Ігор
Резюме HR-менеджер
8 грудняДніпро (Дніпропетровськ)

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.
- Освіта—
- Досвід роботине має значення
- Тип роботипостійна
- Вид зайнятостівіддалена робота
Досвід роботи
- –
Murka (IT)
Менеджер з організаційного розвитку. Аналізував ефективність та оптимізував організаційну структуру. Формував систему навчання й розвитку, підтримував базу знань. Забезпечував Performance Management. Розробляв та підтримував HR-процеси. Організовував онбординг та автоматизовував адаптаційні етапи. Вів HRIS і внутрішні комунікації. Координував розробку внутрішніх порталів та сервісів. Створював корпоративні розсилки та інші комунікаційні матеріали. Моніторив залученість і настрої персоналу. Підтримував розвиток корпоративної культури.
. - –
ПриватБанк
Керівник управління з навчання персоналу РБ ГО. Розробляв та актуалізував комунікаційні плани. Організовував навчальні вебінари та керував групою спеціалістів з навчання. Аналізував і тестував гіпотези щодо навчання фахівців. Підтримував дашборди й формував технічні вимоги для покращення аналітичних вибірок. Працював із Corezoid, оптимізував комунікаційні ланцюги та операційні процеси. Створював, оновлював і тестував скрипти спілкування з клієнтами. Брав участь у стратегічних сесіях і забезпечував кросфункціональну взаємодію з підрозділами банку.
- –
ПриватБанк
Заступник керівника управління з навчання персоналу РБ ГО. Розробляв та актуалізував комунікаційні плани. Організовував навчальні вебінари для підвищення якості сервісу у відділеннях. Аналізував і тестував гіпотези щодо навчання фахівців. Підтримував дашборди та формував технічні вимоги для покращення аналітичних вибірок. Працював із Corezoid, оптимізував комунікаційні ланцюги та операційні процеси. Створював, оновлював і тестував скрипти спілкування з клієнтами.
- –
ПриватБанк
Менеджер проєктів. Підтримував чинні та укладав нові договори з замовниками послуг КЦ. Аналізував ринок конкурентів. Вів фінансову звітність контакт-центру, розраховував витрати та прибутковість. Брав участь у тендерах. Формував технічні вимоги та завдання для впровадження внутрішньої IP-телефонії. Забезпечував кросфункціональну взаємодію з іншими підрозділами.
- –
ПриватБанк
Менеджер з оцінки якості обслуговування КЦ. Оптимізував процеси обслуговування в КЦ та підвищував ефективність комунікацій. Аналізував і вдосконалював скрипти, створював стандарти оцінки діалогів. Проводив регулярну оцінку розмов операторів і формував гіпотези для покращення сервісу. Займався аналітикою KPI контакт-центру та надавав операторам точковий зворотний зв’язок. Опрацьовував складні кейси клієнтів, зміцнюючи репутацію банку.
Освіта
Інженер-механік.
Механічний факультет, диплом спеціаліста.
Підвищення кваліфікації
Front End Pro (2021, 5 місяців);React (2021, 4 місяці)