Промышленно-экономический колледж Национального авиационного университета

Промислово-економічний коледж Національного авіаційного університету (надалі ПЕК НАУ) є відокремленим структурним підрозділом університету згідно з Указом Президента України від 11.09.2000 р. та наказом Міністерства освіти і науки України від 30.10.2000 р. за № 505. Навчальний заклад був організований як Київський вечірній радіотехнічний технікум 22 червня 1962 року. Пізніше мав назви: Київський технікум засобів зв’язку, Київський технікум радіоелектронного приладобудування, Київський технікум-коледж радіоелектронного приладобудування, Київський промислово-економічний коледж. Протягом свого існування коледжу належали філії: Сімферопольська, Ізмаїльська, Світловодська, які з часом були реорганізовані в самостійні середні спеціальні навчальні заклади, та у його структурі працювала Київська філія Ленінградського інституту підвищення кваліфікації керівних працівників та спеціалістів.

За час свого існування коледж став одним з провідних вищих навчальних закладів України І-ІІ рівнів акредитації, що в числі перших розпочав підготовку бакалаврів, та в цілому випустив для народного господарства більше 20 тис. фахівців технічного й економічного напрямів, рівень підготовки яких високо оцінюється роботодавцями.
Навчальна робота

Сьогодні Промислово-економічний коледж НАУ підпорядкований Міністерству освіти і науки України, є державним вищим закладом освіти ІІ рівня акредитації і здійснює свою діяльність на підставі ліцензії (серія АЕ № 636803 від 10.06.2015 р.), яка забезпечує право надання освітніх послуг, пов'язаних із одержанням вищої освіти на рівні кваліфікаційних вимог до бакалавра з одного напряму та молодшого спеціаліста з восьми спеціальностей: 6.030504 Економіка підприємства; 5.05090201 Виробництво, обслуговування та ремонт електронної побутової апаратури; 5.05010301 Розробка програмного забезпечення; 5.05150103 Комп’ютерна обробка текстової, графічної та образної інформації; 5.03050401 Економіка підприємства; 5.03050702 Комерційна діяльність; 5.03050901 Бухгалтерський облік; 5.03050201 Інформаційна діяльність підприємства; 5.03040101 Правознавство.

Навчальний процес в коледжі організовано на основі компетентнісного підходу з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в соціально-культурній сфері, в галузях техніки, технологій, системах управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

У ПЕК НАУ розроблена Концепція розвитку навчального закладу на період до 2020 року, реалізація якої передбачає впровадження системних змін у навчально-виховний процес, що сприятимуть покращенню якості освітніх послуг, забезпечуватимуть перетворення коледжу на вищий навчальний заклад нової генерації та в якій визначені стратегічні концептуальні напрямки розвитку:

    спрямування роботи всіх структурних підрозділів навчального закладу на підвищення якості освіти до рівня європейських стандартів, координування діяльності різних структурних одиниць коледжу;
    визначення пріоритетних напрямів модернізації змісту освіти в закладі, забезпечення реалізації компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутніх фахівців;
    утвердження основних напрямів удосконалення навчально-виховного процесу, а саме: впровадження інтерактивних освітніх технологій, диференціація та індивідуалізація навчання;
    сприяння розвитку безперервної освіти та професійного навчання особистості упродовж життя;
    поліпшення системи стимулювання професійного зростання викладачів коледжу, створення умов для розвитку професійної творчості, запровадження педагогічних інновацій;
    визначення пріоритетних напрямів модернізації управління навчальним закладом.

Для організації підготовки фахівців за різними напрямами та спеціальностями у закладі працює 5 відділень:

    технічне;
    програмування та комп’ютерної обробки інформації;
    економіки, інформаційної діяльності та права;
    комерційної діяльності та бухгалтерського обліку;
    бакалаврату.

     В коледжі створено 9 циклових комісій, 4 з яких є випусковими:

        1. Циклова комісія економіки та підприємництва, голова Гаврутенко Л.А.;                                     

        2. Циклова комісія філологічних дисциплін, голова Строкач В.В.;

        3. Циклова комісія суспільних дисциплін, голова Сахно А.К.;

        4. Циклова комісія природничо-математичних дисциплін, голова Монастирська В.В.;

        5. Циклова комісія іноземних мов, голова Гришко Н.О.;                                    

        6. Циклова комісія побутової електронної апаратури, голова Красовська Є.В.;

        7.  Циклова  комісія  програмування та ОТ, голова Рябчук Н.А.;

        8. Циклова комісія комп’ютерної обробки інформації, голова Родіонов П.Ю.;

        9. Циклова комісія фізвиховання та ДПЮ, голова Сапетний Г.А.

 

Навчання на відділеннях за денною та заочною формами навчання за акредитованими спеціальностями та напрямами здійснюється на основі базової, повної середньої освіти. Студентам надається можливість упродовж першого і другого курсів навчання отримати повну загальну середню освіту одночасно із здобуттям професійної освіти за відповідною спеціальністю.

Для забезпечення навчально-виховного процесу необхідними навчальними, методичними, інформаційними, матеріальними та іншими ресурсами в структурі коледжу працюють навчальні кабінети, лабораторії та майстерні, бібліотека, читальна зала, спортивна та тренажерна зали, стадіон.

Створена матеріально-технічна база відповідає сучасним вимогам і дозволяє активно застосовувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі.