор з маркетингу (CMO)

27 ноября

Киевская область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работыпостоянная
  • Вид занятостиполный день

Цель: Керувати маркетинговою функцією компанії, будуючи сильну команду, впроваджуючи інноваційні рішення та забезпечуючи виконання стратегічних бізнес-цілей.

Профессиональные навыки

  • 1С
  • Kanban
  • MS Office
  • Photoshop
  • SCRUM
  • Trello
  • Реклама
  • Маркетинг
  • SEO
  • Jira
  • HTML
  • Agile
  • Bitrix
  • Business
  • Confluence
  • CRM
  • CSS
  • Git
  • Google Analytics
  • SMM

Опыт работы

  • 11.2021 – 09.2025

    Морський дім, Київ (FMCG, HoReCa, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво)

    Директор з маркетингу. ● Сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM, трейд-маркетинг, бренд-менеджмент, події, управління асортиментом), забезпечивши зростання ефективності команди.
    ● Створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам, ринку і маркетингу.
    ● Запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси, основи для бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ), що забезпечили +12% приросту виручки в цілому по компанії і +28% по бренду Katana.
    ● Відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua, Google Business, YouTube та LinkedIn.
    ● Оптимізував портфель категорії через ABC/XYZ аналіз — скорочено 18% SKU, підвищено маржу на +4,5 п.п.
    ● Впровадив трейд-маркетингове планування та ROMI-оцінку промоактивностей.
    ● Забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо, Ашан, Novus, METRO, Fozzy).
    ● Систематизував трейд-маркетинг: побудував MML.

  • 09.2022 – 03.2023

    Деліція, Буча (FMCG)

    Начальник відділу маркетингу . ● Налаштував роботу SMM напрямку.
    ● Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів.
    ● всі позиції знаходяться в активному продажу.
    ● Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з благодійним фондом.
    ● Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.
    ● Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.
    ● Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.

  • 04.2014 – 08.2021

    Володимир-Волинська птахофабрика, Володимир (FMCG, Сільське господарство)

    Директор з маркетингу . ● Запустив на ринок бренд курятини без антибіотиків «Епікур»: премія +20% до лідера, знання 45%, лояльність 80%, №2 у кошику сучасного ритейлу; представлення у всіх національних мережах; частка в продажах 13%, у валовому прибутку понад 25%.
    ● Створив і керував маркетинговим управлінням із 51 спеціаліста.
    ● Впровадив систему клієнтського сервісу «Адвокат покупця» на базі Bitrix24: омніканальний кол-центр, управління рекламаціями, оцінка ризиків і якості продукції, налагоджені бізнес-процеси між підрозділами.
    ● Як Product Owner каналу HoReCa забезпечив зростання частки до 10% продажів бренду «Епікур».
    ● Сформував підрозділ R&D та виконував роль Product Owner.
    ● Першим у компанії впровадив управління командами за методологією SCRUM.
    ● Створив HALAL-бренд «Delika» для експорту (МENA, Азія, Африка) з часткою 2% у доході.

  • 08.2013 – 02.2014

    Озерянка, крупозавод , Житомир (FMCG, Виробництво)

    Директор з маркетингу та продажів . ● Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське представництво, загальна кількість підлеглих 22.
    ● Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп «Зерновіта» і «Озеряночка», керував розробкою дизайну, закупівлею сировини й матеріалів, забезпечував виробництво та продаж.
    ● Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».
    ● Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет». .

  • 01.2010 – 07.2013

    Луцьк Фудз , Луцьк (FMCG)

    Директор з маркетингу . ● Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі, соєві соуси, кетчуп в унікальному пакованні під брендом «Руна», економ сегмент томатних соусів, пасти і оцтів ТМ «Просто», дитячі соуси ТМ «Томатіно», натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці під ТМ «Runa premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.
    ● Підвищив маржу для ТМ «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту з 21% до 34%.
    ● Збільшив маржу з 26% до 40% в цілому по асортименту підприємства.

  • 01.2007 – 12.2010

    Карпатські мінеральні води, Київ (FMCG, Виробництво напоїв)

    Директор з маркетингу. ● Забезпечив 13-те місце серед 500 виробників БАН (вода, напої, соки, квас).
    ● Забезпечив 7-е місце серед 640 виробників упакованої води (10-е в 2008 р), досягнуто за рахунок: розвитку активної клієнтської бази + 88%, активної маркетингової підтримки продажів, зміни дизайну етикетки (Соковинка, Фруктова джерельна).
    ● Отримав зростання частки ринку КМВ в 2009 р: вода + 1%, при падінні ринку -18% до 2008 р., напої + 3%, при падінні ринку -25% до 2008 р.
    ● Запровадив керування відділом маркетнигу за KPI.
    .

  • 06.2006 – 01.2007

    Голден Лайн, Одеса (FMCG, Алкоголь)

    Національний трейд маркетолог. • Впровадив національну програму з розвитку дистрибуції для 5000 роздрібних торгових точок, 90% учасників розмістили на полицях продукцію відповідно до Стандарту представленості.
    • Провів національні акції для кінцевого споживача для ключових клієнтів в 10 містах. (3 btl-активності для 2 ТМ).
    • Провів локальні акції на збільшення продажів +30%.
    • Провів локальні акції на розширення якісної дистрибуції, досягнуто зростання з 25% до 40%.
    • Реорганізував відділ торгового маркетингу в рамках Торгового дому (8 осіб в підпорядкуванні).
    • Розробив торгові презентери, що включали Стандарти мерчандайзингу / викладки, опис асортименту, конкурентні переваги та забезпечив ними торгову команду.
    .

  • 06.2002 – 05.2006

    СолоМія, Київ (FMCG)

    Національний трейд маркетолог . • Створено відділ торгового маркетингу (3 особи) вперше в коммпанії.
    • Розробив і провів понад 40 різних акцій для торгових каналів, понад 2000 акцій для кінцевого споживача.
    • Підготував та провів тренінги з продажу, продукції, спеціальні тренінги для торгової командию.
    • Керував розробкою та впровадженням програми по відстежуванню рівня дистрибуції в роздробі.
    • Розробив Стандарти мерчандайзингу - перший документ такого роду в компанії.

Образование

  • 09.2023 – 01.2025
    Університет «КРОК»

    Магістр з управління та адміністрування.
    Маркетинг та поведінкова економіка, Диплом з відзнакою.

  • 06.2001 – 08.2001
    Харківський інститут управління

    Спеціаліст зі зв'язків з громадскістю.
    Післядиплопної освіти, Свідоцтво.

  • 09.1993 – 03.1999
    Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

    Інженер з організації управління виробництвом.
    Інженерно-менеджерський, Диплом.

Повышение квалификации

Категорійний менеджмент в рітейлі | 2025 | Київ
Лідерство й управління персоналом | 2021 | Київ
Ціноутворення для бізнесу | 2020 | Київ
Branding by Banding | 2020 | Нідерланди, Bandall,
Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU | 2020 | Нідерланди, Vaessen-Schoemaker,
Основи Lean в бізнесі | 2019 | Київ
Agile - трансформація команди | 2018 | Київ
Тренінг для тренерів | 2010 | Луцьк
Трейд-маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції | 2007 | Київ

Дополнительные сведения

  • Знание языков:

    украинский (родной), русский (родной), английский (продвинутый).

  • Автомобиль:

    так

  • Права категории:

    B

  • Командировки:

    готов(-а) к командировкам.

  • Дополнительно о себе:

    Одружений, маю 2 дітей (син та донька)
    Захоплення та інтереси: Сім'я, туризм, книжки, історія, конструювання

  • Рекомендации:

    Надаю за запитом

Исходный текст

Олексій *****

Директор з маркетингу (Chief Marketing Officer)

КОНТАКТИ

Тел: +380 (50) 355

-59-79

Telegram: (https://t.me/OleksiiRogov)

OleksiiRogov (https://t.me/OleksiiRogov)

E-mail: (mailto: Показать контакты )

Показать контакты (mailto: Показать контакты )

Linkedin (https://www.linkedin.com/in/oleksii-rogov-kyiv/)

, (https://www.linkedin.com/in/oleksii-rogov-kyiv/)

Facebook (https://www.facebook.com/oleksiirogov/)

Київ

25 років поспіль керую маркетингом та продажами у FMCG, HoReCa та харчовому виробництві. Маю понад
30 років загального досвіду в маркетингу та успішний досвід запуску і масштабування брендів, зокрема
національного кейсу «Епікур». Спеціалізуюся на розробці маркетингових стратегій, створенні продуктових
лінійок, формуванні бюджетів і впровадженні комплексних маркетингових програм. Як ефективний
керівник вибудовую сильні маркетингові команди, застосовую чесність і прозорість в управлінні та
використовую гнучкі

методології (Scrum, Kanban) для керування проєктами й операційною діяльністю.

Забезпечую зростання продажів, маржинальності та конкурентоздатності брендів за рахунок системного
підходу, аналітики та стратегічного бачення.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

●

стратегічний маркетинг та брендинг

●

запуски нових продуктів

●

категорійна стратегія та управління портфелем

●

аналіз продажів, ABC/XYZ, P&L управління

●

ціноутворення та промо

-

планування

●

асортиментна оптимізація та розвиток SKU

●

маркетингові та PR

-

кампанії

●

перемовини

з національними рітейлерами

●

трейд

-

маркетинг та оцінка ROMI

●

управління проєктами та командами

●

кросфункціональне лідерство: маркетинг, продажі, supply chain

,

●

управління маркетингом

●

аналіз і планування

,

бюджетування

●

побудова відносин с партнерами

КЛЮЧОВІ ПРОЄКТИ

Маю понад 20 реалізованих продуктових проєктів, з яких найцікавіші:

●

Лінійка соусів в саше «

Katana

»

●

Digital

еко

-

система

«Морський Дім»

●

Мережа рамен

-

барів

в Києві

●

Створення нового бренду курячого м'яса «Епікур»

●

Перезапуск бренду «Чебатурочка»

●

Система управління споживчим сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24

●

Натуральний оцет в скляній пляшці «Руна»

●

Кетчуп в пакованні у вигляді великого томату «Руна»

ДОСВІД

Листопад

2021

–

вересень 2025

Директор з маркетингу

Морський дім, МД Євротрейд, ТОВ | Київ

FMCG, HoReCa

, Імпорт і Дистрибуція, Виробництво соєвого соусу і готових страв

●

Сформував повноцінний маркетинговий департамент (digital, SMM, трейд

-

маркетинг, бренд

-

менеджмент, події, управління асортиментом), забезпечивши зростання ефективності команди.

●

Створив аналітичний відділ в компанії, налаштував систему звітності по продажам, ринку і маркетингу.

●

Запустив понад 15 нових продуктових позицій під брендами Katana, JS (соєві соуси, основи для 
бульйонів, локшина, салати, борошняні вироби, соуси для WOK і BBQ)

, 

що забезпечили +12% приросту 

виручки в цілому по компанії

і +28% по бренду

 Katana.

●

Відновив та розвинув цифрову екосистему компанії: SEO, соцмережі, Rozetka.ua, Google Business, 
YouTube та LinkedIn.

●

Оптимізував портфель категорії через ABC/XYZ аналіз —

скорочено 18% SKU, підвищено маржу на +4,5 

п.п.

●

Впровадив трейд

-

маркетингове планування та ROMI

-

оцінку

промоактивностей

. 

●

Забезпечив вихід у національні роздрібні мережі з новими категоріями (Сільпо, Ашан, Novus, METRO, 

Fozzy).

●

Систематизував трейд

-

маркетинг: побудував MML (Must Minimum List) по ключових мережах і 

запровадив ROMI

-

оцінку промо

, 

що підвищило продажі на +22%.

●

Провів понад 20 кулінарних і освітніх подій для шеф

-

кухарів і партнерів HoReCa;

●

Підготував до запуску проєкт закладів власної HoReCa.

Вересень 2022 –

березень 2023

Начальник відділу маркетингу

| Деліція, ПП | Буча

FMCG 

●

Налаштував роботу SMM напрямку.

●

Розроблено 30 нових позиції в сегменті печива, пряника, подарункових наборів

. 

●

всі позиції знаходяться в активному продажу.

●

Розробив 4 асортиментні позиції для спільного довготривало просування відомого бренда разом з 
благодійним фондом.

●

Провів успішну новорічну рекламну кампанію з онлайн кінотеатром Мегого.

●

Підготував Стратегію компанії та маркетингову стратегію на 2023 рік.

●

Сформував план маркетингу та бюджет на 2023.

Квітень 2014 

- 

серпень 2021

Директор з маркетингу

| Володимир

-

Волинська птахофабрика | Володимир

FMCG, Сільське господарство

●

Забезпечив впровадження на ринок України нового бренду курячого м'яса без антибіотиків «Епікур», а 
саме

: 

цінове позиціонування + 20% до лідера ринку, рівень знання бренду 45%, лояльність 

- 80% 

споживачів залишились після першої покупки; другий бренд в кошиках споживачів у каналі сучасний 
роздріб; продукт був представлений у всіх національних мережах, частка «Епікур» в продажах компанії 
13%, у валовому прибутку понад 25%.

●

Створив та керував управлінням маркетингу, що складалося з

51 спеціаліста.

●

Впровадив проєкт управління клієнтським сервісом «Адвокат покупця» на базі CRM Бітрікс 24: 
організував роботу з рекламаціями, кол

-

центру в багатоканальному режимі; впровадив методики 

оцінки ризиків від виробництва неякісної продукції, а також методику оцінки якості продукції на 
підставі різних органолептичних показників; впровадив бізнес

-

процеси взаємодії підрозділів компанії 

в CRM Бітрікс 24.

●

Працював в ролі власника продукту команди продажів в канал ХоРеКа, за цей час частка каналу 
досягла 10% від загального обсягу продажів продукції під брендом «Епікур».

●

Сформував підрозділ R&D на підприємстві, виконував роль Власника продукту.

●

Першим в компанії запровадив управління командою за гнучкою методологією у фреймворку SCRUM.

●

Створив новий бренд «Delika» 

- 

заморожена курятина HALAL для експорту з часткою 2% в доході 

компанії, асортимент 

- 

відкалібрована й упакована в індивідуальний пакет заморожена тушка 

бройлера для експорту в країни Близького Сходу, Азії та Африки, а також інші позиції напівфабрикатів у 
пакеті.

Серпень 2013 

- 

лютий 2014

Директор з маркетингу та продажів

Озерянка, крупозавод | Житомир

FMCG, Виробництво круп

●

Організував роботу в комерційному департаменті: відділ закупівель, відділ продажів, склад, Львівське 
представництво, загальна кількість підлеглих 22.

●

Забезпечив вивід на ринок асортименту упакованих круп

«Зерновіта» і «Озеряночка», керував 

розробкою дизайну, закупівлею сировини й матеріалів, забезпечував виробництво та продаж.

●

Ввів асортимент в мережі «Сільпо», «Барва», «Вопак / ПАККО».

●

Організував виробництво круп під власною маркою мережі «Фуршет».

Січень 2010 

- 

липень 2013

Директор по маркетингу 

| Луцьк Фудз | Луцьк

FMCG, Виробництво соусів і приправ

●

Провів рестайлінг і впровадив на ринок оновлений асортимент натуральних оцтів в склі

, 

соєві соуси, 

кетчуп

в унікальному пакованні під брендом «Руна», економ сегмент томатних

соусів, пасти і

оцтів ТМ 

«Просто», дитячі соуси ТМ «Томатіно»

, 

натуральні соуси без крохмалю в скляній пляшці під ТМ «Runa 

premium», керував розробкою ідеї власного дизайну пляшки.

●

Підвищив маржу для ТМ «Рідний край» в низькому ціновому сегменті томатних соусів і пасти, оцту

з 

21% до 34%.

●

Збільшив

маржу

з 26% до 40% в цілому по асортименту підприємства.

Січень 2007 

- 

грудень 2010

Директор з маркетингу 

| Карпатські мінеральні води | Київ

FMCG, Виробництво напоїв

●

Забезпечив 13

-

те місце серед 500 виробників БАН (вода, напої, соки, квас).

●

Забезпечив 7

-

е місце серед 640 виробників упакованої води (10

-

е в 2008 р), досягнуто за рахунок: 

розвитку активної клієнтської бази + 88%, активної маркетингової підтримки продажів, зміни дизайну 
етикетки (Соковинка, Фруктова джерельна).

●

Отримав зростання частки ринку КМВ в 2009 р: вода + 1%, при падінні ринку 

-

18% до 2008 р., напої + 

3%, при падінні ринку 

-

25% до 2008 р.

●

Запровадив керування відділом по KPI.

Червень 2006 

- 

січень 2007

Національний трейд маркетолог 

| Голден Лайн

 (

алкоголь)

| Одеса

Травень 2003 

- 

травень 2006

Національний трейд маркетолог 

|

СолоМія

(чай, кава)

| Київ

Червень 2002 

- 

квітень 2003

Регіональний менеджер з продажу 

|

СолоМія

(чай, кава)

| Харків

Грудень 2001 

- 

травень 2002

Менеджер з реклами 

|

РІА Міст | Харків

Листопад 2000 

- 

червень 2001

Інженер з маркетингу 

|

ІК Технології | Зміїв

Червень 1990 –

серпень 2000

Спеціаліст з маркетингу та реклами 

|

ФОП Круліковський І.Л. | Зміїв

ОСВІТА

Університет економіки і права «КРОК» 

| Київ

Магістр з управління та адміністрування

вересень 2023 

- 

січень 2025

Харківський інститут управління 

| Харків

Фахівець з організації зв'язків з громадськістю

червень 2001 р. 

- 

серпень 2001 р.

Національний аерокосмічний університет «ХАІ» 

| Харків

Інженер з організації управління виробництвом

вересень 1993 р. 

- 

березень

1999 р.

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ

●

Англійська (B2) поглиблена

●

Українська рідна

●

Російська рідна

ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ

●

QlikSens / Power BI

●

ChatGPT / Gimini / Claude 

●

Miro 

●

Nielsen

●

MS Office 

●

Adobe Photoshop / Illustrator

●

1С / Bitrix 24

●

JIRA, Trello, Confluence 

●

Effie

●

Google Analytics

●

HTML / CSS 

●

Nemind

●

MS Project 

ДОДАТКОВА ОСВІТА

Категорійний менеджмент в рітейлі

| 2025 

| Київ

Курси Laba

Лідерство й управління персоналом 

| 2021 | Київ

Тренінг, Training For Business

Ціноутворення для бізнесу 

| 2020 | Київ

Курси Laba

Branding by Banding 

| 2020 | Нідерланди, Bandall,

Тренінг з виду паковання бендлінг

Innovation In the preparation and packaging of meat products in EU 

| 2020 | Нідерланди, Vaessen

-

Schoemaker,

Тренінг з видів упакування м'яса

Основи Lean в бізнесі 

| 2019 | Київ

Курс, Lean Інститут в Україні;

Agile - 

трансформація команди 

| 2018 | Київ

Тренінг AgileDrive, SCRUM

Лідерство в дії

| 2018 | Київ

Тренінг, Брік Консалтинг

Експрес

-

менеджмент 

| 2018| Київ

Тренінг, Брік Консалтинг

Тренінг для тренерів 

| 2010 | Луцьк

Тренінг, Якість росту

Трейд

-

маркетинг як інструмент ефективності системи дистрибуції

| 2007 | Київ

Тренінг, КІМО

Управління організацією 

| 2006 | Київ

Тренінг, МаЛес

‹›×
    Рубрика:
    • Руководители, топ-менеджмент
    Резюме опубликовано:
    27 ноября 2025 (12:51)
    Код резюме:
    545314
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA