Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Офис-менеджеры, секретари, администраторы
  4. Резюме Marketing specialist
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Ismail

Резюме Marketing specialist

16 февраля 2020 г.

Киев

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • API
  • Business
  • Communication skills
  • Czech
  • Driving licence
  • English
  • Excel
  • Management
  • OOP
  • Sales
  • Support
  • Internet
  • Promo
  • Planning
  • Customer care
  • Marketing
  • IT Support
  • Invoice
  • RDS
  • NIST

Исходный текст

background image

Curriculum vitae

PERSONAL INFORMATION

Seckin Ismail ****

3208 SOK YASAMKENT MAH GULBENG KONUTLARI D BLOK NO Показать контакты ANKARA
(Turkey)
+9**********6

****************

https://www.linkedin.com/in/seckin****/ (https://www.linkedin.com/in/seckin****/)

Sex

Male

| Date of birth

***********

| Nationality

Turkish

WORK EXPERIENCE

*********–*********

International Sales and Marketing Specialist

Telsam Telekom, Ankara (Turkey)

▪ Finding new markets
▪ Increasing sales
▪ Sales, marketing and planning activities.
▪ Interpretation from English to Turkish, and vice-versa, for IT support.
▪ Translation of written content from the Turkish language to the English language.
▪ Skype chats with IT support people for solving problems.

********–********

Customer Care

At&t Brno, Brno (Czechia)

▪ Answer incoming support related phone calls as the first line of contact for the AT&T Premium

customers (top 5% of customers)

▪ Provide support for all U-VERSE products - TV, phone, internet
▪ Maintain customer satisfaction and positive relationship
▪ Handle inquiries related to service, coverage, features, devices, accessories, repair &

troubleshooting, billing, service activations, and changes.

********–********

Customer service representative

Apple, Ankara (Turkey)

IT & Customer Service

********–********

Private tutor

Freelance Work, Ankara (Turkey)

I have worked as an English Second Language Teacher

********–********

International Trade Coordinator

Sonoturco, ANKARA (Turkey)

▪ I maintained a good relationship with suppliers & buyers.
▪ I have used my English and Turkish skills to provide the best
communication for customer satisfaction.
▪ I provided interpretation from the Turkish language to the English language and vice versa for 

official meetings, events, visits, and other official activities.

▪ I provided interpretation and translation duties for my boss and suppliers.

12/2/20

© European Union, 2002-2019 | http://europass.cedefop.europa.eu 

Page 1

/ 3

background image

Curriculum vitae

 Seckin Ismail ****

********–*********

Server

Renaissance Downtown Hotel Dubai, Dubai (United Arab Emirates) 

Food & Beverage

********–*********

Front Desk Agent(Internship)

BLUE VELVET HOTEL, Alanya (Turkey) 

▪ Processing all guest check-ins by confirming reservations, assigning room and handing out the key.
▪ Collecting all the payments.
▪ Processing all checkouts.
▪ Answering guest calls, questions, and concerns.
▪ Coordinating with Housekeeping to track readiness of rooms for check-in.
▪ Supplying guests with directions and information about the hotel.
▪ Welcoming and acknowledging all guests.
▪ Speaking with others using clear and professional language.

Business or sector

Hotel

********–*********

Spa Receptionist(Internship)

SWISSOTEL ANKARA
Yıldızevler Mh Jose Marti Caddesi 21.Sk No:2,Cankaya, Ankara (Turkey) 

http://www.swissotel.com/hotels/ankara/ (http://www.swissotel.com/hotels/ankara/)

▪ Taking massage and skin cleaning reservations.
▪ Checking the membership of the guest and completing check-in and check out
▪ Collecting payments, printing and stamping the invoices.
▪ Giving the guests a tour of the facilities.
▪ Making arrangements with the spa sales office for the guests that want to become new members 

and have problems with their contracts.

▪ Taking phone calls and informing our guests about our facilities.
▪ Reporting technical difficulties in the spa to the technical service.
▪ Cooperating with massage therapists and the attendants.
▪ Making sure that hygiene standards are met in the spa facilities.
▪ When guests ordered food and drinks, I ordered the drinks and the food from the bar and made 

sure that they got the food on time. I collected the payment for the check.

▪ Solving customer service-related issues. Providing excellent customer service.

Business or sector

Hotel

EDUCATION AND TRAINING

********–********

Bachelor Degree in Hotel/Hospitality Management

University of Minnesota, Crookston (United States) 

 
Bachelor of Science in Hotel / Restaurant Management
 

********–********

Associate of Arts/Hospitality Management

College of Southern Nevada, Las Vegas (United States) 

Associate of Arts / Hospitality Management

12/2/20

© European Union, 2002-2019 | http://europass.cedefop.europa.eu 

Page 2

/ 3

background image

Curriculum vitae

 Seckin Ismail ****

********–********

Completed classes for the degree of Associate of Arts Hospitality 
Management

Columbus State Community College, Columbus (United States) 

▪ Completed classes for the degree of Associate of Arts Hospitality Management.

PERSONAL SKILLS

Communication skills

▪ I have gained communication skills and have been exposed to different cultures by living 

abroad. I have lived in the United States, Czech Republic, United Arab Emirates, and Turkey.

▪ I have gained excellent interpersonal communication skills and business communication skills 

in Hospitality Management.

▪ I have better listening skills than most people because of my customer service experience in 

Hotel Management.

Job-related skills

▪ Increasing guest satisfaction at hotels.
▪ Promoting the business.
▪ Analyzing sales figures and revenue management strategies.
▪ Solving problems.
▪ I can come up with the idea on my own, plan it and execute it in life and business and I am self-

motivated.

▪ I have acquired this skill by living by myself abroad and just being independent.

Driving licence

B

12/2/20

© European Union, 2002-2019 | http://europass.cedefop.europa.eu 

Page 3

/ 3

‹›×
    Рубрика:
    • Офис-менеджеры, секретари, администраторы
    Резюме опубликовано:
    16 февраля 2020 (15:06)
    Код резюме:
    519890
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA