Катерина
Резюме Педагог
27 июля 2020 г.Славянск, Донецкая область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Профессиональные навыки
Исходный текст
Резюме ****** Катерини Олександрівни
**********
Вул.***************; м. Слов’янськ, Донецької обл. Україна
*************************
Освіта вища:
Слов’янський державний педагогічний інститут, 1998 – 2002;
Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література і зарубіжна література» (спеціаліст)
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2016 – 2017,
Спеціальність: «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» (спеціаліст)
Неформальна освіта:
Досвід роботи:
Серпень 2014 – квітень 2018 Квітень - серпень 2018 року Вересень 2018 року і до тепер | Комунальний заклад централізованої системи публічних бібліотек м. Слов’янська, бібліотекарка Центральної бібліотеки ім. Михайла Петренка ГО «Фундація підтримки осіб старшого віку «Вік щастя», менеджерка освітніх проектів ГО «Платформа ініціатив «Теплиця», PR-менеджерка,менеджерка з комунікацій |
Листопад 2018 року і до тепер | Книгарня Є Слов’янськ, Art-менеджерка |
Досягнення на попередніх місцях роботи:
В бібліотеці до прямих обов’їязків: обслуговування користувачів було додано залучення аудиторії, комунікація зі ЗМІ.
З вересня 2018 року є PR-менеджеркою ГО «Платформа ініціатив «Теплиця». Комунікую зі ЗМІ, цільовою аудиторією організації. Займаюсь логістикою за потреби.
Активно проводжу читабельну і конкурентоспроможну PR-компанію своїх місць роботи в соціальних мережах, збільшуючи ЦА.
Додаткова інформація:
Володіння комп’ютером – рівень впевненого користувача
Володіння іноземними мовами: українська, російська – вільна; англійська, французька - базова
Особисті якості:
Грамотна вимова.
Навички ведення позитивних перемовин, стресостійка
Комунікабельна та здатна зацікавити слухачів, що допомагає проводити ефективні презентації.
Маю позитивне ставлення до об’єктивної критики.