Вікторія Володимирівна
Резюме Помічник керівника
8 мая 2024 г.Киев
Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Исходный текст
Дата народження: **********
Телефон: Показать контакты
Е-mail: *************** (mailto:***************)
Сімейний стан: незаміжня.
ОСВІТА
2005- 2010 рр. – НПУ імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління
спеціальність: Соціологія
спеціалізація: Соціологія масових комунікацій
кваліфікація: магістр соціології.
2010-2013рр. – аспірантура в НПУ імені М. П. Драгоманова
Спеціальність: Спеціальні та галузеві соціології
ДОСВІД РОБОТИ
2023 р. – 2024 рр. – головний спеціаліст Управління з питань шукачів захисту Центрального міжрегіонального управління Державної Міграційної служби України у м. Києві та Київській області
- написання рекомендаційних висновків щодо рішення у справах про отримання статусу біженця особам, які звернулися за захистом в Україні;
- оформлення довідок та ведення особових справ осіб, які звернулися за захистом в Україні;
- робота в Єдиній інформаційно-аналітичній системі УМП «Облік іноземців та біженців», контроль та внесення в систему всіх документів по справах осіб, які звернулися за захистом в Україні;
- проведення співбесід з особами, які звернулися за захистом в Україні, для визначення та деталізації обставин справ, згідно процедури оформлення даних осіб;
- листування в системі внутрішнього електронного документообігу Megapolis. DocNet, Державної Міграційної служби України;
- співпраця з організаціями та установами, що безпосередньо пов’язані з налагодженням оптимального процесу проходження процедури набуття чи відмови в статусі біженця або особи, яка потребує додаткового захисту в Україні.
2018 – 2023 рр. – Провідний соціальний працівник відділу по роботі з біженцями в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України
- оформлення та ведення особових справ тимчасово-розміщених осіб;
- робота в Єдиній інформаційно-аналітичній системі УМП «Облік іноземців та біженців»;
- організація поселення та контроль за соціально-побутовим життям тимчасово-розміщених осіб;
- сприяння інтеграції в українське суспільство тимчасово-розміщених осіб;
- допомога у вирішенні поточних проблем тимчасово-розміщених осіб, що звернулися за захистом в Україні;
- співпраця з організаціями та установами, що безпосередньо пов’язані з налагодженням оптимального процесу перебування тимчасово-розміщених осіб в Пункті тимчасово розміщення біженців.
2017 р. - Завідувач сектору кадрового забезпечення та діловодства в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України
--ведення кадрового діловодства згідно з нормами трудового законодавства і внутрішніх корпоративних стандартів компанії;
--оформлення процедур прийняття, переведення, звільнення відповідно до законодавства про працю;
--реєстрація та оформлення трудових книжок;
--адміністрування змінного режиму роботи з підсумованим обліком робочого часу;
--облік відпусток, графіки відпусток та контроль виконання;
--складання та внесення змін до штатного розпису;
--формування, ведення та зберігання особових справ працівників;
--ведення архіву кадрової документації;
--ведення облікових журналів.
2016-2017 рр. Діловод сектору кадрового забезпечення та діловодства в Пункті тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області Державної Міграційної служби України
--прийом, попередній розгляд, реєстрація/облік вхідної та вихідної кореспонденції та направлення її відповідальним за напрямками діяльності;
--оформлення та відправка простої та реєстрованої поштової кореспонденції;
--прийом дзвінків, контроль за електронною поштою, ведення сторінки установи в соціальних мережах;
--ведення документообороту установи, протоколів нарад;
--організація заходів установи;
--забезпечення зберігання службових документів, оформлення та передачу їх для архівного зберігання ;
--робота з службовими записками, листами та підготовка нормативних документів установи, розробка та ведення номенклатури справ відділів установи.
-- виконання доручень директора.
2014 р. - Менеджер по зв'язках з громадськістю передвиборчої компанії кандидата в депутати Київради
--прийом телефонних дзвінків та запис відвідувачів на зустрічі з кандидатом;
--організація та проведення соціологічних досліджень щодо передвиборчої компанії;
- замовлення передвиборчої агітаційної продукції для проведення компанії;
- організація розповсюдження агітаційної продукції;
- контроль за оплатою та розрахунок з працівниками та задіяними особами в передвиборчій компанії.
2012 р. - Офіс-менеджер (ТОВ «Ромір-Україна» Соціологічні та маркетингові дослідження)
- організація та проведення соц. досліджень, фокус-груп, тренінгів;
- прийом і розподіл вхідних дзвінків, ділової кореспонденції;
- табелювання працівників офісу;
- оформлення наказів на прийом, звільнення, відпустку працівників;
- оформлення посвідчення про відрядження працівників;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- інвентаризація;
- прийом гостей, організація тренінгів для працівників компанії;
- робота з кур’єрськими службами, поштовими відділеннями.
2012 р. - Керівник функціонального напряму волонтерської діяльності під час проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 р., від Київської міської державної адміністрації Головного управління освіти і науки
- організація та забезпечення роботи волонтерів Приймаючого міста Київ;
- контроль та координація волонтерської діяльності Приймаючого міста Київ;
- ведення документації та надання матеріальної бази для роботи кожного волонтера.
2012 р. - Старший лаборант кафедри соціальних та публічних комунікацій (НПУ імені М. П. Драгоманова, Інститут соціології, психології та управління)
- ведення документації та контроль за звітністю;
- табелювання обліку робочого часу викладачів;
- робота з комп’ютером та оргтехнікою;
- прийом телефонних дзвінків;
- виконання розпоряджень керівництва.
2010-2013 рр. - Викладач кафедри соціології та соціально-правової роботи Яготинського інституту МАУП.
- викладацька діяльність
(проведення лекційних та семінарських занять, іспитів, керування за написанням курсових та дипломних робіт студентів).
2010 р. - Педагог-організатор Яготинського інституту МАУП
--організація та проведення різноманітних культурно-розважальних заходів на місцевому, районному та обласному рівні;
--ведення документації та контроль за виконанням планів.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
--Комунікабельна, відповідальна, урівноважена, організована.