Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Другие специальности
  4. Резюме Оператор Call Centre
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Захарченко Олександрович

Резюме Оператор Call Centre

18 апреля 2023 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • MS Office
  • Англійська мова
  • Internet
  • Учитель
  • Консультант
  • Сканер
  • Кафе
  • Ксерокс

Исходный текст

Резюме

Захарченка Дмитра Олександровича

Контактний номер телефону: Показать контакты

Мета

Оператор Call Centre

Професійні навички

Підготовка проєктів документів державної політики, аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів.

Здійснення в межах компетенції правової оцінки та надання висновків щодо проектів нормативно-правових актів, які надходять на погодження із структурних підрозділів міністерства та інших центральних органів виконавчої влади.

Підготовка письмових висновків, зауважень та пропозицій до них.

Участь у погодженні проектів законів, інших актів законодавства, які надходять на погодження від інших міністерств та центральних органів виконавчої влади, інших структурних підрозділів Міністерства.

Участь у нормативно-методичному супроводі проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері музейної справи.

Участь у розробленні та удосконаленні нормативно-правової бази.

Підготовка проектів відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та громадян.
Забезпечення підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів, інформації та роз’яснень щодо формування та реалізації державної політики у сферах, що належать до компетенції.

Надання відповідних пропозицій та роз’яснень фізичним та юридичним особам.

Участь у: організації та проведенні семінарів і нарад, науково-практичних конференцій, круглих столів з питань, що належать до компетенції.

Постійне підвищення рівня знань та кваліфікації тощо.

Особисті дані

  • *************** року народження;

  • одружений;

  • судимостей не маю.

Досвід роботи

Січень 2020 – і по сьогоднішній день.
Урядовий контактний центр (м. Київ)

Посада: консультант відділу обробки звернень громадян отриманих через інтернет

Вересень 2015 – грудень 2019.

Міністерство культури України (м. Київ)
Посада: головний спеціаліст відділу з питань музейної справи.

Вересень 2007 – вересень 2015.

ВНЗ Національний університет державної податкової служби України (м. Ірпінь Київська обл.)

Посада: методист вищої категорії відділу організації виховної роботи та соціальних питань, асистент, старший викладач кафедри теорії та історії держави і права.

Вересень 2005 – серпень 2007.

ПВНЗ Інститут соціальних та культурних зв’язків імені Святої княгині Ольги (м. Китїв)

Посада: старший викладач кафедри культурології.

Вересень 2000 – серпень 2004.

Краматорська економіко-гуманітарна гімназія
(м. Краматорськ Донецька обл.)

Посада: учитель історії.

Освіта

2004-2007 рр.

Національна академія управління (м. Київ)

Факультет: юридичний

Спеціальність: магістр права.
Спеціалізація «господарське право».

2000-2002 рр.

Краматорський економіко-гуманітарний інститут
(м. Краматорськ Донецька обл.)

Факультет: гуманітарний

Спеціальність: учитель історії.

1995-2000 рр.

Краматорський економіко-гуманітарний інститут
(м. Краматорськ Донецька обл.)

Факультет: гуманітарний

Спеціальність: культурологія, викладач історії світової культури.

Додаткові відомості

  • Англійська мова – рівень володіння середній.

  • ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).

  • Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).

‹›×
    Рубрика:
    • Другие специальности
    Резюме опубликовано:
    18 апреля 2023 (09:53)
    Код резюме:
    543036
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA