Таланти в роботі
  • Знайти вакансії
  • Додати резюме
Увійти
  • Увійти
  • Реєстрація
  • Роботодавцям
  • Увійти

    Нагадати пароль

    Немає облікового запису?

    Зареєструватися
  • Ще
    • Кадрові агентства
    • Новини
    • Бібліотека
    • ВНЗ
    • Послуги пошукачам
    • Роботодавцям
  • Роботодавцям
  1. Talent.UA
  2. Пошук резюме
  3. Туризм, готельне господарство
  4. Резюме Адміністратор
  • До списку резюме
  • Увійти як роботодавець
  • Надсилати схожі
  •  Роздрукувати резюме
  • Додати до обраного

Катерина Олегівна

Резюме Адміністратор

4 березня 2021р.

Київ

Зайдіть або зареєструйтесь як роботодавець, щоб побачити контактну інформацію.

  • Освіта—
  • Досвід роботине має значення
  • Тип роботибудь-яка
  • Вид зайнятостібудь-який

Професійні навички

  • Photoshop
  • Excel
  • HR
  • PowerPoint
  • Microsoft Office
  • Assistant
  • Редактор
  • Туризм
  • Пунктуальність
  • Доставка
  • SSIS
  • Кафе
  • Вміння працювати в команді
  • Готель
  • SOFT
  • Адміністратор
  • AI
  • NET

Початковий текст

********* Катерина Олегівна

Дата народження: **********
Місто: Київ
Телефон: Показати контакти 
E-mail:: *********************** (mailto:***********************)

Освіта:

2013 –2017 рр., Люблінський Університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща), факультет «Землезнавства та благоустрою», спеціальність «Управління ресурсами туризму», диплом бакалавра (денна форма навчання)

Досвід роботи:

Офіціант

Листопад 2014 р. – липень 2015 р. кафе «Ganster pub», м. Ніжин.
Функціональні обов’язки:
Зустріч відвідувачів, знайомство їх з меню, у разі потреби - поради у виборі страв, одержання замовлення, передача замовлень на кухню, пробивання чеків на касовому апараті, доставка замовлення відвідувачу, розрахунок з ним.

Room service assistant (Помічник з обслуговування номерів)

Червень - вересень 2016 р. готель Hershey Lodge, програма Work and Travel

Помічниця офіціанта

Червень - вересень 2018 р. готель Hershey Lodge, програма Work and Travel

Адміністратор конференц залів

Липень - грудень 2019 р. готель Ramada Encore Kyiv, м. Київ.

Функціональні обов’язки:

Здійснювати роботу з обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних умов. Консультувати відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються. Робота з комп’ютером.

Додаткова інформація:

Знання мов: українська — рідна, російська – вільно володію, англійська – середній рівень, польська – середній рівень.

Володіння комп’ютера: на рівні впевненого користувача (пакет Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), графічні редактори Photoshop та Lighroom. Не виникає проблем зі спілкуванням на форумах та у соціальних мережах; розміщення оголошення на спеціалізованих порталах; веденням сайту компанії.

Особисті якості: здатність швидко навчатися, уважність, висока працездатність, дисциплінованість, творчий підхід до пошуку способів виконання поставлених завдань, сумлінність, вміння працювати в команді, ініціативність, комунікабельність, креативність, націленість на результат, неконфліктність, вміння адаптуватися до змін, пунктуальність.

Інше:

Маю досвід життя та праці за кордоном. Приймала 2 рази участь у програмі Work and Travel, в результаті чого навчилася знаходити спільну мову з людьми різних націй та культур, що покращило мої комунікативні здібності, також отримала цікавий досвід в обох сферах.

‹›×
    Рубрика:
    • Туризм, готельне господарство
    Резюме опубліковано:
    04 березня 2021 (10:04)
    Код резюме:
    535977
    • До списку резюме
    Поскаржитися на це резюме
    Роздрукувати
    Talent.UA
    ВакансіїРезюмеsearchКадрові агентстваevent_seatСемінари та тренінги
    info_outlineПро проектcommentНовиниbookБібліотекаsettingsAPI
    Бібліотека
    Вузи УкраїниПТУ УкраїниЗразки резюме
    Допомога
    Послуги
    work Послуги роботодавцям Послуги пошукачам
    Контакти
    Надіслати повідомленняinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Угода користувачаМапа сайту©2025 Talent.UA
    Адміністрація серверу не несе відповідальність за зміст приватних оголошень
    QR code
    ©2025 Talent.UA