Таланты в работе
  • Найти вакансии
  • Добавить резюме
Вход
  • Вход
  • Регистрация
  • Работодателям
  • Войти

    Напомнить пароль

    Нет учетной записи?

    Зарегистрироваться
  • Еще
    • Кадровые агентства
    • Новости
    • Библиотека
    • ВУЗы
    • Услуги соискателям
    • Работодателям
  • Работодателям
  1. Talent.UA
  2. Поиск резюме
  3. Другие специальности
  4. Резюме Job Manager for remote work on the Internet
  • К списку резюме
  • Войти как работодатель
  • Присылать похожие
  •  Распечатать резюме
  • Добавить в избранные

Abigail

Резюме Job Manager for remote work on the Internet

19 июля 2019 г.

Днепр (Днепропетровск)

Войдите или зарегистрируйтесь как работодатель, чтобы увидеть контактную информацию.

  • Образование—
  • Опыт работыне имеет значения
  • Тип работылюбая
  • Вид занятостилюбой

Профессиональные навыки

  • Business
  • Communication skills
  • Design
  • English
  • Excel
  • HR
  • MS Office
  • PowerPoint
  • Ukrainian
  • Windows
  • Software
  • Illustrator
  • Drawing
  • Windows 8
  • NIST
  • SPI
  • ORM
  • Communication
  • SOFT
  • UTM

Исходный текст

background image

***** ABIGAIL NDIDI

Nationality: Nigerian

Gender: Female

Date of birth- ****************

Country: Ukraine, Lviv City.

Address: street Volodymyra Velykoho 33, hostel N° 1

Email:

************************** (mailto:************************)

Linkedin:

linkedin.com/in/abigail-*****

Phone: ( Показать контакты

CAREER OBJECTIVE

I am a fourth-year undergraduate student International Relations eager to use my strong team spirit and

communication skills to provide outstanding service to a range international organization and to my

continent. I am keen to develop new skills to complement my studies and to progress in the world of

international relations, and government administration.

EDUCATION

2014 -West African Senior School Certificate in ART AND LITERATURE at LARION COLLEGE

(Nigeria – Lagos State)

2015 - Preparatory course of Ukrainian Language - LVIV UNIVERSITY of BUSINESS and LAW.

2016 - Undergraduate 4

th

year – INTERNATIONAL RELATIONS at LVIV UNIVERSITY of BUSINESS

and LAW ( Expected to Graduate 2019).

EXTRA-EDUCATION

MOOC Course: “INTERNATIONAL LAW”. The Course provided by the UNIVERSITÉ CATHOLIQUE de

LOUVAIN (UCL) through

edX. Lecturer: Pierre d’Argent. (June - July 2015), length: 8 wee

ks.

KEY SKILLS

Interpersonal skills

I have experience in customer service by working at my mom’s store, which has helped me to develop strong

interpersonal skills. I get along well with others and always conduct myself with the utmost professionalism.

Communication skills

I am a confident communicator, having developed strong verbal communication skills in my mom’s store. I can

clearly provide information and interact with customers in a friendly manner.

Ability to work in teams

I have worked with a team during my high school period where we were sometimes asked to give a talk. I always

pushed myself to bring new ideas, a new point of views and I love debating and sharing information.

LANGUAGE

English

(native).

Ukrainian

(Intermediate).

Yoruba

(Advance).

SOFTWARE SKILLS

- MS Office (Word, Excel, PowerPoint)

- OS ***********

- Adobe (Illustrator, In design)

INTERESTS:

Documentaries, reading, social networks, travelling, singing, drawing.

‹›×
    Рубрика:
    • Другие специальности
    Резюме опубликовано:
    19 июля 2019 (00:20)
    Код резюме:
    509215
    • К списку резюме
    Пожаловаться на это резюме
    Распечатать
    Talent.UA
    ВакансииРезюмеsearchКадровые агентстваevent_seatСеминары и тренинги
    info_outlineО проектеcommentНовостиbookБиблиотекаsettingsAPI
    Библиотека
    ВУЗы УкраиныПТУ УкраиныОбразцы резюме
    Помощь
    Услуги
    work Услуги работодателям Услуги соискателям
    Контакты
    Отправить сообщениеinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    Пользовательское соглашениеКарта сайта©2025 Talent.UA
    Администрация сервера не несет ответственности за содержание частных объявлений
    QR code
    ©2025 Talent.UA