Анна Петрівна
Резюме Бухгалтер
7 февраля 2023 г.Киевская область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Профессиональные навыки
Исходный текст
*********Анна Петрівна
Дата народження: *************
Сімейний стан: одружена
Місце проживання: Київ
Телефон: Показать контакты
E-mail:******************** (mailto:********************)
Мета: Робота в стабільній компанії з перспективоюособистісного та кар’єрного зростання. Застосування отриманих знань на практиці, самовираження та реалізація своїх потенційних можливостей.
Освіта:
*************06 Київський Національнийлінгвістичний університет
(Менеджмент господарських організацій із володінням двома іноземними мовами), форма навчання– стаціонар (диплом спеціаліста)
*************09 Тернопільський Національний економічний університет
(Облік і аудит),форма навчання – заочна (диплом спеціаліста)
2010 – 2013відпустка по догляду за дитиною
2**************0відпустка по догляду за дитиною
_____________________________________________________________________________
Досвід роботи:
*************22 Відділ освіти Пірнівської сільської ради
Бухгалтер із публічних закупівель
Законодавство у сфері публічних закупівель, цивільне право, фінансове, податкове і господарське законодавство в обсязі, що виключає порушення законів під час виконання своїх функціональних обов’язків.
Постанови, розпорядження, накази вищих органів, нормативні, методичні та інші документи у сфері публічних закупівель.
Кон’юнктуру товарного ринку та фактори, які впливають наїїформування.
Чинні стандарти татехнічні умови натовари споживчого призначення.
Основи сучасного маркетингу.
Державну таміжнародну системи класифікації товарів, послуг таробіт.
Категорії тавиди стандартів, іншу нормативно-технічну документацію щодо сертифікації товарів тапослуг.
Істотні умови та особливості укладання договорів про закупівлю товарів, робіт іпослуг.
Чинні державні норми та стандарти в галузі облікової політики, правил документообігу, систему і форми звітності і контролю в межах своїх функціональних обов’язків, а також ті, які стосуються господарсько-фінансової діяльності навчальних закладів;
Порядок оформлення операцій і організацію документообігу за ділянками обліку;
Функціональні обов'язки:
Організовує проведення процедур здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», забезпечує зв’язок із учасниками торгів.
Бере участь у підготовці проєктів договорів із учасниками-переможцями торгів, у підготовці матеріалів для розв’язання спірних питань щодо процедури проведення торгів та документації торгів.
Забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний тачесний вибір переможця.
Представляє інтереси відділу освіти щодо здійснення закупівель, зокрема під час перевірок іконтрольних заходів, розгляду скарг ісудових справ.
здійснює моніторинг змін узаконодавчому та нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель вУкраїні.
виконує іншу роботу щодо застосування законодавства про публічні закупівлі.
протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої учасниками.
складає протоколи закупівель та веде їх реєстрацію.
готує та оприлюднює звіт про результати проведення процедури закупівлі.
організовує укладання договорів та змін до них.
забезпечує оприлюднення інформації про використання бюджетних коштів на Є-дата.
вживає заходів щодо попередження вчинення неправомірних дій у сфері публічних закупівель;
систематично, не рідше одного разу на рік, проходить навчання, курси підвищення кваліфікації, семінарські заняття з питань публічних закупівель та роботи системи електронних закупівель Prozorro.
виконує інші доручення головного бухгалтера та начальника відділу освіти.
11/20*********** ТОВ «Інтергаз Груп»
Посада – директор
виготовлення автомобільних газозаправних пунктів модульноготипу
організація, координація та контроль роботи підприємства
організаціята ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць, спрямування їх діяльності на розвиток і вдосконалення виробництва із урахуванням ринкових пріоритетів
підвищення ефективності роботи підприємства, зростання обсягів збуту продукції, якості та конкурентоздатності продукції, що виробляється
формування бюджетута його контроль
забезпечення ефективного документообігу та своєчасного руху інформації в компанії
11/20********** ТОВ «Макроконсалт»
роздрібна торгівля зрідженим газом
Посада – директор
організація, координація та контроль роботи підприємства
організація ефективної взаємодії структурних підрозділів
планування розвитку підприємства та реалізація цих планів
формування бюджетута його контроль
забезпечення ефективногодокументообігу та своєчасного руху інформації в компанії
12/20********** м. Київ | Представництво «Санофі-АвентісГруп» Франція, з 05/2009 – ТОВ «Санофі-Авентіс Україна» Провідний виробник лікарських засобів на світовому ринку |
Посада - бухгалтер | |
| |
06/20************ м. Київ | ТОВ «ЮККОМ» Національна компанія із надання юридичних і консалтингових послуг |
Посада – бухгалтер | |
| |
*************03 м. Євпаторія | Дитячий табір відпочинку «Вогник» Вихователь |
Інші навички |
|
Мови: | Українська Російська Англійська Німецька |
Особисті якості | Відповідальність, працелюбність, порядність,бажання удосконалюватисята навчатися, комунікабельність |