Світлана Анатоліївна
Resume Офіс-менеджер
12 July 2022y.Brovary, Kiev Oblast
- Education—
- Work experiencedoes not matter
- Job typeany
- Work typeany
Professional skills
Original text
Дата народження: **********р.
Місце проживання: обл. Київська, м.Бровари
Сімейний стан: не заміжня
Моб. тел.: + Show contacts
e-mail: ******************* (mailto:*******************)
Ціль: Стабильна работа, самореалізація, фінансова незалежність,
Особистісний та кар’єрний ріст.
Бажаний рівень заробітної плати : ********** грн.
Освіта:
2012-2013 рр. – Київський національний університет культури і мистецтв.
Міжнародні відносини. Магістр. Денна форма навчання.
2008-2012рр. – Київський славістичний університет. Межнародні відносини.
Бакалавр. Денна форма навчанння.
1997-2008рр. – Требухівська ЗОШ І-ІІІ cт.
Досвід роботи:
Січень 2013р. – проходження практики в Міністерстві закордонних справ України, відділ по роботі з кадровими даними та документозабезпечення Департаменту персоналу Міністерства закордонних справ України.
Посадові обов’язки:
формування та ведення обліку особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
підготовка документів для подальшої їх передачі до архіву у зв’язку з закінченням поточного терміну їх зберігання;
виконання різноманітних службових доручень керівника відділу кадрів.
Вересень 2013р. – червень 2015р. - оператор центру підтримки та обслуговування клієнтів АТ «БМ Банк».
Посадові обов’язки:
прийом и переадресація вхідних дзвінків;
консультативна підтримка існуючих та потенційних клієнтів;
работа з програмами АБС Б2, CRM, IS-CARD, UPC;
работа с клієнтськими скаргами та побажаннями, їх передача до відповідних відділів;
здійснення вихідного інформативного обдзвону;
виконання обов’язків керівника ЦПОК на період його відсутності.
Лютий 2016р. – секретар керівника ПФ «АНЖІО» (Броварський філіал).
Посадові обов’язки:
прийом и переадресація вхідних дзвінків;
підготовка документів для керівника (прийон документів на підпис директора, оформлення наказів, робота з договорами);
ведення табелю рабочого часу працівників філіалу;
работа з кореспонденцією;
работа з оргтехнікою;
організація заходів
замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, необхідних для функціонування офісу;
контроль за чистотою та порядком в офісі.
Березень 2018р. – Лютий 2020р. – бухгалтер (первинна документація) ПФ «АНЖІО» (Броварський філіал).
Посадові обов’язки:
прийом заявок від клієнтів для формування рахунків;
работа в програмі 1С: Під************* (формування рахунків, податкових та видаткових накладних);
робота з банківськими виписками;
работа в програмах TYCOON, СуперМаг+;
Лютий 2020р. – Травень 2022р. – офіс-адміністратор ТОВ «Синергія ОІЛ»
Посадові обов’язки:
прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам підприємства;
робота з кореспонденцією;
оформлення товарно-транспорних документів, наказів на відрядження;
замовлення квитків;
замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів;
організація корпоративних заходів;
виконання доручень керівника.
Професійні здібності:
впевнений користувач ПК, володію навичками роботи з програмами MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook), 1С: Під*************, Internet.
Знання іноземних мов:
російська – вільно;
англійська - середній рівень.
Особисті якості:
швидка адаптація до нової роботи;
аналітичні здібності;
відповідальність та комунікабельність;
стресостійкість;
вміння налагодити контакт з людьми;
цілеспрямованість, енергічність.
