Talents at work
  • Find Jobs
  • Add Resume
Log in
  • Log in
  • Registration
  • For employers
  • Log in

    Remind password

    No account?

    Sign up
  • More
    • Recruitment agencies
    • News
    • Library
    • Universities
    • Services for jobseekers
    • For employers
  • For employers
  1. Talent.UA
  2. Resume search
  3. Accountants, economists, business finance
  4. Resume Бухгалтер
  • To the resume list
  • Log in as employer
  • Send similar
  •  Print resume
  • Add to favorites

Вікторія Володимирівна

Resume Бухгалтер

2 June 2022y.

Kiev

Log in or register as an employer to see the contact information.

  • Education—
  • Work experiencedoes not matter
  • Job typeany
  • Work typeany

Professional skills

  • 1С
  • Excel
  • MS Office
  • Power Point
  • Internet
  • Менеджмент
  • Склад
  • Аудит
  • Бухгалтер
  • M.E.Doc
  • Лікар
  • Ведення документів
  • Статистик
  • Здача звітності
  • Аналіз
  • Розрахунки з постачальниками
  • NET

Original text

РЕЗЮМЕ

******* Вікторія Володимирівна

Бухгалтер

Вік: 28 років (**********)

Сімейний стан: незаміжня

Проживання: Київ

Мобільний телефон: Show contacts
Ел. Пошта: v (mailto:**************************)iktoria_scherbyna (mailto:**************************)@ (mailto:**************************)ukr (mailto:**************************). (mailto:**************************)net (mailto:**************************)

Мета: резюме подається на здобуття посади бухгалтера; подальше

застосування свого професійного досвіду, навичок та знань,

здобутих за період роботи.

Освіта: 2010-2015 - Полтавський національний технічний університет

ім. Ю. Кондратюка, факультет менеджменту та бізнесу,

спеціальність облік і аудит, магістр.

Досвід роботи: грудень 2015 ˗ вересень 2017 рр., 1 державний пожежно-

рятувальний загін Головного управління Державної служби

України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області,

бухгалтер фінансово-економічного відділення:

˗ складання меморіального ордеру №2 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів загального фонду в органах Державного казначейства України (установах банків)»;

˗ складання меморіального ордеру №3 «Накопичувальна відомість руху грошових коштів спеціального фонду в органах Державного казначейства України (установах банків)»;

˗ складання меморіального ордеру № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами і кредиторами»;

˗ ведення обліку прийнятих фінансових зобов’язань по джерелах фінансування;

˗ здійснення контролю зареєстрованих фінансових зобов’язань з планом асигнувань та кредиторською заборгованістю;

˗ забезпечення контролю дебіторської та кредиторської заборгованості по підрозділах, які знаходяться на фінансовому обслуговуванню 1 ДПРЗ та проведення аналізу стану заборгованості;

˗ введення даних на єдиний веб-портал використання публічних коштів Edata;

˗ широке використання в роботі сучасних засобів обчислювальної техніки та програмного забезпечення.

січень 2018 – березень 2020 рр., група компаній ТОВ «Альпака

Експо Груп», бухгалтер:

- вигрузка банківських виписок з клієнт-банку в 1с;

- створення нових контрагентів і договорів в програмі 1с. Занесення реквізитів контрагентів з договорів або рахунків від постачальників;

- занесення рахунків від постачальників та виписка довіреностей на їх основі;

- введення документів від постачальників (Прибуткові накладні, Акти виконаних робіт) та проведення звірки взаємних розрахунків;

- занесення даних працівників в 1 с та подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу;

- нарахування заробітної плати (Створення розрахункової відомості, Відомості на виплату заробітної плати);

- виплата заробітної плати (створення платіжних доручень на виплату заробітної плати та перерахування податків);

- здача звітів пов’язаних із заробітною платою: 1-ПВ, Звіт з ЄСВ, 1 –ДФ;

- виплата лікарняних;

- ведення каси;

- взаєморозрахунки з підзвітними особами;

- взаєморозрахунки за ліцензійними договорами;

квітень 2020 – до цього часу, ТОВ «Пауер Метал Груп»,

бухгалтер:

- повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1с;

- робота з первинною документацією;

- звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;

- проведення банківських операцій;

- підготовка і здача звітності в ДПС, статистику;

- ведення кадрового діловодства;

- розрахунок і нарахування заробітної плати.

Спеціальні знання досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point),

та навики: робота з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera), ел.

пошта (WorldClient), казначейська програма РM.ехе,

1С, FREDO, M.E.Doc;

знання мов: українська ˗ рідна, російська ˗ вільно володію,

англійська ˗ вище середнього;

за час роботи набула навичок самостійного прийняття рішень,

комп’ютерних навиків, аналізу інформації, керування власним

часом.

Особисті якості: уважність, точність, відповідальність, вимогливість до себе,

дисциплінованість, прагнення до самовдосконалення,

стресостійкість.

‹›×
    Category:
    • Accountants, economists, business finance
    Resume published:
    02 June 2022 (12:47)
    Resume code:
    541677
    • To the resume list
    Report this resume
    Print
    Talent.UA
    JobsResumesearchRecruitment agenciesevent_seatSeminars and trainings
    info_outlineAbout the projectcommentNewsbookLibrarysettingsAPI
    Library
    Universities of UkraineVocational schools in UkraineRezume samples
    Help
    Services
    work Services employers Services candidates
    Contacts
    Send messageinfo@talent.ua
    • Русский
    •  
    • Українська
    •  
    • English
    •  
    User agreementSite map©2025 Talent.UA
    The website administartion is not responsible for the content of private ads
    QR code
    ©2025 Talent.UA