Бершадский медицинский колледж

 У кожній справі є свій початок. Гіппократ – батько світової медицини, перший учений медик. З Києва розвинулась Київська Русь. А наше маленьке «місто в місті» відоме в Бершадському районі як один медичний навчальний заклад І – ІІ рівня акредитації, який навчає «святій науці милосердя» і свідомий свого призначення. Він є центром медичної освіти, завдяки якому поступово зменшується дефіцит медиків, особливо у сільській місцевості.

Ми згадуємо минуле, щоб зафіксувати в пам’яті наш поступ вперед і впевнено дивитись у майбутнє.

Історією коледжу ми завжди пишаємось. Його «новітня» історія розпочалася 1967 році і ця історія щедра на імена, події і факти.

Гортаючи сторінки історії коледжу, не можна не зга­дати директорів, які стояли біля витоків формування та активно впливали на створення позитивного іміджу очо­люваного ними навчального закладу – Ганського Івана Васильовича, Яцюка Сергія Кириловича, Андрієвського Івана Юрійовича, Балановського Сергія Володимировича.  Їхню естафету продовжила Оніщенко Катерина Миколаївна, яка у наш складний час впевнено веде коледж до нових і нових звершень.

Історія коледжу – це частина історії країни. Разом з нею ми жили й працювали, долали труднощі, здобували перемоги. З року в рік зміцнювалася навчально-матеріальна база закладу, накопичувався досвід, при­множувалися традиції. Має окрему територію, двоповерховий навчальний корпус, бібліотеку з читальним залом, сучасні комп’ютерні класи,  їдальню, спортивний зал, спортивні майданчики, гуртожиток. У тому, що сьогодні Бершадський медичний коледж підтвердив своє право на існування, заслуга всіх поколінь викладачів, працівників, студентів. Показово, що наш коледж – єдиний серед навчальних закладів Бершадщини має І-ІІ рівень акредитації.

Але так от зопалу, на порожньому місці навряд чи можна було б створити навчальний заклад такого високого рівня. Для цього потрібні були не тільки бажання й кошти – потрібно було провести величезну копітку роботу: зважено підібрати висококваліфікований склад викладачів, розробити навчальні програми, забезпечити підручниками та наочними приладами. З вирішення саме цих проблем починав розбудову учи­лища у 1967р. перший директор Іван Ганський разом з невеликим тоді ще колективом однодумців. Країна потребувала спеціалістів не просто нового рівня, йшло­ся про формування високопрофесійних медиків – зна­ючих, благородних, чесних, вірних інтересам країни.

Коледж здавна консолідував навколо себе плеяду талановитої, обдарованої молоді, серед наших випускників – відомі медики доктори медичних наук Кресний Дмитро Миколайович, Куріцин Андрій Миколайович, Химич Сергій Дмитрович, Малярчук Микола Кузьмич, Татусяк Сергій Пилипович та багато інших.

 Нині Бершадський медичний коледж – це вищий медичний навчальний заклад з сучасним освітнім, науковим, клінічним потенціалом. Усі наставники мають відповідну базову освіту та досвід практичної роботи.

Протягом останніх років медична освіта в нашій державі знаходиться в процесі активного реформування та модернізації відповідно до перспективних напрямів європейської інтеграції та входження в єдиний євро­пейський простір. Тому головним пріоритетним завданням Бершадського медичного коледжу стало послідов­не впровадження положень Болонської декларації в навчально-виховний процес закладу.

Нам є чим пишатися, є над чим працювати, є до чого прагнути.

Старше покоління нашого закладу сповна виконало свою місію: побудували заклад, створили матеріальну базу.

Ми зібрали багатий матеріал про своє минуле і на його основі про нас писали в книгах: «Ювіляри України», «Україна медична», «Сузір’я бершадських талантів» та інші.

Провели три ювілеї – 30-річчя, 35-річчя, 40-річчя і готуємось до 50-річчя від дня заснування закладу, залишається тільки вивчати цю історію, доповнювати її і примножувати.

Вважаємо, що чи не найбільшим своїм надбанням створення колективу, який уміє і бажає бути серед перших. Критерії, за якими ми сьогодні оцінюємо нашу роботу, високі.

Нові завдання, що стоять перед нами, доволі серйозні: забезпечим оптимальну організацію навчального процесу, його інтелектуальну і наукову складову; подбати про конкурентоспроможність випускників на ринку праці; удосконалити інфраструктуру закладу, створити умови для навчання студентів.