Ірина Борисівна
Резюме Переводчик
23 июля 2019 г.Шепетовка, Хмельницкая область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.
- Образование—
- Опыт работыне имеет значения
- Тип работылюбая
- Вид занятостилюбой
Профессиональные навыки
Исходный текст
******* Ірина Борисівна
Дата народження : **********р., 30 років.
Адреса: м. Шепетівка,обл. Хмельницька
тел. Показать контакты
e-mail: *********************
Ціль:
Методист, перекладач,викладач,вчитель англійської мови, офіс-менеджер, фрілансер, інспектор з кадрів.
Освіта:
2006-2010р.- Рівненський державний гуманітарний університет(бакалавр)
Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська,російська).
Денна форма навчання
2010-2011р. - спеціаліст.
Загальний досвід:
Методист (фахівець I категорії), переклади усні та письмові,штатний та позаштатний перекладач,викладач англійської мови, проведення занять з дорослими та дітьми у групах та індивідуально, інспектор з кадрів, офіс-менеджер,діловод.
Досвід роботи:
2011-2012р.- методист (фахівець I категорії), в ШНКЦ КПНУ ім. Івана Огієнка(Шепетівському навчально-консультаційному центрі Кам’янець - Подільського Національного університету ім. Івана Огієнка).
-ведення особових справ;
-заповнення залікових книжок;
-розробка розкладу проведення занять для студентів;
2012-2017р. – викладач, перекладач англійської мови у в/ч А3730
-проведення занять з англійської мови для офіцерів в/ч А3730;
-методична розробка планів та конспектів занять;
-переклад технічної документації.
Також є досвід роботи позаштатним перекладачем: переклади юридичної, медичної та художньої документації.
**********- по теперішній час -інспектор з кадрів. ТОВ «А3ТЕХ-Україна».
Функціональні обов’язки:
робота з документами (діловодство);
кадрове діловодство: ведення кадрової документації, оформлення особових карток; облік роботи співробітників;
прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень, відряджень співробітників);
— виконання особистих доручень керівника та головного бухгалтера;участь в організації різних масових заходів;
ведення ділового листування, переклад листів з/на англ. мову, робота з кореспонденцією;
— прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;робота з кур’єрською службою;
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
— добре володіння програмою Trados та інструментами Сat tools;
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: донька, 4 роки.
Наявність закордонного паспорту : Так
Наявність водійського посвідчення: Так