Наталья Сергеевна
Resume Офис-менеджер, HR-менеджер, логист, экономист, менеджер по продажам – 10 000 грн.
9 September 2019y.Kramatorsk, Donetsk Oblast
- Educationhigher
- Work experiencemore than 5 years
- Job typeconstant
- Work typefull day
Objective: Отримання посади офіс-менджера, HR-менджера , інспектор відділу кадрів, економіст, логіст, менеджер з продажу.
Дружній колектив, чіткі обов'язки, можливість кар'єрного зростання, 5дений графік роботи з пн-пт (8 годин), обідня перерва з можливістю поїсти
Professional skills
- MS Office
- MS Windows (XP, 7, 8, 10) пользователь
- 1C: 8.2
- Internet
- Психология продаж
- Аналитик
- Опыт разрешения конфликтных ситуаций
- Базовые знания ip-телефонии
- Трудовое законодательство
- Делопроизводство
- Опыт работы с людьми
- Маркетинг продукта
- Опыт продаж
- Коммуникабельность
- Опыт государственной службы
Work experience
- –
ТОВ «Телесвіт» (ТОВ «ВОЛЯ»)
Консультант Центру сучасних технологій. - виконання плану продажів;
- консультування абонентів / НЕ абонентів по акціям, тарифним пакетам телекомунікаційних послуг Інтернет, кабельне, цифрове телебачення;
- оформлення, переоформлення документів на абонентів;
- робота в вузькоспеціалізованих програмах та 1С;
- формування реєстрів службових документів. - –
ТОВ «Агрофірма« Гермес»
Помічник логіста. – переговори з постачальниками і покупцями;
– постачання згідно виробничих потреб та пошук постачальників;
– планування і облік запасів на складах;
– заведення нових контрагентів, рахунків;
– робота з транспортною компанією "Нова Пошта";
– замовлення та видача палива, закриття подорожніх і маршрутних листів;
– перевірка реєстрів оригіналів накладних від контрагентів;
– формування і друк товаро-транспортних накладних, видаткових документів. - –
КЗК Міський палац культури «Будівельник»
Секретар. Основні обов'язки:
- виконання особистих доручень керівника;
- реєстрація, прийом, відправка кореспонденції;
- кадрове, поточне, архівне діловодство;
- складання звітності (по кадрам, творчим колективам);
- прийом громадян, телефонних дзвінків;
- вступні інструктажі при прийомі на роботу;
- зберігання та ведення трудових книжок.
Додаткові функції:
- ведення соціальних груп;
- складання поточних планів;
- робота із ЗМІ, запит на публікацію заходів, афіш;
- підготовка ділових зустрічей, фуршетів;
- контроль за станом канцелярського приладдя;
- підтримка оргтехніки в робочому, справному стані;
- кур'єр. - –
Державна податкова інспекція у м Краматорську Головного управління Міндоходов в Донецькій області
Старший державний інспектор. - Контроль за своєчасним поданням платниками податків та єдиного соціального внеску звітності, достовірністю, повнотою нарахувань та сплати ЄСВ.
- Проведення перевірок фізичних та юридичних осіб з питань своєчасних нарахувань, сплати, здачі звітності ЄСВ.
- Сприяння у здійсненні справ про адміністративні правопорушення, передбачених законом.
- Застосування санкцій за порушення норм законодавства.
- Здійснення обліку ЄСВ.
.
Education
higher
- –
Факультет економіки і менеджменту.
Донбаська державна машинобудівна академія, спеціальність «Економіка підприємства», бакалавр, магістр з відзнакою. - –
«Діловодство».
Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії Молодший спеціаліст з відзнакою (секретар).
Professional development
Брала участь в турнірі молодих професіоналів темпи 2013 від Корпоративної академії Росатома. 2-й місце управлінський проект з адаптації персонала.Брала участь в краудсорсінговому проекті "Таланти 2013" компанії Світлові технології
Additional information
Language ability:
украинский (продвинутый), русский (родной).
Business trips:
ready for business trips.
More about myself:
Знання законодавства в телекомунікаційної, трудовій сфері, державній службі, досвід роботи на підпримствах з торгівельною діяльністю;
- розуміння основ логістики, струкрури продажів, конфлоктології та комунікації.
Незаміжня, діти відсутні, не маю шкідливих звичок.
Захоплення: самовдосконалення, волейбол, активний спосіб життя, краудсорсингові проекти.
