Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. IT: Тестувальники, QA
  4. Резюме В
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Ольга

Резюме В

14 жовтня 2023р.

Київська область

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Менеджмент
  • Аудит
  • Бухгалтер
  • Касир
  • Технолог
  • Начальник
  • Аналіз
  • Переклад
  • Кран
  • NET

Початковий текст

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище Ткачевська

2. Ім’я Ольга

3. По батькові Валентинівна

4. Вік (повних років) 39

5. Громадянство Україна

6. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік вступу

Рік закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

Київський національний торговельно-економічний університет

2000

2004

Економіка підприємства

бакалавр

Київський національний торговельно-економічний університет

2004

2005

Економіка підприємства

спеціаліст

Інститут вищої кваліфікації Київського національного торговельно-економічного університету

2006

2008

Менеджмент організацій

магістр

7. Знання мов (зокрема державної мови)

Мова

Рівень знання та реквізити документа,
що його підтверджує (за наявності)

Укранська

Вільне володіння (серія УМД, номер 00022382. Дата видачі **********)

Російська

Вільне володіння

Англійська

Читаю та перекладаю зі словником

8. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменуван-ня посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері**

досвід на керівних посадах***

призначення на посаду

звільнення з посади

**********

**********

ТОВ ЛОК «Лебединий»

калькулятор

Розробка тижневого меню. Розрахунок потреби продуктів харчування. Робота з технологічними картами

1 р. 2 м.

**********

**********

Київський національний торговельно-економічний університет

студентка

**********

**********

Філія №5445/0350
ВАТ «Державний ощадний банк України»

Контролер-касир

Приймання платежів від юридичних та фізичних осіб.
Робота з національною та іноземною валютою. Опрацювання заявок по депозитам

9 м.

**********

**********

Головне управління ПФУ у Солом:янському районі міста Києва

Провідний спеціаліст з призначен-ня пенсій та перерахун-ків спецпенсій

Опрацювання документів від юридичних осіб на призначення пенсій робітників, перевірка правильності обрахунку спецстажу та виплати заробітної плати, виїзні перевірки підприємств на підтвердження спеціальних умов праці

11 м.

**********

**********

Головне управління ПФУ у Київській області

Головний спеціаліст-економіст

Пенсійне забезпечення військовослуж-бовців, робота з територіаль-ними органами і структурними підрозділами щодо звітності та виконання бюджетних завдань

1 р. 4 м.

**********

**********

Головне управління ПФУ у Роздольненському районі Автономної Республіки Крим

Заступник начальника відділу-заступник головного бухгалтера

Контроль цільового використанн бюджетних коштів. Перевірка правильності та своєчасності виплати пенсій

3 м.

3 м.

**********

**********

Національний університет біоресурсів та природокористування України

аспірантка

**********

**********

Головне управління ПФУ у Броварському районі та
м. Броварах Київської області

Головний спеціаліст призначення пенсій

Опрацювання документів від юридичних осіб на призначення пенсій співробітникам, перевірка правильності обрахунку спецстажу та виплати заробітної плати, виїзні перевірки юридичних осіб на підтвердження спеціальних умов праці

3 м.

**********

**********

ДПІ у Солом:янському районі міста Києва

Головний державний ревізор-інспектор

Робота з платниками податків. Консультування і роз’яснення податкового законодавства. Опрацювання та аналіз податкової та фінансової звітності. Підготовка аналітичних матеріалів для планових перевірок. Надання адміністративних послуг

4 р. 5 м.

За тимчасової відсутності керівника виконувала обов’язки

**********

**********

Північний офіс Держаудитслужби

Провідний державний аудитор

Участь в ревізіях підконтрольних об:єктах. Проведення зустрічних перевірок. Аналіз фінансової звітності.

10 м.

**********

**********

Головне управління ДПС у Київській області

Головний державний ревізор-інспектор

Аналіз діяльності сумнівних платників податків. Участь в планових перевірках платників податків. здійснення позапланових перевірок. Аналіз діяльності платників податків та підготовка аналітичних матеріалів

1 р. 7 м.

**********

**********

Офіс великих платників податків ДПС

Головний державний ревізор-інспектор

Аналіз діяльності сумнівних платників податків. Участь в планових перевірках платників податків. здійснення позапланових перевірок. Проведення камеральних перевірок податкової звітності. Аналіз діяльності платників податків та підготовка аналітичних матеріалів. Адмініструван-ня діяльності великих платників. Надання адміністративних послуг

1 р.

**********

**********

Державна фі5скальна служба України

Головний державний і5нспектор

Робота зі структурними підрозділами та територіальними органами з внутрішнього контролю. Опрацювання вхідної кореспонденції від Головного управління урядового фельд’єгерського зв’язку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, реєстрація вхідних документів з грифом обмеженого доступу «Для службового користування» та проставляння на них реєстраційних номерів, Підготовка матеріалів до нарад керівництву

11 м.

**********

По теперішній час

Державна аудиторська служба України

Головний державний аудитор

Опрацювання матеріалів для звітування. Робота з міжрегіональними територіальними органами та структурними підрозділами. Участь в ревізіях та аудитах, зборах інформації. Проведення зустрічних звірок. Листування з правоохоронними органами та іншими ЦОВВ щодо результатів контрольно-перевірочних заходів установ, що відносяться до компетенції Департаменту

Загальний досвід

9. Контактна інформація (номер телефону, адреса електронної пошти)
050360051 Показати контакти **********************

10. Додаткова інформація ***:

_____________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, визначеній в оголошенні про проведення добору.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

*** Може зазначатися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність вимогам, зокрема, знання, уміння, навички особи, відомості про професійний розвиток, наукові публікації, членство в організаціях.

‹›×
    Рубрика:
    • IT: Тестувальники, QA
    Резюме опубліковано:
    14 жовтня 2023 (23:51)
    Код резюме:
    543762
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA