Менеджер по роботі з клієнтами

Менеджер по роботі з клієнтами — фахівець, в обов'язки якого входить пошук та обслуговування клієнтів, а також вибудовування відносин з ними. Часто фахівець представляє інтереси замовника — стежить за тим, щоб послуги були надані відповідно до очікувань покупця і вимог договору.

Професійні навички

Пропонуємо вам можливий список професійних навичок для складання резюме менеджера по роботі з клієнтами.

  • навички активних / прямих продажів;
  • навички ведення переговорів;
  • навички контролю дебіторської заборгованості;
  • навички контролю логістики;
  • навички планування продажів;
  • навички пошуку нових надійних постачальників;
  • навички роботи з запереченнями;
  • навички розміщення реклами в Інтернеті, журналах і інформаційних довідниках;
  • навички розробки маршрутів для торгових представників;
  • навички створення дилерської мережі;
  • навички складання комерційних пропозицій;
  • навички телефонних продажів;
  • навички організації та проведення рекламних кампаній;
  • навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
  • знання офісних програм: MS Word, Excel;
  • знання 1С;
  • здатність переконувати;
  • вміння спілкуватися з людьми;
  • вміння працювати в команді;
  • вміння планувати і організовувати свій робочий день.

Особисті і ділові якості

Пропонуємо список особистих якостей і умінь, потрібних на посаді менеджера по роботі з клієнтами:

  • активна життєва позиція;
  • аналітичний склад розуму;
  • здатність швидко навчатися;
  • висока працездатність;
  • готовність брати відповідальність;
  • грамотна мова;
  • дисциплінованість;
  • бажання працювати і заробляти;
  • життєрадісність;
  • ініціативність;
  • комунікабельність;
  • багатозадачність;
  • наполегливість;
  • спрямованість на результат;
  • оптимізм;
  • організованість;
  • стресостійкість;
  • впевненість в собі;
  • добре розвинена інтуїція;
  • цілеспрямованість;
  • енергійність.

Зразок резюме менеджера по роботі з клієнтам

Іванова Анна Іванівна
Адреса: м. Харків, вул. Іванова, 1, кв. 1
Телефон: (050) 111-11-11
e-mail: a.ivanova@gmail.com

Мета: отримання роботи менеджера по роботі з клієнтами.

Професійні навички:

  • Впевнений користувач офісних програм, 1С.
  • Знання оргтехніки — принтер, ксерокс, факс.
  • Навички роботи з клієнтами.
  • Навички пошуку нових клієнтів, укладання договорів.
  • Володіння мовами: російська мова вільно; англійська — базова (розмовна).

Досвід роботи:

серпень 2015 року — зараз — менеджер, ТОВ «4Р», сфера діяльності: дистрибуція продуктів харчування.

Функціональні обов'язки:

  • Ведення і підтримку поточної бази клієнтів;
  • Прийом і обробка заявок на товар;
  • Робота з первинною бухгалтерією;
  • Консультування клієнтів по телефону;
  • Прийом і розгляд рекламацій в найкоротші терміни;
  • Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
  • Контроль дебіторської заборгованості;
  • Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;
  • Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.

Освіта: 2010-2015 рр., Харківський національний економічний університет, факультет Менеджменту і маркетингу, диплом спеціаліста.

Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Вакансії за спеціальністю «Менеджер по роботі з клієнтами» можна знайти тут. Отримати додаткову освіту і підвищити кваліфікацію можна на спеціалізованих курсах або тренінгах. Також для більш ефективного пошуку роботи можна звернутися до кадрового агентства.