Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Офис-менеджеры, секретари, администраторы
  4. Резюме Секретар, офис-менеджер, администратор
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Ганна Вадимівна

Резюме Секретар, офис-менеджер, администратор – 9 000 $

10 марта 2020 г.

Киевская область

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Референт
  • Адміністратор
  • Психолог
  • Excel
  • MS Office
  • Outlook
  • Пунктуальність
  • Робота з документами
  • Склад
  • Педагог
  • Сканер
  • AI

Исходный текст

background image

*********** Ганна Вадимівна

(Braun-Botte Ganna)

Дата народження: **********
Місто: Київ
Моб. телефон: Показать контакты
E-mail: ********************

Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника.

Освіта:
вересень 1999 р. – червень 2001 р., Київський національний університет імені Тараса
Шевченка, факультет «Економіка», спеціальність «Соціальна робота», диплом магістра
(денна форма навчання).

вересень 1996 р. – червень 1999 р., Педагогічний коледж Головного управління освіти
держадміністрації м. Києва при Київському університеті ім.. Тараса Шевченка, спеціальність
«Педагогіка. Соціальна педагогіка», диплом бакалавра з відзнакою.

Додаткова освіта:
вересень 1999 р. – травень 2000 р. — Курси Практичної психології та психології катастроф,
м. Київ.

Досвід роботи:

Секретар-референт
жовтень 1993 р. – квітень 1996 р. ПФ «АЛАЙ», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— робота з документами (діловодство);
— прийом і розподіл дзвінків;
— робота з кореспонденцією;
— підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис
керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
— виконання особистих доручень керівника.

Секретар-референт
серпень 1996 р. – січень 1997 р. ТОВ «Олександра та Олександр», м. Київ.

Вожатий в дитячих таборах «Тімуровец» та «Піонер» червень-липень 1997, 1998

Психолог
серпень 2000 р. – лютий 2001 р. Спеціалізована середня загальноосвітня школа №159, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— індивідуальне ведення особливих підлітків;
— робота з дитячими колективами а також з сім'ями учнів;

Провідний спеціаліст відділу реалізації соціальних програм 
березень 2001 р. – жовтень 2001 р. Український державний центр соціальних служб для 
молоді 
Функціональні обов’язки: 
— організація семінарів та тренінгів для спеціалістів соціальних служб; 
— розробка планів та контроль виконання для регіональних підрозділів; 
— підготовка та відпрацювання методичних рекомендацій. 

background image

Офіс-адміністратор 
жовтень 2018 р. – вересень 2019 р. ТОВ «Іскар Україна», м. Київ. 
Функціональні обов’язки: 
— виконання особистих дорученнь керівника; 
— робота з оргтехнікою, міні АТС; 
— робота з кур’єрською службою; 
— підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; 
— прийом заявок по телефону; 
— прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; 
— прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції; 
— складання договорів по шаблонах; 
— замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності 
офісу; 
— замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників; 
— контроль чистоти і порядку в офісі. 

Професійні навички: 
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, Outlook); 
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер); 
— грамотна усна і письмова мова; 
— знання основ діловодства та документообігу; 
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів; 
— Досвід підготовки та організація відряджень; 
— навички забезпечення життєдіяльності офісу; 
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — 
початковий рівень. 

Особисті якості: 
Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору. 

Додаткова інформація: 
Сімейний стан: одружена. 
Діти: син та дочка, 14 та 17 років. 
Шкідливих звичок немає. 

‹›×
    Рубрика:
    • Офис-менеджеры, секретари, администраторы
    Резюме опубликовано:
    10 марта 2020 (20:17)
    Код резюме:
    521105
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA